Hotel The Royal Norfolk

HotelWeer vandaag26°17°
Hotel The Royal Norfolk
3,6

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor The Royal Norfolk voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel The Royal Norfolk in het Nederlands

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer.

Mw Wierikx
15-5-2014

Kamer 122 is zeer slecht.

De badkamer van 1 meter bij 1 meter was oud en de wc werkte niet na behoren.

Met een trapje moest je er komen het zeil was kappot en er zat veel viezigheid in de kieren.

De verwarming op de zeer kleine 2 persoonskamer kon niet worden uitgezet waardoor het te warm was om te slapen.

Het uitzicht is op een muur en dak waar vuile voorwerpen liggen bezaaid.

Het personeel reageerde niet toen ik een opmerking plaatste dat de kamer slecht was.

Het ontbijt bestaat uit 3 halve toast of te wel 1,5 boterham p/p, 2 kaas en 3 ham keuze uit jam onbeperkt en 1 klein kuipje yoghurt.

Er word muesli aangeboden en voor 2 pond extra heb je een zielig engels ontbijt.

De schoonmakers doen hun best maar aan deze oudheid en vervallen toestand is geen eer te behalen.

Het hotel ligt bij het station Paddington, dit is het enigste voordeel.

Vele hotels in londen hebben een goede ligging en zijn goed te bereiken per bus of metro en zijn qua prijs veel goedkoper en zijn veel beter.

Geen vriendelijk personeel bij receptie. Lift buiten gebruik (ik lees hier dat dat al jaren zo is). 2 trappen op met zware koffers, geen hulp. Geen koelkastje op de kamer. Geen stoelen. En de aanwezige badkamer was een kast van 1x1 meter, 1,90m hoog, waarin de douchecabine, de wastafel en het toilet waren ingebouwd! Onvoorstelbaar. Met een oude schuifdeur ervoor gehangen. Alles was oud en absoluut niet meer van deze tijd. Ik kies de volgende keer zeker een ander hotel. Ik betaalde 240 pond voor 3 nachten, 2 personen. Een flinke tegenvaller.

spijt

rp
26-6-2011

iedereen die in de toekomst dit hotel boekt krijgt daar spijt van.dit hotel is zeer triest,eigenlijk geen hotel te noemen maar een kamertje dat je hebt met de hele tijd geluidsoverlast.nog geen tientje per nacht waard.

Ligging Perfect, hotel geen aanrader!

Jolanda
6-4-2010

Uitstraling smoezelig, personeel erg ongemotiveerd. ontbijt, mager geen keuze en de worstjes van het engels ontbijt smaakten vies of het was surogaat vlees... Lift was nog steeds niet in werking. Zoals ik net las bij de eerste beoordeling was dit in januari 2010 ook al zo. Dat zegt genoeg nu we 3 maanden verder zijn. Kamer bed lag goed, lakens etc. waren netjes. Douche, warm water werkte niet of heel even. Straal was zo zacht dat je, je haar niet kon uitspoelen. Douche met gordijn open anders zat deze aan je lijf geplakt omdat het zo klein was. Stofzuigen op de bovenste verdieping hebben ze ook moeite mee. De prijs/kwalitiet verhouding klopt hier echt voor geen meter.

In een woord BAGGER!!

J&F
20-1-2010

Vies, goor, smerig enz. kamer zeer klein en bloedheet (verwarming kan niet uit). Bed was goor: haren, urinevlekken in lakens, dekbed en matras. Foto's op website zijn absoluut niet van dit hotel!! En, let op, het hotel blijkt van Russen te zijn. Bijna alles wat er werkt/loopt is Russisch en trekken zich nergens wat van aan. En de lift doet het inderdaad nooit!

Badkamer is wel 1,5 M2!! Dit is inclusief douche en wc!!!

Voor een ontbijt kun je beter naar Ef's gaan: bij Aberdeen Steakhouse de hoek om en 200 meter lopen. Superontbijt voor 3 tot 6 pond!!

Conclusie: zoals in de kop: BAGGER!!!!

"Dit nooit meer"

J.C.Verzijl
13-1-2010

Zeer slecht onderhouden hotel.

Lift werkte niet. Ook niet na ons vertrek (4 dagen later). Kregen de indruk dat de lift al langer niet functioneerde en wellicht nog steeds niet.

Ontbijt zeer matig. Personeel chagrijnig. Slecht matras, geen douchegordijn in bad, geen afstandsbediening TV. Absoluut geen 3-sterrenhotel, nauwelijks 1 ster.

Perfecte ligging

Karin van Altenborg
13-9-2009

Vanaf Heathrow ca 50 min met de metro; 1x overstappen in Earl's Court. Metrostation Paddington ligt om de hoek evenals de bushalte met diverse lijnen richting centrum. Kamer was echt niet groot zo ook de badkamer. Die was echt heel klein. We hebben overwogen om een andere kamer te vragen ivm met de afmeting vd douche. Maar omdat het bed geweldig lag, hebben we de douche maar voor lief genomen. We waren bang dat als we eventueel een andere kamer zouden krijgen, het bed weer niet goed zou liggen.

Kamer zelf is niet gehorig (of ernaast niet bezet), wel geluiden van buitenaf (we sliepen op de hoek).

Ontbijt stelt niet veel voor. Na 1 keer ontbijt in het hotel genuttigd te hebben, zijn we de overige dagen buiten de deur gaan ontbijten bij Bonne Bouche in Praed Street (waar London Street een zijstraat van is).

Al met al was dit hotel voor ons doel (een 5-daagse stedentrip) redelijk. We kwamen er eigenlijk alleen om te slapen.

Voor wat betreft de prijs uitstekend om te doen,zeker als het schuin tegenover het Hilton hotel ligt, nette en goede wijk van Londen,en zeer dicht bij Metro en bussen. Het enige wat wij als aanmerking hadden was, dat de lift die wel in de folder stond niet werkte en daar wij als voorkeur hoog hadden aangegeven, de vele trapjes een zere zware klim was met zware koffers.ook was s'avonds de bar niet meer open na 23.30 uur.Het was wel fijn dat je in het hotel kaartjes kon kopen voor b.v. het reuze rad de Londen eye. Scheelt weer wachttijd.

lekkere bedden, zeer centraal gelegen

marco van soest / fabio dos santos gomes
4-1-2009

dit hotel is echt vooroorlogs 20 minuten de kraan laten lopen wil je warm water hebben, uitzicht op een bouwput , bedden waren perfect en iedere dag schone handdoeken voor 8 dagen is het wel te doen als je niet van luxe houdt, verder ligt het lekker centraal met alles wat je wilt op loopafstand ook zo de metrolijn die is echt super nooit lang wachten en lekker snel :)
2007

De ligging van het hotel is zeer plezierig t

Jaap van Roon
3-10-2007

De ligging van het hotel is zeer plezierig t.o.v. Openbaar Vervoer (metro, trein, bussen) en in de directe omgeving zijn voldoende eetgelegenheden. Helaas voldoet het sanitair (ruimte, onderhoud) totaal niet aan een EU basis-standaard.

Hotel is oud en gehorig (met name planken vloer in de gangen), maar bed was overigens prima. Dagelijks schoonmaak en prima ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Royal Norfolk in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Royal Norfolk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Royal Norfolk scoort een 3.6 uit 10 op basis van 13 reviews.