Hotel Travelodge London Stratford

Hotel Travelodge London Stratford

8Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 514p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

30 reviews over Hotel Travelodge London Stratford

• 2018
    8Diana09-12-2018

Prima hotel,met super ligging!

Prima hotel,goede kamers,badkamer niet groot. En de temperatuur op de kamer is erg hoog wij hebben met de overgordijnen open en het raam open geslapen dan is het te doen. Verder heeft het hotel de ideale ligging. 100meter van het station,achter het hotel het grote winkelcentrum en recht tegenover het station een wat kleiner centrum. Ligging is echt top. Ontbijt is niet zo uitgebreid. Wat broodjes met vleeswaren en kaas,jam en gekookt eitje,dat was het,maar wat er ligt is wel goed. Wij zouden hier zeker teruggaan.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8Janine van Leeuwenberg19-09-2018

Fijn hotel als uitvalsbasis om londen te ontdekken

Prima hotel als uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Kamers zijn netjes en schoon en niet al te groot maar alles aanwezig. Bed is prima. Op de kamer was ook een tv en waterkoker aanwezig. Ontbijt is echt top. Van crusly en cornflakes tot het traditionele ontbijt met spek, ei en bonen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 3Anoniem29-03-2018

Nooit meer

Slechte service. We werden de 2e nacht van ons verblijft uit onze kamer gehouden omdat ze in hun systeem een fout hadden gemaakt en maar 1 nacht in het systeem hadden staan. Wij moesten alsnog een nacht boeken om niet om 23:30 op straat gezet te worden.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Carly06-02-2018

Super voor een stedentrip!

Prima hotel met een ontbijt voor ieder wat wils. Ook veel lekker Engels eten bij het ontbijt. De kamer was netjes en groot genoeg om te verblijven. Ook de badkamer zag er netjes uit, wel een kleine douche. De bedden lagen super! Het hotel ligt 10 min. lopen van Stratford station en het grootste winkelcentrum van Europa, het hotel heeft dus een super ligging! Dineren in het hotel is lekker en niet al te duur. Ik zou er zo nog een keer heengaan!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10J.Fijnaut05-08-2017

Uitermate gezellig

Bediening erg vriendelijk wij waren er om onze kleindochter in Londen te bezoeken die daar stage liep. Het hotel lag in de buurt van haar stage plaats. s'Morgens moest ze langs ons hotel lopen en wij vroegen aan het personeel of onze kleindochter smorgens gezellig met ons kon ontbijten. Dat was geen enkel probleem en zo zaten we 3 morgens samen gezellig aan het ontbijt alvorens we Londen gingen bekijken. Bij ons vertrek vroegen we wat we moesten betalen voor het extra ontbijt waarop de dame zei dat we haar niets verschuldigd waren. Het was een warm verblijf geweest waar wij nog lang over napraten.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8lj17-06-2017

citytrip accomodatie

prima hotel voor een paar dagen..Sobere inrichting, geen kasten dus uit de koffer leven. Prima bedden, 5 min. lopen van station, in 20 min in het centrum van Londen . Engels ontbijt , dus geen plakjes kaas/vleeswaren, wel jam e.d. ook yoghurt en fruit, Vriendelijk personeel .Koffie/thee op de kamer werd iedere dag keurig aangevuld.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Lisa16-04-2017

Prima hotel

Bij aankomst hadden wij een hotel met 1 groot bed, aangezien wij een grotere kamer hadden geboekt, komden we zo in een andere kamer met twee losse bedden, zonder problemen. Goed opgelost. De kamer is verder ook in orde, schoon en de bedden slapen goed. Soms wel koud, maar er zit een kacheltje in, dus word het zo weer warm. Ontbijt is prima. En als je er wilt dineren kan dat ook voor weinig geld. Bus- en metro station is lopend te doen binnen 5 á 10 minuten en daarnaast gelegen bevind zich ook een groot winkelcentrum met veel winkels en restaurantjes.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 4s.c van den hout28-02-2017

nooit meer

mooie kamer en schoon, maar ik was met mijn vriendin en er stond een 2 persoonsbed in en een klein kinderbedje, waar mijn vriendin in moest slapen. Uitzicht was er niet omdat het raam was geblindeerd, ook tochte het erg in de kamer. Je moet 10 pond extra betalen als je eerder de kamer op wilt, dat is raar want de kamers waren al schoon en beschikbaar, dus dat is een no go, vervolgens wilde ik naar nederland bellen, en de receptie wist niet hoe dat moest of andere info. De buurt is een zooi 1 pub en een mc donald. Ook moet je erg ver lopen naar het bus-treinstation, in de omg van het hotel niet 1 leuk of goed restaurant. Voor ons nooit meer het enige pluspunt is het uitgebreide ontbijt

Gereisd met vrienden in december 2016

• 3Ellen Pastor23-12-2016

Nooit meer

Dat je 10 pond moet betalen om voor 15.00 uur op je kamer te kunnen. Dat t raam geblindeerd was en maar 3 centimeter open kan, net n cel! Dat het hotel op de foto's er mooier uitziet dan in het echt. De omgeving een grote rommel is. Het ontbijt was uitstekend en de kamer was schoon. We hadden n twin-kamer besteld (dus met 2 bedden) en kregen n groot bed en n kinderbed, dat veel te klein voor me was. Ook tochte de kamer behoorlijk.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 7Myrthe21-08-2016

Prima voor korte stedentrip

Net modern hotel, aardig personeel en de kamers zijn netjes en modern, prima voor een korte stedentrip. Maar het hotel is ontzettend gehorig. Je hoort dronken Engelsen op de gang en je hoort het verkeer zo goed dat het lijkt alsof de raam openstaat. Maar je kunt ook niet veel verwachten voor zo'n lage prijs en de ligging. Prima hotel voor 1 of 2 nachten in Londen

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel Travelodge London Stratford info