Hotel The Arch London

2 reviews over Hotel The Arch London in het Nederlands

underbart!

Chris
20-1-2011

Jag och min flickvän bodde här över nyår ett par dagar och kan inte annat säga än att det vart underbart! Service hela vägen ut i fingertopparna & maten i restaurangen vart helt underbar.. vi åt många långa frukostar! Jag kommer bo här nästa gång jag är i london!! & ett tips är att ta english breakfast går liksom inte att slå! :)

Absolute aanrader!

EB
17-11-2010

Een super hotel! Kamers zijn zeer sfeer ingericht en erg comfortabel incl. heerlijke bedden, Nespresso-apparaat, flatscreen TV's, (deels gratis) mini-bar, enz. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant (Hunter 486) is ook een ebsolute aanrader. Goede locatie vlakbij Marble Arch, restaurants en winkels op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Arch London in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Arch London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Arch London scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.