Hotel Thistle City Barbican

Hotel Thistle City Barbicansterstersterster

9.4Fenomenaal

Engeland, Groot Londen, Londen

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Thistle City Barbican voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

66 reviews over Hotel Thistle City Barbican

• 2018
    10Helen19-10-2018

Superhotel

Prima hotel, konden meteen inchecken, dat was fijn na vroeg opstaan en het reizen. We waren met ons 6-en en hadden 3 luxe kamers naast elkaar. Kamer niet echt ruim, maar werkelijk een superbed! En dagelijks top schoongemaakt. Ontbijt was prima, je kon er zelfs om vegetarische worstjes vragen die werden door kok klaargemaakt. London moet je zelf ervaren, zijn te weinig woorden voor :-). Wanneer je vanaf metro naar hotel loopt loop je langs supermarkt en aan de overkant zit the Masque Haunt, supergoed eten en drinken (ca. 100 pond voor 6 personen). Fish&Ships en vreselijk lekkere desserts. HoponHop off van GoldenTours is geen aanrader, wel 5 pond pp goedkoper dan de anderen, maar je staat steeds heel lang te wachten voordat er weer een overvolle bus aankomt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 7Kenneth Tan13-01-2018

Ontbijt en service. Kamer iets wat verjaard

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

6I.04-01-2017

Hotel is toe aan een renovatie

Wij zaten 3 nachten in het bijgebouw, in principe prima voor een stedentrip maar wel erg klein en gehorig. Midden in de nacht werd ik gewoon wakker van de buurvrouw/man die snurkte, zo dun zijn de wandjes dus. Badkamer is ook erg klein en niet heel fris.

Gereisd met partner in december 2016

• 8Patrick Abbing30-06-2016

prima hotel !

Weekend Londen geweest met onze kinderen van 9 en 6 jaar. Hadden hier een familiekamer geboekt en dit is een uitstekende kamer voor een gezin. 2 aparte kamers zodat je niet met z'n allen op 1 kamer hoeft te slapen. Het is allemaal wel wat verouderd, maar het werkt allemaal prima en kamer is schoon. Miste wel een koelkastje op de kamer. Ontbijtbuffet is prima; voldoende keus en alles wordt aangevuld als het op is. Sommige personeelsleden zijn Nederlands en allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Gratis gebruik maken van het zwembad, sauna, fitness etc. Metro 'Old Street' ligt op ca. 15 minuten lopen en is prima te doen ! Op ca. 2 minuten lopen van het hotel is een Tesco supermarkt. Aanrader is een hapje te gaan eten bij de 'Red Dog Saloon' (iets verder dan metrostation 'Old Street') Lekker relaxed van een (grote) hamburger of stukje vlees genieten en de kinderen vonden het ook heerlijk ! Koop een Oyster card voor de metro / bus, want deze is onmisbaar voor een toerist (kinderen tot 11 jr gratis)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 2Joep03-06-2016

Oud en vies hotel

Vreemde kleine kamer met twee kleine soort van gangetjes. Tapijt vol met vlekken, kranen die blijven lopen, afvoer die dicht zit, plafond tegels die vies zijn en uit elkaar vallen, voegen die vies en geel zijn van de aanslag. Ik heb de volgende dag ook geklaagd bij de receptie. Ze vonden het vervelend maar het betrof ook een standaard kamer. Lijkt me dat voor het tarief je in elk geval wel iets normaals moet krijgen. Ik vond het echt helemaal niets. Ik zal er in elk geval nooit meer boeken.

Alleen gereisd in mei 2016

• 7karin_vanewijk02-01-2016

Goed te doen!

• Personeel erg vriendelijk(spraken Nederlands), bedden erg goed en ruim, (bad)kamer schoon en netjes, gratis gebruik van sauna en zwembad(heerlijk na een dag lopen). Oldstreet dichtsbijzijnde metrostation bij het hotel.Ziet er zo uit zoals op de foto's. (Voor Londen eye & Big ben stap je uit bij Westminster. je kunt ook in de bus 55 stappen naar Oxford street) vergeet geen stroom adapter, als je 'm toch bent vergeten kun je deze bij de receptie in bruikleen nemen voor 5 pond die je na gebruik weer terug krijgt. 30 minuutjes van het centrum met de bus/ metro.

• Kamer rook bij aankomst 'n beetje muf en helaas geen mooi uitzicht. Maar dat zijn kleine dingetjes.

Tip: Als je van Mexicaans eten houdt dan kun je op PicadillyCircus heerlijk eten bij Chiquito. M&M's world ligt daar ook om de hoek. Koop voor 3 pond een Oystercard. Dit is een soort OV chipkaart en bespaard je enorm veel reiskosten. Kun je net als de OV chipkaart opladen en check je mee in en uit( in de bus alleen inchecken).

Gereisd met partner in december 2015

• 8astrid30-12-2014

Prima hotel voor een weekend!

Prima hotel. Bij aankomst 9.15 uur konden we gelijk in de kamer. Kamers zijn wel wat verouderd maar je slaapt er toch maar alleen de rest vd dag ben je in de stad. Ontbijt heerlijk en ontvangst bij receptie zeer vriendelijk. 10 min. Lopen naar de metro prima te doen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 7P.R.21-06-2014

Beter dan verwacht!

Ik verbleef in het bijgebouw in een tweepersoons standaardkamer. Ruime kamers, proper, degelijk bed en uitstekende wifi-verbinding. Ontbijt zeer uitgebreid naar Londense normen. Minpuntje is het gebrek aan een minibar of ijskastje, maar er is natuurlijk wel roomservice.

Zakelijk gereisd in juni 2014

• 8Patrick02-12-2013

Degelijk hotel

Vriendelijk personeel en zelfs - perfect - nederlandstalig. Bij aankomst werd ons een upgrade aangeboden (+airco, grotere kamer, in hoofdgebouw) zodat we direct in de kamer konden (ruim 4 uur voor check-in tijd). Ook kregen we gratis een kaart en de nodige uitleg. Hier en daar zie je dat het hotel in de '70 is gebouwd. In de badkamer was een plafondtegel bijna los door vocht. De kamer zelf was proper en voldoende uitgerust, zelfs met een bad. De kamer was vrij gehorig; we hadden goede buren die daar rekening mee hielden. Het onbijt vonden wij zeer uitgebreid. Een metro is op 9 min te vinden, wie dat niet overleeft gaat beter niet meer op reis. Bij aankomst of vertrek kan je ook de bus nemen, die is korter bij en stopt ook aan het station. Bij uitchecken konden wij de bagage gratis in bewaring geven (wij hadden één koffer per persoon). Dranken en eten buiten de reservering zijn vrij duur. Londen is echter in het geheel niet goedkoop.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7BiancaCharles15-03-2013

Goed hotel

Dit hotel kunnen boeken met maar liefst 50% korting Bij navraag om in het hoofdgebouw te zitten gelijk goed geholpen. Kamers zien er netjes uit....wij vonden het wel erg warm s nachts

Gereisd met partner in maart 2013

2 tips over Hotel Thistle City Barbican

• P.R., 21-06-2014

Vanaan St Pancras kan je de metro nemen naar Old Street of een bus (lijn 205 en 214 vanaan bushalte E aan King's cross tot de halte Central Street). Er is geen airco in de kamer, maar ik schreef een briefje voor de poetsvrouw om mijn gordijnen gesloten te houden en daardoor bleef de kamer fris genoeg, ondanks stralende zon!

• astrid, 03-01-2015

Om de hoek zit chicken diner.... Heerlijk en niet duur!!!

2 vragen over Hotel Thistle City Barbican

• Ashley, 24-12-2016

Bagage

Hoi ,

Is er iemand die mij kan vertellen of er een ruimte is voor de bagage ?

• elke_luvya, 29-12-2015

openbaar vervoer

Hoi! Iemand die me kan vertellen hoe ik van Stansted Airport naar het hotel kom met het OV? Bedankt!

Hotel Thistle City Barbican info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen