Hostel The Generator

100 reviews over Hostel The Generator

• 2019
    4Rutger12-10-2019

Nooit meer

Eerste en laatste keer. Positief beginnen; locatie was top en staf was vriendelijk. Voor de rest verschrikkelijk, kamers zijn echt mini mini en de douches oud en kapot. Wij hadden met 30+ kamers (dus 60+ man) 2.5 douche. Heel veel groepen met jonge jeugd, dus veel lawaai. Je mot er zin in hebben. Tip; lekker airbnb nemen en op andere plekken inspirerende mensen ontmoeten.

Alleen gereisd in oktober 2019

• Oude reviews

6Ria06-07-2017

kleine kamer ipv de geboekte grote kamer.

We hadden twee tweepersoons kamers geboekt met eigen badkamer en twee éénpersoons kamers. Aan de hand van de foto op de website bij Generator Hostell. We kregen één goede, ruime kamer en één heel kleine kamer met stapelbed. De tweede kamer was hierdoor erg duur betaald. Een klacht bij de receptie heeft niet geholpen om dit te veranderen. De kamers waren schoon. De douche werkte niet goed. In het hostell was een goede, gezellige sfeer en goede service in de bar. Wel veel groepen met vooral jonge kinderen, waardoor ook vrij veel lawaai op de gangen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 1TESSA15-05-2016

Nooit meer, wat een hel!

1 goed punt aan dit hostel: de ligging. Helaas is de realiteit van dit hostel niet zoals het online visitekaartje. Het zit vol met puberklassen, wat inhoudt: weinig slaap. De muren en plafonds zijn zwaar onder het niveau van geluidsproof. Daarnaast hebben alle deuren 'branddeuren' die dichtklappen alsof er een bom afgaat. Dit in combinatie met puberklassen, verschrikkelijk! Personeel zag ons als 'last' en wc's waren constant verstopt en in ons beddengoed zaten oude bloedvlekken.. Kortom een rotvakantie gehad door slaapgebrek

Generator London., Reception, 22-05-2016

Hello, thank you for taking the time to share your review. We are disappointed that we did not meet your expectations and sorry to hear that you were disturbed by other guests. In the future any groups we have stay we will remind the group leaders that we expect quiet around the guest rooms and corridors.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Rachel10-11-2015

Fijne hostel

Wij zijn in de jaren vaker naar hostels geweest in Londen, maar tot nu toe is deze de beste. Wij hebben alleen avondeten gehad, maar dat was erg lekker. Het sanitair werd goed bijgehouden en was redelijk schoon, en ook de kamers waren over het algemeen schoon. In de avond kan je relaxen in een van de gezamelijke ruimtes. Station is ongeveer 5 minuten lopen en van daar ben je met 10 min in hartje Londen. We hebben ons erg vermaakt en keren zeker nog eens terug. Ze hebben wel muizen, maar dat was voor ons geen issue.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8Anniek 17-05-2015

Heel fijn hostel!

Ik heb nu al een keer of 5 in dit hostel geslapen en het bevalt mij erg goed. Herken alleen de slechte reviews over het ontbijt (niet boeken dus, maar gewoon in de straat naast het hostel een broodje halen 's ochtends). De keren dat ik er ben geweest was het er altijd goed schoon met name de douches en wc's. Ik verblijf altijd op een 10/12 persoons kamer, nooit problemen gehad, juist gezellig en veel nieuwe vrienden gemaakt. Het hostel organiseert een hoop leuke dingen, heeft een goedkope gezellige bar en ontmoetingsruimte en het avondeten is er prima en goedkoop. Ligging is supergoed, op 5 minuten van Russel Square af. Groot winkelcentrum naast het hostel, en King's Cross en British Museum ook op loopafstand. Ik raad het iedereen aan!

Alleen gereisd in januari 2015

• 6Elise17-03-2015

Prima

Schone kamers, beetje klein. Gezellige sfeer, leuke bar en lounge gedeelte. Eten was verschrikkelijk vies.. Ligging was goed, kleine 5 minuten lopen naar het metrostation.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 9Fleur24-02-2015

Prima budget hostel

Prima hostel! Kamer was klein, maar schoon. Douches waren prima en schoon! Enige nadeel is dat er geen ruimte was om je om te kleden. Het is een douchecabine met een douche gordijn er voor. Service was top! Onze wereldstekker hield er na 1x gebruik mee op en ookal kan je wereldstekkers kopen bij de receptie kregen wij zonder probleem 1 mee om te lenen.

Super hostel als je op je budget let.

Gereisd met vrienden in december 2014

• 2yvonneanoniem27-03-2014

Never again

Echt een verschrikkelijke afrader. In de gangen hangen van die anti-drugs tl-lampen, de beveiliging is niet goed wijs en de kamer is zooooo klein. 2 stapelbedjes met een wastafeltje. Als je de deur een beetje fatsoenlijk opengooit, stuitert ie terug in je gezicht omdat ie dan tegen het stapelbed aan stuitert. De gezamenlijke douchejes in je lokale sporthal zijn schoner. Het zou mij niet verbazen als het een omgebouwde gevangenis was, dat is misschien wel de beste omschrijving voor deze 'accommodatie'.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 1generator hater17-02-2013

nooit meer

het was niet normaal hoe vies het daar was de beveiliging maakte overal een probleem van klachten werden niet serieus genomen kortom ik raad het
    iedereen af

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9Nicky05-02-2013

Awesome!

Tot nu toe iedere keer als ik Londen bezoek, verblijf ik in dit hostel. De ligging vind ik iets minder want het is een eindje van het station af, zeker als je zware koffers hebt haha maar de bar is het goedkoopste in de stad dus dat compenseert weer.

En wegens omstandigheden moesten mijn broertje en ik langer in londen blijven en we wisten ons geen raad wat betreft slaapplek. Maar hier konden we heel erg last minute toch nog terecht! super service!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig