Matig

61 reviews over Hotel Wedgewood in het Nederlands

Locatie top - hygiëne verschrikkelijk

Anne,
22-1-2019

Goeie ligging dicht bij verschillende metro/bus verbinding. Ook in de buurt zelf genoeg te doen. Nothing Hill is op loopafstand. Maar hygiëne was ver onder de maat. Personeel is stug en ongeïnteresseerd. Wij hebben ons eigen beddengoed gekocht omdat het bed bij aankomst vol zat met haren. Ook de 'schone' handdoeken zaten vol met haar. Het bed is geen volwaardig tweepersoonsbed. Het is eerder een twijfelaar. Ook de douche was erg krap.

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit weer

Rimke de Groot
15-3-2016

Dit hotel was voor ons geboekt als onderdeel van een voetbalreis. De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk, maar de kamer niet om over naar huis te schrijven. Een gat in de vloerbedekking, beestjes op het bed en een douche van 1 bij 1 meter. Ook het ontbijt viel wat tegen: alleen sneetjes brood die je zelf moest roosteren. We waren blij toen we na 1 nacht weg konden.

Gereisd anders in maart 2016

Nooit meer

Suzan pluym
23-12-2015

Het leek allemaal heel leuk, van de buitenkant. Tot we binnen kwamen! Alle ramen open...in december......zo heet! Kamer echt te vies voor woorden. Vloerbedekking heb ik gewoon geen woorden voor. Ontbijt alleen maar naar gekeken en toen vlug ergens anders naartoe gegaan. Wij hebben er alles aan gedaan om zoals wij het noemde "niet in onze grot te zijn" wijk is prachtig jammer dat dit hotel erin staat.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Tja.. Kamer 303

Wesley
3-3-2012

Na wat revieuws en fotos te hebben gezien hadden we eigenlijk al spijt! Waarom nou zo'n hotel geboekt. Bij aankomst ziet het er opzich heel leuk uit, beetje smal allemaal maar daar kan je mee leven. Personeel is erg onvriendelijk! moest zelf om een aantal dingen vragen met een slechte uitleg. Gelukkig geen last gehad van die bedwamsen waar mensen het veel over hebben! Er was alleen wat mis met onze boeking dus, kwamen we woensdag middag in ons hotel, bleek alles opgeruimt te zijn. en moesten we een ander hotel zoeken! Pff. Daarna naar New Linden geweest in dezelfde straat. Stukke beter! Echt een prachtig hotel. :)

Gereisd met vrienden in februari 2012

eens en nooit meer

c.j.schoonheim
31-7-2011

zeer vies hotel, zeer luidruchtig,heel erg slecht ontbijt.(2 ouwe sneetjes brood die je moet roosteren en jam en margarine in kuipjes op tafel).slechte matrassen .alles is vies en smerig.levensgevaarlijke lift en ontbijt- gelegenheid.onbegrijpelijk dat er nog reis- ondernemingen zijn die dit in hun aanbiedingen hebben.twee sterren heeft wat minder comfort dan een vier sterren maar mag wel schoon zijn en een eenvoudig ontbijt

Gereisd met partner in juli 2011

Mooi hotel voor een stedentrip

Karin
3-3-2011

Een mooi hotel, maar alleen om er te slapen. Als je binnenkomt denk je nog van ''gaat wel'' maar als je dan naar de kamer gaat is het een ander verhaal. De lift was erg klein (kon maar 1 persoon in) en erg wiebelig, dus wij hebben maar de trap genomen. EN dan moet je 3 verdiepingen omhoog met je volle koffer.

Het ontbijt was matig. Niet veel keus. Kortom een redelijk hotel voor alleen te slapen

Gereisd met vrienden in januari 2009

Van de wedgewood website

Ben Groot
6-1-2011

The Wedgewood Hotel is a small and friendly hotel, tastefully decorated to a very high standard, with all modern facilities expected by today's internations traveller. All of our rooms are en-suite and have tea and coffee making facilities, hair dryers, televisions and direct dial telephones. Our rooms are arranged on six floors and are accessible by lift and stairs.

Het wedgewood hotel is oud en vervallen. De gangen naar de kamer zijn smal, erg warm en het ruikt er muf. De bedden incl. het linnen goed is minimaal 20 jaar oud. Geen afstandbediening bij je tv, een bruin en vuis douche gordijn en de kamers zijn over het algemeen erg gehorig.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

een bar voor een drankje is er niet dus boek je dit lowbudget hotel doe het dan alleen om te slapen en stel niet teveel eisen.

Het hotel ligt wel in een mooie en goed te bereiken omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

Ligt dicht bij Underground station Bayswater. Leuke buurt. Gemakkelijk te belopen vanaf het station, ook met koffers.

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

BED BUGS kamer 108

A en M
22-11-2010

Na al het lezen van de vele vooral negatieve reacties leek het ons eerst heel erg mee te vallen. Het personeel was wel vriendelijk, de kamer niet ruim maar netjes, het ontbijt was basic maar wel te eten etc.

Totdat we dus snachts wakker werden: er liepen allemaal beestjes over het bed, in het bed, op het kussen. Echt verschrikkelijk! De beestjes in een glas mee naar de receptie, maar die konden snachts niks voor ons doen, en alle kamers waren bezet. We kregen schoon beddengoed mee. Maar geen oog meer dicht gedaan die nacht. We herkenden de beestjes van het nieuws een paar weken geleden: bedwantsen. Hierbij dus een waarschuwing, want google maar eens! Wij hebben daarna nog een nacht een andere kamer gekregen, deze was wel bedbug vrij (104). Kamer 108 zou ontsmet worden, maar die avond zaten er alweer mensen in... Dit was voor ons wel het toppunt van een slechte hotelervaring.

Gereisd met vrienden in november 2010

Zeer mooie kamers, zeer goede ligging

gwendolien van meervelt
9-11-2010

Kamer 406

Het onthaal was zeer goed, we mochten onze bagage in een bagage ruimte zetten die wel klein was maar als je stapelt gaat alles erin. Als we in onze kamer kwamen was alles proper opgemaakt, het was ook een moderne kamer, propere douche proper bed, goede matras, tv aan de muur. De kamers werden iedere dag gekuist en opgemaakt, we kregen ook elke dag 2 nieuwe handdoeken. Het ontbijt was goed basic. Je kon cornflakes eten en verse fruitsap en melk nemen en ook kon je brood toasten en er waren versch. soorten confituur aanwezig. Bestek en borden zeer proper. Op de kamer kon je ook thee of koffie drinken en er was ook een haardroger en waterkoker aanwezig op de kamer. De ligging is zeer goed dicht bij het metro station Bayswater.

Zeer toffe buurt!!

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in november 2010

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wedgewood in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wedgewood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.