Hotel The Wellington

Airco
Restaurant
Kinderopvang

7 reviews over Hotel The Wellington in het Nederlands

Redelijk hotel voor kort verblijf

Richard
23-4-2012

Het uitzicht vanuit het hotel is goed, de helft heeft uitzicht op Victoria Park. Ziet er misschien wat vervallen uit op sommige plekken, maar de doucheruimtes (per gang 1 voor de mannen, 1 voor de vrouwen) zijn compleet nieuw en goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel ook.

Gereisd met vrienden in april 2012

Goede ligging vlakbij victoria station, goede uitvalsbasis. Kamers erg oud maar zeker wel schoon, met handdoeken voor het douchen. Fijne bedden. Wc's en douches duidelijk nieuwer en ook die schoon. Ontbijt niet gehad...erg vroeg al afgelopen.

Kamers zijn wel gehorig en er was maar 1stopcontact.

Zeker aanrader qua prijs en ligging. Zou er zo weer heen gaan, je zit tenslotte weinig op je kamer wanneer je in londen bent!

Gereisd met vrienden in september 2010

Te doen

ilona en charella
4-12-2009

Ik ben in oktober 3 dagen in Londen geweest, was erg leuk. Het hotel is wel een beetje vervallen. Ziet er wel leuk uit van buiten maar de kamers vallen best wel tegen. Één vrouw achter de receptie was echt verschikkelijk onaardig tegen ons. De andere waren wel aardig. De kamers zijn klein maar redelijk schoon, als je boek weet je al dat het niet veel voorstelt, maar met het doel veel van londen te zien is het prima. Aangezien je er dan gewoon alleen slaapt. De ligging is wel super, je zit overal dichtbij kunt overal wel heen lopen qua tourischtische atracties.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

voor de prijs zeer goed

ed engelschman
3-5-2009

afgelopen week met 4 collega's naar dit hotel geweest. Gelet op de recenties op internet hadden wij niet echt hoge verwachtingen van dit hotel. Maar het was niet slecht,schoon, centrale ligging, service niks mee mee. Ja er is geen toilet en douche op de kamer, maar daar betaal je ook naar. Twee persoonskamer kwam op ongeveer 33 pound. Dan moet je ook niet zeuren. Zeker aan te raden, als je niet te veel wil betalen.

Ed Engelschman

Gereisd met vrienden in mei 2009

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ed Engelschman
26-4-2009

Gisteren teruggekomen van 3 dagen London en met vier collega's gelogeerd in het Wellington. Op basis van de reviews over dit hotel hadden wij al spijt dat wij dit hotel hadden geboekt. Maar met het hotel was echt niets mis, gelet op de kwaliteit-prijs verhouding. De prijs is slechts 33 pound per kamer. Het enige wat je mist is een badkamer op de kamer, maar er zijn er genoeg in het gebouw en alle schoon, handdoeken dagelijks verschoond, bed wordt opgemaakt. Onbijt verse broodjes, koffie, croissants etc, behalve een eitje ontbrak er eigenlijk niets. Dus laat je niet afschrikken. Met het Hotel is niets mis, als je niet te hoge eisen stelt.

Mvg

Ed Engelschman (Leiden)

Gereisd met vrienden in april 2009

Tja.. je vergeet het niet snel meer !!

Lonneke v. Rens
22-3-2009

Wij zijn in Maart met 2 personen in Londen geweest met als hoofdreden: touristische atractie's bezoeken en winkelen. Hier is het ideaal voor.. op 5 min. loopafstand van metro station af, dus je bent zo waar je zijn wilt.

Het hotel is echter 'verlopen'. Meer een haunted mansion dan een *-Hotel.

De kamers zijn verschrikkelijk vies, stinken en bloedheet.

Voor de douche heb ik 2 verdiepingen moeten lopen.. met de neus dicht, dopjes in de oren en oogkleppen voor is het goed te doen, haha.

Ontbijt is prima, verwacht er niet veel van. Toast of croissant met jam, kaas, ham of boter.

Gereisd met vrienden in maart 2009

2007

het was erg vervelend dat er op de site van d-reizen nergens stond dat er geen toilet en douchefaciliteiten op de kamers aanwezig waren maar dat deze gedeeld moesten worden

Gereisd met vrienden in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor The Wellington voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Wellington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Wellington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.