Appartement

1 review over Appartement Woodlands Avenue in het Nederlands

Perfect huis in rustige buitenwijk.

Tourtester
23-5-2010

Mooi groot huis van ca. 100 jaar oud met ruime tuin. Compleet ingericht en comfortabel. Eigenaresse woont er zelf, maar vertrekt wanneer het huis is verhuurd. De inrichting is gedateerd, maar keurig verzorgd. Bedden zijn prima! Ideaal om "thuis" te komen na een dag in de drukke city. Vanuit het huis is het een paar minuten lopen naar een bushalte. De bus brengt je naar Raynes Park, vandaar gaat een trein naar Waterloo Station. Totale reistijd ca. 50 minuten. Dagelijkse boodschappen doe je in de buurtwinkels op loopafstand. Meer inkopen doen kan bijv. bij de Tesco op 15 minuten rijden en 7 dagen per week open.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

• AdresWoodlands Avenue 11
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Woodlands Avenue in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Woodlands Avenue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.