Goede prijs kwaliteit verhouding

Review geschreven door Ed Engelschman

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ed Engelschman,
26-4-2009

Gisteren teruggekomen van 3 dagen London en met vier collega's gelogeerd in het Wellington. Op basis van de reviews over dit hotel hadden wij al spijt dat wij dit hotel hadden geboekt. Maar met het hotel was echt niets mis, gelet op de kwaliteit-prijs verhouding. De prijs is slechts 33 pound per kamer. Het enige wat je mist is een badkamer op de kamer, maar er zijn er genoeg in het gebouw en alle schoon, handdoeken dagelijks verschoond, bed wordt opgemaakt. Onbijt verse broodjes, koffie, croissants etc, behalve een eitje ontbrak er eigenlijk niets. Dus laat je niet afschrikken. Met het Hotel is niets mis, als je niet te hoge eisen stelt.

Mvg

Ed Engelschman (Leiden)