Hotel Thistle Euston

Hotel Thistle Euston
7,7

108 reviews over Hotel Thistle Euston in het Nederlands

heel goede prijs kwaliteit verhouding

karen
27-9-2010

heel goed hotel, ruime kamer, 2 x 2 persoons bed, airco, badkamer met bad. ontbijt was prima, verse toast aan je tafel gebracht net zoals kan met koffie en thee.

ligging perfect nabij treinstation en veel buslijnen, als je wat wilt zien van de stad en de tijd hebt super! wij hadden via reisburo geboekt en volgens mij krijg je dan toch betere kamers!

Prima hotel met fijne kamers !

Perry Janssen
2-9-2010

Na wat zoekwerk op het internet bleek het mogelijk om dit zeer goede hotel voor een aantrekkelijke prijs te boeken. De ligging vlakbij Euston Station en Metro is perfect. Binnen 10 minuten sta je in hartje stad. De brandschone kamers zijn redelijk groot met zeer goede bedden, goed werkend sanitair, TV, thee en koffie, kluisje, strijkijzer en strijkplank, airco en verwarming, notitieblok en bijbel ... . Kortom: zeer compleet. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker vers, zelfs de koffie smaakte goed (niet vanzelfsprekend in UK). Personeel is zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker nog terug !

Centraal gelegen t.o.v. metrolijnen

nschram
24-8-2010

Het hotel ligt op loopafstand van trein- en metrostation en heeft goede, ruime kamers en een mogelijkheid tot een prima ontbijtbuffet. Personeel is vriendelijk en de kamers worden dagelijks goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Prima hotel :D

shad
16-7-2010

Zeer centraal gelegen, kamers zijn schoon, ontbijt is goed, het enige nadeel was dat wij lang moesten wachten met het inchecken (4 uur) en dat werd telkens uitgesteld. Verder prima hotel! :D

geweldig!

Diana
7-7-2010

Vanaf metro euston in 5min lopen bereikbaar. Erg grote en ruime kamer op de 3e etage. iedere dag schone lakens & handdoeken. Alles netjes schoon. Ruime badkamer, met bad! Onbijt zeeer uitgebreid. Soms wel even wachten op een plekje. Vriendelijk personeel. De laatste dag konden we de bagage achterlaten om nog even de stad in te gaan.

Kortom: een zeer goed hotel, dicht bij het centum!

Goed hotel voor een paar nachten

R. Walhout
30-6-2010

Loopafstand vanaf St. Pancras International perfect. Op loopafstand van tube Euston en Euston Square; hele binnenstad direct onder handbereik. Regel offpeak kaarten al in NL, wel zo makkelijk ! Schoonmaak is goed (zeker van de nette badkamer), goed ontbijt, rustig kunnen slapen. Wel was de kamer (342) klein, en was bloedje heet (geen airco), terwijl raam maar beperkt open kon. Gelukkig ijsblokjesmachine op de gang, goed voor ijskoud drinken. Op zondag heeft de ontbijter na 8.00 uur een probleem qua aanvullen (deels ander personeel restaurant). Bij aankomst probeerde staff een duurdere ("kingsize") kamer aan te smeren à 25 pond/nacht (uiteraard niet gedaan).

Al met al was de ervaring echter positief. Ik kan dit hotel zeker aanraden voor iemand die een paar dagen Londen doet en het hotel vooral gebruikt als uitvalsbasis waar geslapen en ontbeten wordt. Voor een langer verblijf minder geschikt.

Prima verblijf gehad...

Christa
23-6-2010

Prima hotel, gevonden via een aktie in het weekblad Libelle. Correcte in-uitcheck!

Kleine kamer, rustig gelegen, wel gehorige kamers, nette badkamer, helaas slecht geslapen waarschijnlijk omdat we thuis een bed met twee gescheiden matrassen hebben, maar goede ontbijtservice, verse koffie , toast etc.

Prima gastvrouw, Ozgul Ozdemir.

Op loop afstand van de Tube, alwaar diverse winkels en restaurants gevestigd zijn. Nando's was erg lekker.

Goede openbaar vervoer verbindingen, kaartjes voor alle drie de dagen al in Nederland besteld, werkte perfect.

Hotel Thistle Euston is een comfortabel hotel op loopafstand van Euston station voor trein en underground. The British museum ligt op ongeveer 10 minuten lopen en is zeer de moeite waard. Ontbijt is goed verzorgd en heeft voldoende afwisseling. Zeer goede uitvalbasis voor paar daagjes Londen, met name door de gunstige ligging ten opzichte van de underground en treinstation. Je bent zo in hartje Londen.

goed hotel

ankversteeg
10-1-2010

zijn met Kerst 2009 met een familie bestaande uit 11 personen 5 dgn in Thistle Euston geweest. Een baby en twee tieners. Hebben daar 4 x gedineerd (voor 18.30 uur 2 pers.eten voor de prijs voor 1) Lekker.

Ook het Kerstdiner was prima. Receptie-dames vriendelijk, 1 v.d. concierges wat minder. Ontbijt prima, uitgebreid. Werd voor ons een lange tafel gemaakt elke dag.

Alleen de badkamer was niet zo best: douchekop kon er niet af, uit de kraan wastafel kwam heel klein straaltje. Zomaar je haar wassen bijna niet mogelijk. WC papier werd veel te weinig aangevuld, hebben er herhaaldelijk om moeten vragen.

Uitzicht op park leuk.Verbinding heel goed, metro/trein op 200 mtr. Vrijwel altijd taxi's voor de deur. Lopen naar Oxfor Street ong. half uur.

Goed uit te houden!

Eén ster teveel !

Luyten
23-11-2009

In het algemeen niet zoveel op aan te merken, al ligt het eraan wélke kamer je hebt. Wij zaten in 263 en hadden geen echte klachten, maar mijn zoon en z'n vriendin hadden 416 en dat was al iets anders: douche werkte niet behoorlijk en de kamer diende eigenlijk een opknapbeurt te krijgen.

De inrit van de ondergrondse parking is met een gewone wagen al heel nipt en zeer beperkt qua ruimte en hoogte. Oppassen dus met terreinwagens. Busjes passen al helemaal niet.

In het algemeen is dit een goed 3-sterren hotel, maar waar die 4de ster vandaan komt, is mij een compleet raadsel. Door het goede Londonse metronetwerk speelt de ligging eigenlijk niet zo'n grote rol. Anders zou het net iets te ver van het centrum liggen. Al dient gezegd dat het vlak aan Euston Station ligt en das voor treinreizigers zeker een dikke plus. Het is er wel rustig 's nachts.

We hebben een aantal aanbieders voor Thistle Euston voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Euston in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Euston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.