Hotel Travelodge London Kings Cross ROYAL SCOT

6.7Prijs/kwaliteit
6.7Service
7.5Ligging

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge London Kings Cross ROYAL SCOT voor je op een rij gezet:

D-reizen

23 reviews over Hotel Travelodge London Kings Cross ROYAL SCOT in het Nederlands

• 9Henk14-03-2015

Uitstekend hotel, boven verwachting

Ideaal, midden in het centrum. Ideaal bij treinstation. Wel drukke ligging, maar in kamer geen last van lawaai. Kamer was netjes met alles wat we nodig hadden. We hebben genoten van het ontbijt. Aardig personeel achter receptie en bij ontbijt.

10Eten
    9Service

• 9d_burghoorn14-03-2015

Prima voor de prijs!

Dit hotel geboekt via touroperator. Weinig verwacht maar viel heel erg mee! Hotel is gerenoveerd, zit er fris uit. Vooral de prima kamers en de geweldige ligging zijn een pluspunt, wij kwamen met de Eurostar dus hotel op loopafstand. Een aanrader!

10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

• 8Caroline13-03-2015

Goed gerenoveerd hotel

Nette kamers, zijn allemaal gerenoveerd. Ligging is ideaal om Londen te verkennen. Voor betaalde prijs prima hotel.

• 8Poppe Eillert14-07-2014

Prima hotel

Voor vertrek de (oudere) beoordelingen gelezen en daar niet vrolijk van geworden. Aangenaam verrast. Hotel is gerenoveerd. Tweepersoonskamers niet al te groot, maar schoon en netjes. Flatscreen tv. Ligging in het centrum, dus ideaal voor vertrekpunt maar natuurlijk veel verkeer voor de deur. Kamer redelijk geïsoleerd en ik heb er prima geslapen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

8Prijs/kwaliteit

• 7Oeble12-07-2014

Redelijke kamers voor een redelijke prijs.

De laatste beoordelingen zijn al weer meer dan drie jaar oud. In de tussentijd is "king's Cross" blijkbaar gerenoveerd. De kamers waren netjes, het bed goed (stevig) en de kussens goed. Genoeg opbergruimte - heet water - Wil je extra handdoeken? een föhn lenen? Geen probleem, even aan de balie melden en het kwam in orde. In aanmerking genomen dat we alleen maar in het hotel waren om te slapen en te ontbijten is dit heel goed te doen. Onze gids had er op voorhand ook een hard hoofd in, maar was aangenaam verrast. Cijfers voor Service en Prijs/kwaliteit niet te hoog gegeven omdat we daar niet over konden oordelen => want veel weg.

7Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    6Service
    7Ligging

• 4hoornaert maddy17-07-2013

Jeugdherberg gevoel

Alles afgeleefd. Ontbijt ondermaats, te weinig zitplaatsen. Niets te beleven in de directe omgeving. Kamers proper, maar gemeenschappelijke delen niet echt fris. Wel goed gelegen voor openbaar vervoer. Voor alles moet bijbetaald worden: wifi, early check in,... Airco aanwezig op de kamer, maar werkt niet (of misschien ook mits supplement).

3Eten
    5Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    4Service
    5Ligging

Anders

• 10Kelly12-07-2013

drukke ligging

goed hotel, beperkt ontbijt, drukke baan , maar dichtbij het station. met de bus ben je snel in oxforstreet en de bezienswaardigheden

8Eten
    9Kamers
    9Service

• 6Kelly Passemier04-06-2013

In orde voor een citytrip

Het hotel is serieus verouderd. Bij aankomst huurden we een locker voor 10 pond maar meer dan de helft was stuk. De matrassen zijn dringend aan vernieuwing toe. Af en toe voel je een vering steken....De kamer is heel basic maar voor een citytrip ben je er toch alleen maar om te slapen. Het ontbijt was goed in orde en de ligging was ook goed. Ideaal als je met de Eurostar komt, op een kleine 10 min. wandelen.

4Kamers
    7Prijs/kwaliteit

Met oudere kinderen

• 7Liesbet22-08-2012

Een hotel voor een citytrip

Na het lezen van de beoordelingen van andere reizigers, ging ik met een klein hartje op citytrip. Het hotel is wat afgeleefd en mag zeker eens opgeknapt worden. Bij het inchecken bleek wel dat ze hun lage prijs compenseren door het aanrekenen van extra's: € 10,00 voor een kluisje, € 10,00 voor early check-in. De kamer was proper en ook de badkamer was in orde; alles heel basic, maar meer moet je niet verwachten voor deze prijs. Ik heb twee nachten goed geslapen en ondanks de hitte viel het goed mee op onze kamer. Het ontbijt is OK en we konden telkens meteen eten, ondanks de drukte na de Olympische Spelen. Een goed uitvalsbasis voor een citytrip!

7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    5Service
    7Ligging

• 6Sarah12-06-2012

Gaat ermee door

Ik geef toe dat dit geen 'wauw-hotel' is. Maar als je op citytrip gaat hoeft dat ook niet vind ik. Dit was perfect om 's avonds te gaan slapen en 's morgens klaar te maken en te gaan ontbijten... Voor de rest heb je niets op de kamer te zoeken..

6Eten
    5Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

1 tip over Hotel Travelodge London Kings Cross ROYAL SCOT

• Poppe Eillert, 14-07-2014

Mijn moeder zat in een rolstoel en de tweede dag ontdekte ik een bel waarbij je het behulpzaam personeel kon bellen om een gelijkvloerse zij-ingang te openen.

1 vraag over Hotel Travelodge London Kings Cross ROYAL SCOT

• Toekomstige gast, 18-12-2014

Koffer opbergruimte

Op de website staat dat er geen beveiligde ruimte is om je koffer achter te laten. Hoe hebben anderen dit aangepakt? Want als ik 's ochtends aankom wil ik gewoon mijn koffer achter kunnen laten en gelijk de stad in, 's avonds bij inchecken nemen we de koffers dan wel weer mee naar de kamer. Alvast bedankt.

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer