Appartement Think Tower Bridge

Appartement Think Tower Bridgesterstersterster

7.8Goed

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Think Tower Bridge?

7.8Goed

• 7.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Think Tower Bridge voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Think Tower Bridge

• 7sstr06-01-2014

Prettig appartement!

Een modern gebouw, met een kleine receptie. Het appartement lag op de vijfde verdieping en had zo een goed uitzicht. Het appartement was volledig ingericht en de keuken was overal van voorzien. De buurt is prettig, op loop afstand van bushalte en supermarkten. De underground is wat verder lopen. In de zelfde straat liggen een aantal gezellig pub's. We hebben niet de volle prijs betaald, hadden we dat wel gedaan hadden we wat meer verwacht. Een aantal kleine dingen waren kapot of werkte niet helemaal. Maar het verblijf was prima en het hotel is rustig. We hebben in Londen een fijne tijd gehad.

Gereisd met partner in december 2013

• 8g.mast05-05-2013

voor herhaling vatbaar

fijne plek om even van het drukke londen bij te komen. Vanaf station tower gateway 15 minuten lopen naar receptie.Daar heel vriendelijk ontvangen. Mooi en schoon appartement.Dichtbij bushalte en londonbridge station en tower hill station. Op 5 minuten supermarkt. Uitchecken en bagagedepot ook prima geregeld. Ontbijt en lunch op de hoek van het appartementgebouw.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8Karin14-02-2012

Zeer mooi hotel

Zeer mooi hotel, ruime kamers, mooi uitzicht, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in december 2010

• 8mra_30128-12-2010

mooi appartement, moderne apparatuur

Appartement was licht, en modern ingericht. Vaatwasser en wasmachine aanwezig. Ook een oven, magnetron, waterkoker, broodrooster, plasma-tv, gratis internet. Ons appartement lag aan een park. s'Morgens konden we ontbijten terwijl we eekhoorntjes in de takken van de bomen zagen lopen. Groot terras aanwezig. Appartement ligt op 5 minuten lopen van de Tower Bridge. Het personeel is heel hulpvaardig. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein voor 5 pond per nacht. Op 2 minuten lopen is er een supermarkt. En ook op 2 minuten lopen kun je fietsen huren (blauwe fietsen, van de overheid) In de hele stad zijn fietspunten te vinden. Je leent een fiets en brengt hem op een andere plaats terug. Werkt heel fijn. Enige minpunt was dat het 's nachts heel ligt was in het appartement doordat er geen gordijnen, maar lamellen waren. Aan de buitenzijde (vlak bij de ramen) hingen felle lampen, die 's nachts bleven schijnen. Ik zou dit appartement aan iedereen aanraden. Veel mensen zijn negatief, niet nodig

Gereisd met partner in december 2010

0 tips over Appartement Think Tower Bridge