Hotel The RE London Shoreditch ***

Hotel The RE London Shoreditch
Hotel The RE London Shoreditch
7,8

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor The RE London Shoreditch voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel The RE London Shoreditch in het Nederlands

Prijs/kwaliteit

Eline, 2-4-2014

De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel was dik in orde. De kamers waren netjes en het personeel was vriendelijk. Het hotel licht wel iets buiten het centrum, maar met the central line van de Underground kom je overal heel makkelijk. Een aanrader!

Uitstekend hotel

dannyvlees, 16-9-2013

Prima hotel met erg mooie en luxe kamers. Elke avond in the lounge kan er naar voetbal gekeken worden. Tevens wordt in de kamers elke dag gratis water in de koelkast bijgevuld en kan er gebruik gemaakt worden van een fitnesszaal en wifi.

veel minder dan een jaar geleden

Ivan, 26-1-2012

omdat ik een jaar geleden nog tevreden was ging ik opnieuw naar dit hotel.

het was bijna een nachtmerrie.

problemen met de visa kaart... maar ook al kwam ik geregeld ...geen beetje vertrouwen.

Ontbijt superduur geworden

Geen keuze 2 schellen hesp en kaas en wat cornflakes.... meer lag er echt niet.

geen bediening van koffie aan tafel

Ik hoop dat ze zich herpakken, want om zo een eind uit het centrum te liggen, mogen ze wat beter zijn.Ik ga niet meer terug.

Modern hotel, ligging niet ideaal

Marieke, 21-3-2011

Hotel is modern ingericht, mooie ruime kamers. Ligging is niet ideaal, een aardig eindje van de metro vandaan. Wel bushaltes vlakbij. Kleine supermarkt in de buurt.

dikke aanrader !

peter h, 31-7-2010

beste 3*** hotel in london, echt een aanrader ! heerlijk ontbijt, wel een beetje ver van centrum, maar verbindingen zijn ok

schoon, netjes, positieve sfeer

Dagmar Smit, 24-7-2010

Ik ben hier samen met mijn dochter van 13 geweest om Londen te bekijken. Het treinstation is zeer dichtbij (3 min. lopen), vanwaar je met de trein in 5 minuten op liverpool station bent, van waaruit je werkelijk alle kanten op kunt met underground en bus. Verder stoppen er 3 buslijnen voor de deur. Hebben we ook vaak gebruik van gemaakt om meer van de stad te kunnen zien.

Het hotel is zeer schoon en netjes, personeel is erg vriendelijk, eten is goed, koffers kunnen voor en na het inchecken in een aparte ruimte achter gelaten worden.

De buurt is ok, geen ongeregeldheden of herrie. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Aan de overkant van het hotel is een supermarktje waar je boodschappen kunt doen.

Jammer dat wi-fi niet gratis was (dit is helaas bij veel hotels in Londen niet gratis). Had ik wel prettig gevonden om een en ander op te kunnen zoeken.

keurig hotel

tissingh, 16-1-2010

er stopt een bus voor de deur die je direkt brengt naar liverpoolstreet station

prima ontbijt.

men krijgt twee keycards

prima prijs kwaliteit verhouding

tissingh, 23-12-2009

bus stops voor de deur

je bent met de bus zo bij liverpool street station, vandaar uit kun je overal naar toe

het ontbijt is van prima kwaliteit

prima hotel!!

lydie, 19-10-2009

Het was een prima hotel. Mooie en schone kamer.

Het ontbijt was prima je kan kiezen tussen een continentaal en een engels ontbijt.

Als je met de kamer aan de straatkant slaapt is het verkeerd erg druk en gehorig.

een min punt vonden wij: we hebben om 5 uur in de ochtend brand alarm gehad. We moesten het hotel verlaten. We stonden met alle hotel gasten buiten in de kou. Personeel wist niet goed wat ze met de gasten moesten doen.

Brandalarm was een valse melding, en we mochten na 3 kwartier weer terug naar onze kamer.

Dag daarna hebben we uit gecheck, en er werd niks meer gezegd over de brandmelding of dergelijke. Dit vonden wij wel een beetje slordig. Je kan als hotel minimaal de excusses aanbieden.

Verder wel een goed verblijf gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The RE London Shoreditch in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The RE London Shoreditch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The RE London Shoreditch scoort een 7.75 uit 10 op basis van 10 reviews.