Hostel Wake Up London *

We hebben een aantal aanbieders voor Wake Up London voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Wake Up London in het Nederlands

Goede plek voor London!

Tessa, 1-10-2010

Ik vond dit hostel erg leuk. Ok, de bedden zijn niet heeel geweldig, maar de sfeer daarintegen is erg leuk. De gasten waren losser, het personeel erg vriendelijk. Ze maken zomaar even een praatje met je, ook over hoe je dag was.

Ik heb mij prima vermaakt! En goede ligging. Dus, ik zou teruggaan (jammer alleen dat volgens mij het hotel nog steeds aan het verbouwen is)

Dit hotel/jeugdherberg heette eerst Atlantic Paddington en nadat ik daarvan de recensies had gelezen werd ik wel een beetje bang... Maar het is me alles meegevallen. Als je je instelt op een jeugdherberg krijg je gewoon waar voor je geld, Londen is nou eenmaal duur. Wij zaten in een kamer met eigen douche en toilet. Geen licht in de douchecabine maar als je het gordijn op een kiertje laat kun je prima douchen; ook constant warm water op elk tijdstip.

En als je oordopjes meeneemt kun je prima slapen ookal kraken de gangvloeren...

Oh ja, en je loopt in een minuut of vijftien door Hydepark naar het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Wake Up London in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Wake Up London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Wake Up London scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.