Hotel The Westbridge

8,8

4 reviews over Hotel The Westbridge in het Nederlands

Geweldig Hotel voor een stedentrip Londen

Rob, 22-12-2015

Erg fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. De kamers zijn niet groot maar zien er heel netjes uit met veel spiegelwanden leren bekleding en een grote smart tv, Het station van de Underground ( Stratford Underground ) is op loopafstand van 5 Min. Hier is ook het mega overdekte shoppingcenter Westfield. Wij waren met de auto en als minpunt is toch wel het parkeren bij het hotel. Dit kan aan de overkant bij het casino voor 25 pond per 24 uur. Ook op andere locatie's in de buurt gekeken maar dit schijnt het normale tarief te zijn in London. Dus hou hier rekening mee.

Fantastisch hotel

Wennekers, 5-11-2015

Erg vriendelijke en behulpzaam personeel. Prachtige kamer van alle faciliteiten voorzien en zeer schoon. 100 meter van het dichtstbijzijnde metrostation.

Ontbijt en diner erg lekker.

Super!

Nancy Jansen, 13-8-2015

Heerlijk hotel met een prettige uitstraling. Vriendelijk personeel. Bij aankomst (9.00 uur) was er voor ons al een kamer klaar. Hier hadden wij niet op gerekend, dus was een leuke verrassing! Kamers niet extreem groot, maar erg schoon, modern (vooral de grote TV) en compleet. Een heerlijk grote regendouche met rituals douchecel;). Ontbijt was prima! Uitgebreid Engels, maar ook genoeg voor ons simpele Nederlanders, zoals vers brood, roerei, ham, kaas, nutella, yoghurt en vers fruit.

Ik was op stedentrip met mijn dochter en ze hadden leuke info en tips voor ons! Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het station, waar de metro je snel naar het centrum brengt. Bij een volgend bezoek aan Londen, weet ik dat ik het Westbrigde hotel zal boeken!

We hebben een aantal aanbieders voor The Westbridge voor je op een rij gezet:

Heerlijk hotel op loopafstand trein/metro

Irma van Koert Beentjes, 27-4-2014

Bij aankomst even een beetje huiverig omdat de gebouwen er omheen wat gedateerd zijn. Eenmaal in het hotel ben je dat op slag vergeten. Zeer vriendelijk en uiterst professioneel personeel die je graag van dienst zijn. De kamers zijn niet groot maar heel schoon met een luxe uitstraling voorzien van gratis koffie, thee en chocola. Prima bedden, goede douche en badproducten van Rituals. Het ontbijt is echt heel goed en uitgebreid. Westbridge hotel ligt op loopafstand van trein en metro en heeft bijna in de achtertuin een van de grootste shopping malls van Europa. Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor The Westbridge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Westbridge in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Westbridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Westbridge scoort een 8.8 uit 10 op basis van 4 reviews.