Ligging Perfect, hotel geen aanrader!

Hotel The Royal Norfolk

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jolanda

Ligging Perfect, hotel geen aanrader!

Jolanda,
6-4-2010

Uitstraling smoezelig, personeel erg ongemotiveerd. ontbijt, mager geen keuze en de worstjes van het engels ontbijt smaakten vies of het was surogaat vlees... Lift was nog steeds niet in werking. Zoals ik net las bij de eerste beoordeling was dit in januari 2010 ook al zo. Dat zegt genoeg nu we 3 maanden verder zijn. Kamer bed lag goed, lakens etc. waren netjes. Douche, warm water werkte niet of heel even. Straal was zo zacht dat je, je haar niet kon uitspoelen. Douche met gordijn open anders zat deze aan je lijf geplakt omdat het zo klein was. Stofzuigen op de bovenste verdieping hebben ze ook moeite mee. De prijs/kwalitiet verhouding klopt hier echt voor geen meter.

Gereisd met partner in april 2010