Hotel Twenty Nevern Square ****

Hotel Twenty Nevern Square ****

Hotel Twenty Nevern Square
8,5

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Twenty Nevern Square voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Twenty Nevern Square in het Nederlands

Mooi klein hotel met perfecte service

Mary, 4-7-2005

Mooi klein hotel met perfecte service. Kleine maar prachtig ingerichte kamers (wij hadden de chinese kamer met rode zijden lakens).

s'morgens rook je de vers gebakken croissantjes. Prima uitgebreid ontbijt.Rustige ligging vlak bij de metro( 5 minuutjes). Wij vonden dit hotel een echte aanrader!

typisch townhouse, netjes, gelukkig WEL met een lift, erg kleine kamers, geen airco, netjes pand, uitgebreid ontbijt. Goede ligging, metro in de buurt is niet 1 van de beste, dus pas op voor je spullen. Hotel zelf ligt aan een rustig plein, metro is 5 min lopen. Erg vriendelijk personeel, WEL van te voren 100% betalen. Minibar was een appel op een bordje :) Wel een leuke stereo op de kamer voor muziek...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twenty Nevern Square in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twenty Nevern Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Twenty Nevern Square scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.