Hotel The Wellington

Hotel The Wellington

4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor The Wellington voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Wellington in het Nederlands

goede verhouding prijs/kwaliteit

alain
1-4-2012

spotgoedkoop hotel met prima ligging op 15 minuten van de Thames en Westminster Abbey. Sober maar lekker ontbijt. Verouderde maar propere kamer. WC/douche op de gang. Vriendelijk personeel. Alle dagen verse handdoeken. Negatief : geen liften. De kamerdeuren KNALLEN dicht maar omdat ik op het eind van een lange gang lag had ik er weinig last van. Ik was er eind maart 2012 en ben achteraf best tevreden.

Gereisd alleenreizend in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Wellington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Wellington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.