Hotel The Wellington *

Bekijk alle reviews

Review geschreven door ilona en charella

Te doen

ilona en charella,
4-12-2009

Ik ben in oktober 3 dagen in Londen geweest, was erg leuk. Het hotel is wel een beetje vervallen. Ziet er wel leuk uit van buiten maar de kamers vallen best wel tegen. Één vrouw achter de receptie was echt verschikkelijk onaardig tegen ons. De andere waren wel aardig. De kamers zijn klein maar redelijk schoon, als je boek weet je al dat het niet veel voorstelt, maar met het doel veel van londen te zien is het prima. Aangezien je er dan gewoon alleen slaapt. De ligging is wel super, je zit overal dichtbij kunt overal wel heen lopen qua tourischtische atracties.

Gereisd met vrienden in oktober 2009