Hostel
FamiliehotelWeer vandaag25°13°
8,7

9 reviews over Hostel W14 London in het Nederlands

Prima gelegen met vriendelijk personeel

J Hoiting-Bos
17-3-2019

Centrale ligging tussen 2 metrostations in aan 2 verschillende metrolijnen. Paar minuutjes lopen en je bent in het hotel, gelegen in een rustige straat, vlakbij een klein parkje. Vriendelijk ontvangst en we konden de koffers alvast laten staan (ook bij het uitchecken mochten de koffers tot het eind van de dag blijven staan). Kamer netjes met 1 1-persoonsbed en 1 2-persoonsbed. Heerlijke regendouche en voldoende handdoeken. Wel misten we de handdoekhaakjes want we konden de handdoeken nergens ophangen. Waterkoker met koffie/thee op de kamer en een fohn. We hadden kamer in het souterrain, dat was ontzettend warm, dus eerst het raam open en de deur open om door te luchten. Ontbijt was meer dan verwacht, veel verse broodjes, toast vers gemaakt, diverse soorten hartig beleg, meerdere vruchtensappen en diverse cereals voor in de yoghurt. Leuke binnentuin maar voor ons was het hier te koud voor.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel; fantastische ligging!

Lodder
8-5-2018

Heerlijk hotel; prachtige kamers met goede bedden en lekkere stortdouche. Vriendelijke 24/7 bediening; erg behulpzaam. Ontbijt eenvoudig en niet bijzonder. Locatie fantastisch in rustige wijk dichtbij metrostation Barons Court. Goede verbinding naar alle richtingen en dichtbij allerlei bezienswaardigheden. Verhouding prijs-kwaliteit echt goed!!!We raden iedereen dit hotel aan!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Een geweldig hotel met vriendelijk personeel.

Lilian de Vries-Valk
6-5-2017

Hotel gelegen op prima, rustige locatie vlak bij metrostation met Piccadilly- en Districtline. Erg vriendelijk personeel. Mooie, schone kamers met heerlijke bedden.Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en worden de handdoeken verschoond. Goed continentaal ontbijt. Gratis wifi was wel slecht. Viel om de 10 seconden uit. Voor een volgend bezoek hebben we ons hotel gevonden!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

D-reizen

Favoriet voor de toekomst.

R.W. de Vries.
6-5-2017

Wij (vier volwassenen) kwamen twee uur te vroeg aan, geen probleem, kamers waren klaar in 10 minuten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamers waren perfect. (lijken daadwerkelijk op de kamer op de websites) Mooie zachte bedden met veel kussens en goede dekbedden. Mooie badkamer met ruime "regendouche".

Continentaal ontbijt wordt geserveerd in een aparte "tuinhuisje". Verschillende broodjes en toast, diverse ontbijtgranen en yoghurt.

Gratis WIFI was beschikbaar, helaas niet erg betrouwbaar. Het hotel ligt op een rustige straat, niet ver van een goede metroverbinding naar het stadscentrum en de luchthaven Heathrow. Aan het einde van de straat is een avondwinkeltje (tot 24:00 open) Dit hotel heeft geen lift en een trap naar de ingang. Er is een 24/7 bemande receptie.

Dit is een hotel dat we zeker weer bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

het vernieuwde W14 is perfect

van der Louw
1-4-2015

samen met mijn vriendin een weekend naar londen geweest. ons verblijf was het W14 in west kensington. ondanks de 5,4 waren we toch overtuigd door de site/prijs en de locatie. en dit was ook echt een perfect hotel. het is recentelijk helemaal verbouwd en nu is het een vrij luxe goed verblijf op 5 minuten lopen van de underground. vanaf het station west kensington of barons court ben je in 10 minuten bij de big ben of bij harrods. het ontbijt is simpel maar lekker en altijd genoeg. mensen zijn vriendelijk en de kamers worden iedere dag super netjes opgeruimd. omgeving van het hotel is in verhouding met het drukke centrum heerlijk rustig en snachts heb je nergens last van. de prijs die wij er voor hebben betaald is voor london begrippen echt super. let op de actie die ongeveer standaard op de site staat. ons weekend londen is mede door het hotel een groot succes geweest.

Gereisd Met partner in Thu Mar 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Laat je niet afschrikken door de oude foto's!

Oleg
7-12-2014

Dit hotel is in de zomer van 2014 compleet herbouwd! Het was een hostel met stapelbedden en gore douches.

Nu is het trendy, strak en luxe!

Hotel ligt op enkel minuten lopen van metro station Barons' Court waarvan het maximaal en 30 minuten reizen is naar de verste toeristische attractie van London.

Gereisd Met partner in december 2014

Verschrikkelijk ho(s)tel met goede ligging

Bibi
6-1-2014

Hotel was een bouwval, werd wel verbouwd. De benedenverdieping lag open en de staat van de rest van het ho(s)tel was erbarmelijk: kapot vloerkleed dat geplakt was met duct tape, afgebrokkelde stukjes van de muur en de nooduitgang-trappen hingen boven het hoofd. De kamer rook erg onprettig. De ramen konden niet open en ook de deuren openzetten had weinig nut aangezien onze kamer grensde aan de gemeenschappelijke toiletten en douches. Onze eigen douche gaf tussen halve minuut en 2 minuten warm water. Op het bed lagen zwarte haren en het kussen van vies van lipstick. Bij navraag of het verschoond was kregen we 1 schoon kussensloop en een dekbedovertrek. Het ontbijt was prima. Het personeel was vriendelijk maar sprak en begreep slecht Engels. De ligging van het ho(s)tel was wel goed.

Gereisd Met partner in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verschrikkelijk!!

Wendygroesbeek
23-12-2010

op studiereis naar dit hotel geweest, het was vreselijk, de kamers waren vies, vooral de badkamers/toiletten op de gang te vies om bij in de buurt te komen! het ontbijt was erg simpel, toast met jam of pasta/cornflakes.

Gereisd Met vrienden in december 2010

Goed hotel

Armand
8-5-2009

Ace is gewoon een goed hotel; het heeft een goede locatie tov de metrostation West Kensington om makkelijken het centrum te komen. Het ligt aan een rustige straat, nette kamers met stapelbedden en evt met eigen badkamer voor een goede prijs. Voor het ontbijt kan je voor een paar pond terecht bij een soort van bakker op de hoek van de straat. Kortom, een perfect ho(s)tel om als uitvalsbasis te dienen voor een paar dagen London! Bij de receptie is allerlei info te verkrijgen over wat er allemaal in London en omgeving te doen is.

Gereisd Met vrienden in april 2009

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel W14 London in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel W14 London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.