Hotel Thistle Euston

7.7Goed

Tonen op kaart

111 reviews over Hotel Thistle Euston

• 9Chris van den Bemd31-01-2016

Fantastisch hotel en lekker weer in Londen

Het ontbijt is prima. De kamers zijn erg netjes. De service in het hotel is erg goed. het ligt vlak naast het metro station wat erg fijn is. Het ligt ongeveer 10 a 15 minuten lopen van het St Pancras internationaal treinstation. Wat overigens ook gemakkelijk is, is meteen de metro pakken van St Pancras naar Euston. Je stapt uit de metro en gaat rechtsaf als je op het buitenpleintje (rug naar metrostation) staat en weer rechtsaf op de weg . 50 meter verderop staat het hotel . Easy to find. Een diner is duur maar als het erg druk is in de stad. Het is een goed alternatief.Het was prima eten. Maar ik raad je dan ook fisherman's warf aan op de zuidkant van de Theems.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Alice27-04-2015

goed hotel voor city trip

Perfecte ligging naast Euston station, IBIS hotel ligt hier vlak voor. Bedden zijn klein maar heerlijk, ontbijt is uitgebreid en goed.Gratis snelle Wifi. Neem wel een kamer zonder tussendeuren want die zijn gehorig.

Gereisd met partner in april 2015

• 8ico29-12-2013

Perfecte ligging, prima hotel.

Ideale ligging, effe wandelen van het treinstation & vlak aan een metro. Ontbijt is zeer ruim: fruit, brood, warm en koud buffet, verschillende dranken, enz. Prima! Eén avond gegeten, beneden in het restaurant. Dat raad ik jullie niet aan, je zit er wel goed, maar het eten is niet top. Beter is om boven, in de bar te eten. Het zijn lekkere gerechten & de bar is leuk om te zitten. Kamers zijn ok, badkamer ok. Wat het dus eigenlijk moet zijn.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8Ico29-12-2013

Perfecte ligging, wat het eigenlijk moet zijn.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8Nico31-12-2012

Prima verblijf voor City Trip

Middelgrote kamers.Hotel vlak naast Euston Sation. Vandaar uit Prima trein en Metro verbinding .Zonder probleem of toeslag: Bagage vroeg inchecken bij aankomst en laat achterlaten bij vertrek.Uitsluitend Breakfast gekozen

Gereisd met oudere kinderen in november 2012

• 9maria16-10-2012

geweldig hotel voor London

Alles was perfect in dit hotel, geweldige bedden, uitstekende bediening, uitgebreid ontbijtbuffet met prima kwaliteit eten, alles vers, totaal geen lawaai (lagen wel aan de achterkant) en tot slotte een perfecte verbinding met de eurostar (10 min lopen) Heel fijn: lawaaierige kinderen worden discreet met hun familie bij het ontbijt in een speciale sectie geplaatst zodat de gasten geen last van rennende en morsende kinderen bij t ontbijt hebben

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 7Judith18-05-2012

Fijn Hotel

Hotel prima te bereiken via metro: euston square of euston station. Van buiten niet heel bijzonder. De lobby bij de ingang erg mooi, netjes. Wij kwamen om 10.00 s' ochtends al aan bij het hotel. Maar wij kregen gelijk een kamer toegewezen! Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een deluxe kamer. Mooie kamer met een 2 zitbank en stoel. Badkamer met bad. Kamer werd goed schoon gehouden. uitzicht vanuit de kamer was niet bijzonder. De geluiden van het verkeer, en het treinstation was redelijk te horen in de kamer. Ontbijt was prima, typisch engels met worstjes, bonen, eieren, bacon enz. maar ook croissants en bolletjes, cornflakes enz. bij vertrek mochten we in de lobby alvast gratis online inchecken voor onze vlucht.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Frieda30-04-2012

redelijk hotel voor kort bezoek aan Londen

Erg groot hotel aan de rand van het centrum. Prima bereikbaar met metro. Boek zeker een luxe kamer. Deze is ca 6 vierkante meter groot en je kan net om het bed heen. Uitzicht is er eigenlijk niet. Moet er niet aan denken hoe een standaard kamer er uit ziet. Personeel is vriendelijk en de kamer en badkamer zijn schoon. Eten en drinken in het hotel erg prijzig, zelfs voor Londense begrippen. Ontbijt is prima.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Florindo18-03-2012

Wel ok

Een weekendje naar London geweest en geslapen in dit hotel. Het was op zich een goed hotel maar de badkamer in onze kamerwas niet zo tof, er was een leiding in onze badkamer die stuk was en daardoor ontzettend scherp dus een handoek overheen moeten hangen in het geval dat we erop zouden vallen. Voor de rest ok, goed ontbijt en goede bedden, als we volgende keer een andere badkamer krijgen gaan we weer

Gereisd met partner in november 2011

• 9Dorien17-02-2012

Mooi hotel

Het hotel is precies zo mooi als op de foto's op hun website. Pas gerenoveerd! Alleen de (bad)kamer is wat aan de kleine kant, maar die heb je ook niet nodig in hartje Londen ;-) het was wel allemaal netjes en schoon. Het personeel aan de balie is heel leuk en behulpzaam! Het ontbijt was ook goed verzorgd

Gereisd met partner in februari 2012

3 tips over Hotel Thistle Euston

• Judith, 31-12-2012

dit hotel heb ik uitgekozen omdat ik naar de harry potter studio tour wilde. want vanaf euston station (wat naast het hotel ligt) gaat de trein rechtstreeks naar watford junction, en vanaf daar staat de pendelbus van harry potter al klaar. voor 2 pont kan je met de harry potter bus naar leavesden!

• Frieda, 30-04-2012

Ga eten in italiaans restaurant Prezzo, aan Euston Road, tegenover het treinstation. Prima eten voor een heel redelijke prijs. Het is er wel druk, dus of vroeg of laat gaan eten.

• Judith, 18-05-2012

Reis vanaf heathrow met de metro, ipv met de trein dat is goedkoper. Wij hadden een 7 days travel oyster card voor 30 pond gekocht. konden we onbeperkt door de stad reizen.

0 vragen over Hotel Thistle Euston

• KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Tuin
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats