Hotel Travelodge London Covent Garden

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Travelodge London Covent Garden

• 2017
    8Adri Leissner03-04-2017

Super hotel met centrala ligging

Goede ligging met nette kamers inclusief goed ontbijt voor 100 pond per nacht Dit was met early check in. Netjes geholpen aan de balie en ook tijdens het ontbijt is het personeel behulpzaam en vriendelijk. Central line ligt om de hoek station holborn is op 400 meter. Kamers netjes en elke dag schone handdoekken. Hele goede bedden (boxspring) waarop je prima kunt uitrusten na een mooie dag in Londen.

Met vrienden

• Oude reviews

9Annemiek25-06-2013

Super!

Erg ruime kamers (vooral voor london principes), met een prima badkamer. De bedden zijn goed. Verder basic, maar daar betaal je ook naar. De mensen zijn vriendelijk en het ontbijt is ook prima! De locatie is goed, tussen 2 grote metrostations in en op loopafstand van de vele leuke winkeltje in Covent Garden! Ik ben er nu twee keer geweest en de volgende keer zou ik dit hotel zo weer boeken!

Met vrienden

• 8Eveline21-03-2012

Pracht hotel op een geweldige locatie!

Covent garden hotel van de keten Travel Lodge is super! De prijs-kwaliteit verhouding is ook zeker goed. Je zit vlakbij het underground station, een bushalte aan het einde van de straat en op 5 minuten lopen van oxfordstreet en picadilly circus.

Kortom IDEAAL!

zal er zeker nog eens komen.

• 8a.leissner11-02-2007

prima hotel en centraal gelegen. kamers zijn goed en netjes. wij zaten aande zijkant van het hotel en daar was het wel gehoorig. Verder is de prijs wel aan de hoge kant en is het onbijt er niet bij inbegrepen. Denk dat je voor het geld een goedkoper en een zelfde hotel kunt krijgen. Verder is London een super stad en zeker de moeite waard.

Anders

1 tip over Hotel Travelodge London Covent Garden

• Annemiek, 25-06-2013

Te voet de wijk verkennen. Ook het ondergrondse café bij de market is erg leuk! De open mic night is super!

0 vragen over Hotel Travelodge London Covent Garden

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV