Aparthotel Think Bermondsey Street

AparthotelWeer vandaag28°17°
Aparthotel Think Bermondsey Street

We hebben een aantal aanbieders voor Think Bermondsey Street voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Think Bermondsey Street in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie appartementen

d_burghoorn
18-12-2013

Heel fijn appartementencomplex wat nog redelijk nieuw is. Het appartement was heel compleet en modern (mooie tv, keuken, koelkast etc) en ruim genoeg voor ons! De buurt kende we niet maar bleek achteraf heel hip en upcoming. Rustig en veilig met heel veel restaurantjes en cafés.

Wij liepen elke dag richting het centrum over de tower bridge (5 minuten lopen). Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Think Bermondsey Street in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Think Bermondsey Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Think Bermondsey Street scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.