Hotel The Wellington

• Animatie
  • Kinderopvang

20 reviews over Hotel The Wellington

• 7Richard23-04-2012

Redelijk hotel voor kort verblijf

Het uitzicht vanuit het hotel is goed, de helft heeft uitzicht op Victoria Park. Ziet er misschien wat vervallen uit op sommige plekken, maar de doucheruimtes (per gang 1 voor de mannen, 1 voor de vrouwen) zijn compleet nieuw en goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel ook.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7alain01-04-2012

goede verhouding prijs/kwaliteit

spotgoedkoop hotel met prima ligging op 15 minuten van de Thames en Westminster Abbey. Sober maar lekker ontbijt. Verouderde maar propere kamer. WC/douche op de gang. Vriendelijk personeel. Alle dagen verse handdoeken. Negatief : geen liften. De kamerdeuren KNALLEN dicht maar omdat ik op het eind van een lange gang lag had ik er weinig last van. Ik was er eind maart 2012 en ben achteraf best tevreden.

Alleen gereisd in maart 2012

• 7Suzan16-09-2010

Erg goede ligging. Prijs kwaliteit prima

Goede ligging vlakbij victoria station, goede uitvalsbasis. Kamers erg oud maar zeker wel schoon, met handdoeken voor het douchen. Fijne bedden. Wc's en douches duidelijk nieuwer en ook die schoon. Ontbijt niet gehad...erg vroeg al afgelopen. Kamers zijn wel gehorig en er was maar 1stopcontact. Zeker aanrader qua prijs en ligging. Zou er zo weer heen gaan, je zit tenslotte weinig op je kamer wanneer je in londen bent!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 6Dave17-02-2010

Goed voor 1 nacht

Door problemen met Eurostar door het ongeval in Halle werd ons aangeraden een hotel te zoeken en de dag nadien te vertrekken.

Kamers zijn op zich proper maar zijn dingend aan renovatie toe. Ik veronderstel ook dat ze daarmee bezig zijn want de douches en toiletten waren duidelijk al gerenoveerd en proper.

Ontbijtbuffet was OK.

Gereisd met partner in februari 2010

• 7ed engelschman03-05-2009

voor de prijs zeer goed

afgelopen week met 4 collega's naar dit hotel geweest. Gelet op de recenties op internet hadden wij niet echt hoge verwachtingen van dit hotel. Maar het was niet slecht,schoon, centrale ligging, service niks mee mee. Ja er is geen toilet en douche op de kamer, maar daar betaal je ook naar. Twee persoonskamer kwam op ongeveer 33 pound. Dan moet je ook niet zeuren. Zeker aan te raden, als je niet te veel wil betalen.

Ed Engelschman

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 7Ed Engelschman26-04-2009

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gisteren teruggekomen van 3 dagen London en met vier collega's gelogeerd in het Wellington. Op basis van de reviews over dit hotel hadden wij al spijt dat wij dit hotel hadden geboekt. Maar met het hotel was echt niets mis, gelet op de kwaliteit-prijs verhouding. De prijs is slechts 33 pound per kamer. Het enige wat je mist is een badkamer op de kamer, maar er zijn er genoeg in het gebouw en alle schoon, handdoeken dagelijks verschoond, bed wordt opgemaakt. Onbijt verse broodjes, koffie, croissants etc, behalve een eitje ontbrak er eigenlijk niets. Dus laat je niet afschrikken. Met het Hotel is niets mis, als je niet te hoge eisen stelt.

Mvg

Ed Engelschman (Leiden)

Gereisd met vrienden in april 2009

• 1Lonneke v. Rens22-03-2009

Tja.. je vergeet het niet snel meer !!

Wij zijn in Maart met 2 personen in Londen geweest met als hoofdreden: touristische atractie's bezoeken en winkelen. Hier is het ideaal voor.. op 5 min. loopafstand van metro station af, dus je bent zo waar je zijn wilt.

Het hotel is echter 'verlopen'. Meer een haunted mansion dan een *-Hotel.

De kamers zijn verschrikkelijk vies, stinken en bloedheet. Voor de douche heb ik 2 verdiepingen moeten lopen.. met de neus dicht, dopjes in de oren en oogkleppen voor is het goed te doen, haha.

Ontbijt is prima, verwacht er niet veel van. Toast of croissant met jam, kaas, ham of boter.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 2Ikke27-01-2008

Wat een ramp was dit hotel zeg. Personeel was chagerijnig. De bedden waren rampzalig. De kamers waren niet om aan te zien. En de dames douche & wc lagen aan de andere kant van het gebouw. Nee, zeker geen 2e keer meer. Totaal geen aanrader! Tenzij je van ouwe troep houd en graag in de oertijd wil verblijven. Al met al, was het weekend wel gezellig.

Gereisd met partner in januari 2008

• 2pat22-10-2007

wij zijn dit weekend in dit hotel geweest maar wij vonden het er te smerig.. de douches lagen vol met haren..allemaal.. en de wc's daar zeg ik maar niets over.. heeeeel erg vies.. verder lag t wel centraal..

Gereisd met familie in oktober 2007

• 1J. Visser-Bruggink05-09-2007

dat jullie dit hotel nog aanbevelen ,wat een vies,hotel,per 4 kamers zou er op de gang een douche,toilet zijn,maar het herentoilet was helemaal op de andere gang,de douchen zaten geen deuren voor maar een vies niet passend gordijn,alles was smerig en vuil.als wij dit geweten hadden hadden we dit hotel nooit geboekt, vreselijk jammer van onze vakantie,jullie schuld d reizen nog bedankt.

Gereisd met partner in september 2006

Hotel The Wellington info

• Eten en drinkenLunch

We hebben een aantal aanbieders voor The Wellington voor je op een rij gezet:

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats