7,7

108 reviews over Hotel Thistle Euston in het Nederlands

prima geleden

LUC
16-1-2012

wij hadden enkel ontbijt en dit was goed (buffet)

Gereisd met oudere kinderen in Fri Dec 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel.

Monique
13-11-2011

Wel een prima hotel om een paar dagen te blijven. Kamer is groot genoeg badkamer erg klein. Alles is prima schoon. Ontbijt is goed. Behulpzaam personeel. Ligt ongeveer 5 minuten lopen van Euston station.

Gereisd met vrienden in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeker een aanrader

Frans
16-8-2011

van 12/08 tot en met 15/08 logies met ontbijt,zeer tevreden, vriendelijk personeel,ontbijt op zijn engels maar ruim voldoende en voor iedereen keus genoeg,proper kamer maar mini bar was er niet ,stond wel in de brochure,wij zijn geen drinkers maar om wat frisdrank en water koel te houden zou dat wel goed zijn.Ligging kort bij Eurostar en metro,ideaal.Wij zouden dit hotel opnieuw nemen volgende keer,maar dan wel met een rustiger kamerkant,wegens verkeer,zijn dat niet gewoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Uitstekend hotel voor Londen-trip

Moeder en dochter
16-8-2011

Ben hier drie dagen geweest met dochter (15). Prima hotel, grote en schone (bad) kamer met aparte bedden, zithoek en bureau. Uitstekend ontbijt. Goede uitvalsbasis voor een paar dagen Londen want ligt naast Euston station/Underground (geen last van). Rustige buurt. Je kunt je bagage ook al ruim voor/na het in/uitchecken kwijt, hoef je niet de hele dag met je koffer door Londen te sjouwen. Aanrader. Vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet nog eens hier verblijven

marz amsterdam
26-7-2011

Op de website staat dat er overal wifi aanwezig is. Er staat niet dat je hiervoor erg veel moet betalen. Ook binnen de stad telefoneren kost £1,80 per minuut. kun je net zo goed je eigen NL-mobiel gebruiken. Maar: de kamers hebben geen koelkast!

Gereisd alleenreizend in juli 2011

Perfecte ligging

B&A
20-5-2011

Dit hotel heeft een perfecte ligging, een paar minuten lopen van het Metro station Euston vandaan. Dit station verbindt meerdere lijnen dus hoef je niet zo vaak over te stappen. Het ligt redelijk centraal in Londen waardoor je nooit langer dan twinitg minuten in de metro hoeft te zitten om bij de belangrijkste bezienswaardigheden te komen. Kamers zijn prima, niet groot niet klein, niet luxe niet simpel. Ontbijt is smaakgevoelig. Aan de voorkant van het Euston Metrostation heb je diverse leuke restaurantjes waar je ook heerlijk kunt ontbijten, bijv bij Cafe Nero.

Gereisd met partner in april 2011

super hotel, met perfecte ligging

hvkaathoven
20-5-2011

Wat een goed hotel, met perfecte ligging. metrostation op de hoek van de straat maar net ver genoeg om er geen last van te hebben. Super de luxe uitgebreid ontbijt, waar je wel even geduld moet hebben voordat je een plekje krijgt. Kamer netjes, schoon, en best groot. Na het horen van vele horror verhalen over hotels in Londen een behoorlijke meevaller. Als ik weer ga, wordt het zeker weer dit hotel. Het is niet het allergoedkoopste hotel, maar het geld zeker waard. 1 puntje van kritiek is de vieze koffie die ze schenken tijdens het ontbijt. Maar gelukkig zit er in Londen een Starbucks op elke straathoek.

Gereisd met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dichtbij Eurostar en metro station

Dirk
9-5-2011

Er liep nogal veel mis in dit hotel (brandalarm gehad, verkeerde kamer toegewezen, ...) maar de medewerkers waren super behulpzaam en vriendelijk! eigenlijk niets op aan te merken, ook het ontbijt was in orde! Lets face it -> je gaat naar londen om londen te bezichtigen en daarvoor was het een goede uitvalsbasis!

Gereisd met partner in maart 2011

Zeer verzorgd hotel, schone kamers, goed ontbijt. Prima uitvalbasis voor de uitstapjes binnen london i.v.m. de nabijheid van metro station Euston. Heerlijke zonnige paasdagen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed hotel

L.J. van der Linden
26-4-2011

Zeer goed verzorgd hotel, zeer centraal gelegen in london. Prima ontbijt. Ideaal voor een stedentrip London

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thistle Euston in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thistle Euston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.