Hotel Viking

Hotel Viking
6,7

15 reviews over Hotel Viking in het Nederlands

Prima hotel, geweldige bestemming!

Celine
27-4-2018

Viking hotel is een basic hotel, met goede kamers en een vriendelijke receptie. Let er wel op dat je de kamer krijgt die je geboekt hebt. Het ontbijt is prima, sandwich boterhammen met jam of cornflakes, koffie, melk. Prima start van de dag en er zijn genoeg gelegenheden in Londen om lekker te kunnen eten. De bushalte naar Stratford station ligt een paar meter van het hotel vandaan en ook de treinaansluiting Stratford-Londen Stansted is met één overstap heel goed te doen. Er ligt een klein winkelcentrum na een aantal busstops maar Westfield shopping mall is natuurlijk ultiem voor de echte shopaholics. (Gelegen naast Stratford station). Enkele tips voor Londen zelf: ga Indiaas eten bij Dishoom, (ga wel op tijd want er staat altijd een lange rij) of Thais bij Rosa's Thai café. Zelf ben ik echt te spreken over the Shard voor een fantastisch uitzicht over Londen. Neem je (oude) studentenpas mee, dan krijg je korting!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Goede locatie!

Peter
18-12-2017

Na lang gezocht te hebben op internet, uitgekomen bij Viking Hotel. Kwamen aan rond 21.15 uur en het inchecken verliep vlot. De auto kon achter het hek (veiliger zoals de receptionist zei, haha). Niet veel parkeerruimte maar zat voor meerdere voertuigen. Beetje krap allemaal, maar goed te doen. We hadden een 3-p kamer geboekt met zn 2en. Ruimte kamer met badkamer en toilet. Was van alles voorzien, dus geen problemen. Enkel een lek onder de douchedeur, maar daar klagen we niet over. Handdoeken worden netjes elke dag vervangen en bedden worden opgemaakt.

Ontbijt wat opzich wel netjes. Engels ontbijt moest je om vragen, maar zag er wel redelijk uit. Keuken personeel is Pools, maar praten wel Engels. Verder genoeg te eten.

Locatie is goed, bus 86 en w 25 stopt voor de deur. Neem deze richting Stratford Centrum en daar op de metro naar het centrum van Londen. Haal op het station een Oyster card p.p. en deze opladen met 10 pond.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gunstige ligging

Kors
13-2-2017

Goed; gunstige ligging in NO Londen - gratis parkeren - trein/metrostation Stratford op 10 min. lopen - idem winkelcentrum - verzorgde kamers met TV, Wifi, douche - verzorgd ontbijt (zelfbedieningsbuffet) Niet goed; de (gedateerde) badkamer had kleine defecten

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Net niet

Danielle
14-12-2016

Het is erg warm in de kamers, maar het raam open zetten is ook geen optie aangezien het hotel aan een erg drukke weg zit. Als je veel waarde hecht aan een goed hoofdkussen op bed, neem dan je eigen kussen mee. Wifi verbinding werkt niet. In dit hotel overnachten veel werklui, met name polen en roemenen. In ons geval was het de hele nacht feest voor hen en heel veel lawaai. De ligging is prima, een paar minuten lopen naar een busstop die vervolgens verder rijd naar het Stratford metrostation. Het ontbijt was prima.

Kortom, de volgende keer kies ik een ander hotel uit.

Gereisd Met vrienden in december 2016

Nooit meer

Ilona
10-10-2016

Vieze kamer en bad kamer. Gedateerde kamers. Heel slechte ontbijt. Wel Goed geslapen maar ik was dan ook erg moe van heel de dag door de stad slenteren.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Michel
9-12-2015

Het enige positieve is de bushalte voor de deur. Verder kan ik niks positiefs bedenken. De receptie is onpersoonlijk, de kamers zien er niet uit, het bed is zeer slecht en dat geldt ook voor het ontbijt. Allemaal goedkope producten. Het ontbijt is tot 9 uur, maar zolang kan je beter niet wachten, dan is het al opgeruimd. Maar misschien heb je dan wel het meeste geluk, dan ga je ergens anders ontbijten

Gereisd Met partner in december 2015

Goed hotel

Gerard
26-9-2015

Schoon hotel , goede openbaar vervoer naar het centrum . De bus stopt voor de deur .

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

value for money

Patrick
29-8-2015

Vlot bereikbaar hotel, in zone 3 in Londen Stratford, met gratis parking, en propere ruime kamers. Goedkope oplossing voor citytrip of zakenreis, waarbij je enkel in je kamer bent om te slapen. (Wel smart-TV, geen airco of minibar.) Recent opgefriste badkamer met WC, douche en lavabo.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

zondermeer goed hotel

DANY
23-5-2015

het is een hotel waar je waar voor je geld krijgt. we kregen een grote 3 pers. kamer en was in het hoofdgebouw. hoewel de kamer aan de straatkant was, konden we het verkeer niet horen wanneer de ramen gesloten waren, Het was wel erg warm in de kamer. de badkamer was vrij ruim met grote douche. schoon toilet en lavabo. de kamer (en de totale hotel) was brandschoon.Het hotel is gebouwd in 2011, maar de interieurdesigner gebruikte wel 80ies tapijt en meubels Lol. het ontbijt was goed en voldoende (yoghurt, granen, koffie, thee, toast brood, kaas, ham en op aanvraag Engels ontbijt), maar op een ochtend waren er geen koffie-theekopjes genoeg en de mensen moesten wachten. maar de kopjes kwamen er niet . Ik heb dan mijn kopje koffie in de kamer genomen(koffie / thee faciliteiten in de kamer). hoewel speciaal gemaakte kast met ventilatie voor een frigo was,stak er geen koelkast in. Jammer! wifi is duur £ 6,00 / 24 uur voor 1 apparaat. bushalte aan de voordeur van het hotel.

Gereisd Met partner in Thu May 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede ligging

gertie van den boom
3-10-2013

Hotel VIKING in Londen is goed gelegen t.o.v. metrostation. De bus lijn 86 stopt voor de deur. Is maar een paar haltes tot metrostation.Is ook te lopen in 20 minuten. Metro rode lijn met aansluitingen op andere lijnen. Stratford is een mooie wijk met 2 gezellige winkelcentra. Hotel heeft goede kamers en mooie schone badkamer. Wel drukke weg aan de voorkant. Ontbijt was niet slecht. We misten wel broodjes. Er was alleen toastbrood en er stond maar 1 toaster aan..

Gereisd Met partner in Tue Aug 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viking in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viking zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.