Hotel The Wellington

Hotel The Wellington

4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor The Wellington voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Wellington in het Nederlands

2007

Wij zijn hier drie dagen geweest

Londen lover
20-3-2007

Wij zijn hier drie dagen geweest. En ik moet zeggen dat ik er totaal niks van verwachten maar het is me reuze mee gevallen!! Okee het is niet luxe! maar elke dag schonen handdoeken! en de wc daar kon je vanaf eten!!

Okee je moet er geen week zitten maar voor 3 dagen is het top.

Van het onbijt moet je niet veel verwacht het is simpel en druk maar jaa wat wil je voor dat geld!

Ik vind het een aanrader, je zit overal dicht bij. naar Heatrow is het miss een klein uurtje met de metro verder pak je de bus.

1 tipje: ga niet tussen 12 en 13.00 naar BuckinghamPalace!! Tenzij je de wacht wisseling per se wilt zien! wij zijn er twee keer in te recht gekomen, dat is echt niet fijn!

Gereisd anders in maart 2007

Dit hostel is goedkoop, maar je moet er niet teveel van verwachten. Je deelt de douche en toiletten met de hele afdeling, al zijn wij niet vaak iemand tegengekomen. Gelukkig heb je wel een eigen wastafel. De kamers zijn zeer eenvoudig en een beetje oud, maar verder wel schoon. We betaalden 58 euro voor een 2 persoonskamer in 2005. Het ontbijt was inbegrepen maar dit was eigenlijk alleen thee en toast met jam. De metro (Pimlico) is op ongeveer 10 minuten lopen en verder is de buurt best wel uitgestorven. Voor 1 of 2 nachtjes is het OK, maar langer niet echt.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Wellington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Wellington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.