Hotel The Wellington

5 reviews over Hotel The Wellington in het Nederlands

Goed voor 1 nacht

Dave
17-2-2010

Door problemen met Eurostar door het ongeval in Halle werd ons aangeraden een hotel te zoeken en de dag nadien te vertrekken.

Kamers zijn op zich proper maar zijn dingend aan renovatie toe. Ik veronderstel ook dat ze daarmee bezig zijn want de douches en toiletten waren duidelijk al gerenoveerd en proper.

Ontbijtbuffet was OK.

Gereisd met partner in februari 2010

Goed voor 1 overnachting

Patrick en Arlette
29-5-2009

Oud hotel met lange gangen en kleine, zeer ouderwetse kamers.Alle sanitair op de gang, maar dat weet je bij het boeken toch. Redelijk proper, dat wel.

Personeel correct maar zeker niet vriendelijk.Heel simpel ontbijt en enkel tss 8 en 9.Goedkoop geboekt via internet, goed voor 1 overnachting op doorreis maar zeker niet langer.

Gereisd met partner in mei 2009
2008

Wat een ramp was dit hotel zeg

Ikke
27-1-2008

Wat een ramp was dit hotel zeg.

Personeel was chagerijnig.

De bedden waren rampzalig.

De kamers waren niet om aan te zien.

En de dames douche & wc lagen aan de andere kant van het gebouw.

Nee, zeker geen 2e keer meer.

Totaal geen aanrader!

Tenzij je van ouwe troep houd en graag in de oertijd wil verblijven.

Al met al, was het weekend wel gezellig.

Gereisd met partner in januari 2008

2007

dat jullie dit hotel nog aanbevelen ,wat een vies,hotel,per 4 kamers zou er op de gang een douche,toilet zijn,maar het herentoilet was helemaal op de andere gang,de douchen zaten geen deuren voor maar een vies niet passend gordijn,alles was smerig en vuil.als wij dit geweten hadden hadden we dit hotel nooit geboekt, vreselijk jammer van onze vakantie,jullie schuld d reizen nog bedankt.

Gereisd met partner in september 2006
2006

Smerig slecht PENSION

Paul
9-10-2006

Smerig slecht PENSION. Dit is geen hotel! Als je toch gaan vergeet geen slippers mee te nemen. Badkamer en douche gedeelt op de gang en ook SMERIG.

Dit hotel wordt gerunt door Indiers.

Oh ja, lakens zaten gaten in, en er zaten nog haren op. Onbijt was aangebrandde toast met jam of boter. Heerlijk!

Gereisd met partner in oktober 2006

We hebben een aantal aanbieders voor The Wellington voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Wellington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Wellington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.