Hotel The Royal Norfolk

Review geschreven door Mw Wierikx

Nooit meer.

Mw Wierikx
15-5-2014

Kamer 122 is zeer slecht.

De badkamer van 1 meter bij 1 meter was oud en de wc werkte niet na behoren.

Met een trapje moest je er komen het zeil was kappot en er zat veel viezigheid in de kieren.

De verwarming op de zeer kleine 2 persoonskamer kon niet worden uitgezet waardoor het te warm was om te slapen.

Het uitzicht is op een muur en dak waar vuile voorwerpen liggen bezaaid.

Het personeel reageerde niet toen ik een opmerking plaatste dat de kamer slecht was.

Het ontbijt bestaat uit 3 halve toast of te wel 1,5 boterham p/p, 2 kaas en 3 ham keuze uit jam onbeperkt en 1 klein kuipje yoghurt.

Er word muesli aangeboden en voor 2 pond extra heb je een zielig engels ontbijt.

De schoonmakers doen hun best maar aan deze oudheid en vervallen toestand is geen eer te behalen.

Het hotel ligt bij het station Paddington, dit is het enigste voordeel.

Vele hotels in londen hebben een goede ligging en zijn goed te bereiken per bus of metro en zijn qua prijs veel goedkoper en zijn veel beter.