Hotel Tavistock

Tonen op kaart

56 reviews over Hotel Tavistock

• 2019
    9Etske17-08-2019

Heerlijk hotel, goede uitvalsbasis, dichtbij alles

Fijn hotel, super wifi, heerlijk ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Linda06-03-2019

Aanrader, ook als gezin

Prima hotel op een goede locatie. Vlakbij Russel Square, via deze metrolijn zit je overal heel dichtbij. Kamers waren prima en het ontbijt was ook goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    9Kitty24-08-2018

Geweldig hotel

Wat een fantastisch hotel, beetje chique, ruime kamers, zeer vriendelijk personeel. Het eten was geweldig. De ligging van het hotel is perfect, middenin het mooie, gezellige centrum van Tavistock en binnen 15 min. rijden vanaf de Moors in Dartmoor.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6M. Burger21-07-2015

Opvallend middelmatig

Het hotel ziet er netjes uit, vooral de ligging bij parkjes nabij metro en museum is ideaal. Verder ligt het aan een drukke straat waar je wel overlast van hebt. Maar dat is denk ik in heel Londen het geval. Het ontbijt was echt heel triest! De kamer was schoon en werd goed schoongehouden. Verder krijg je niks extra's en het hotelpersoneel weet de weg niet in Londen. In de buurt niet echt lekker kunnen eten, hiervoor moesten we de stad in. Jamie oliver restaurant is een aanrader +-€35 p.p (3 gangen met wijn)

Gereisd met partner in april 2015

• 9Harrie01-05-2015

prima Hotel

We waren eind april 2015 met onze kleinkinderen (10 en 16) in dit hotel. In overleg met de zeer vriendelijke receptiemedewerkster kregen we 2 kamers met een tussendeur hetgeen heel handig was. De kamers waren goed ingericht en schoon. Gezien de beoordelingen op de site vreesden we voor het ontbijt, maar we kunnen het aanbod van 3 soorten fruit, muesli, cornflakes, warme toast, roomboter en jams niet slecht vinden, ook was er volop koffie, thee en melk. Het Engels ontbijt was ook prima, voor de jongste van 10 zelfs gratis! We kunnen dan ook niet anders zeggen dat dit een aanrader is, tenzij je voor dit geld Hiltonkwaliteit verwacht....

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 6wessellag29-04-2015

Ontbijt waardeloos, ligging prima

Rond kerst had ik een tripje Londen gepland, overal kerstverlichting, prachtig. Het hotel wat wij hebben gekozen was Tavistock hotel, het is goed aan te lopen vanaf St. Pancras station. De kamers waren zeer goed, lekkere stevige bedden. (die heb je wel nodig na die dagen slenteren ;) ) Alleen 's ochtends wordt je wakker en dan wordt het tijd voor... ontbijt. Dit was inbegrepen, als je van droge toast met Marmalade en slappe koffie houdt zit je goed. Heb je meer nodig, dan kun je voor 5 pond een Engels ontbijt bijkopen. Zelf hebben wij dit niet gedaan, wij vonden dit niet de moeite waard.

Gereisd met vrienden in december 2014

• 7Lelly01-02-2015

Perfecte ligging

Dit hotel ligt dichtbij de Underground Russel Square. Ideaal. Ook ligt het hotel op loopafstand van de Oxford Street (10 min.) Onze kamer was goed schoongemaakt. De bedden waren hard, maar prima voor een weekend. We hebben geen last gehad van geluidsoverlast, terwijl we een kamer hadden aan de grote weg en boven de entree. Het enige minpunt van dit hotel is dat het ontbijt écht niet te teren was. Het enige wat er lag waren hele (hele) droge bolletjes waar je alleen Jam op kon doen. Wilt u een Engels ontbijt? 5 pond per persoon. Gelukkig zit de Prett a Mancer om de hoek waar je goddelijk kunt ontbijten voor een prima prijs.

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Rianne26-01-2015

nieuwjaars trip Londen

Hotel kamers waren in orde, alleen op de site van de reisorganisatie stond dat er een beperkt ontbijt was. Je kon 5 pond per persoon bij betalen voor een Engels ontbijt. Maar het beperkte ontbijt bestond alleen uit brood en koffie of thee. Maar geen beleg op brood. Dit kan zeker wel beter. Gunstige ligging, vlakbij metrostation. Supermarket 24 uur open om de hoek. Wifi alleen in de lobby, was niet echt snel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 8Esther van Milligen26-10-2014

Perfect hotel voor een stedentrip

Ook wij dachten door de verschillende reacties dat het tegen zou vallen, maar dat is absoluut niet het geval. De ligging is perfect, dicht bij het metrostation. De kamers zijn netjes, de bedden oké. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar met witte en bruine bolletjes en toast, vers fruit, cornflakes, koffie, thee en jus d'orange is het voldoende. Er zit een winkel op 100 meter lopen. Ook het British Museum zit op loopafstand. Kortom wij hebben heerlijke dagen gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8mweustenraad03-05-2014

Een echte aanrader voor een stedentrip!

Wij zijn net terug van het Tavistock hotel in Londen. Door de reacties die al geschreven zijn over het hotel dachten we dat het zou tegenvallen. Dit is gelukkig niet waar, het was het perfecte hotel voor een stedentrip. Ik geef toelichting over ieder onderwerp;

Waardering (8): het is gewoon qua prijs en ligging een van de beste keuzes die je kunt maken. Ligging (10): hotel ligt 200m van Russell square metrostation af, een van de gunstigste metrolijnen die door hartje Londen loopt. Het bruisende centrum ligt eigenlijk op loopafstand. Service (7): gratis wifi en bij uitchecken kun je de koffers nog voor 50 cent per stuk stallen als je die dag pas s' avonds weg gaat. Prijs/kwaliteit (8): goed Eten (5): geroosterd brood met jam, cornflakes en jus d'orange. Kamers (8): schoon. De bedkwaliteit was voldoende. Mocht wel wat beter gestofzuigd worden. Kindvriendelijk (8): meneer van restaurant was een aardige kerel.

Super hotel voor stedentrip, aanrader! 5 nachten daar geweest.

Gereisd in april 2014

9 tips over Hotel Tavistock

• ank.versteeg, 20-09-2013

Niet kamer 821 of 826 821 kijkt wel op park, 826 kijkt op blinde muur

• cindy_camp, 08-08-2013

Neem Russel Square als Metro-station. British Museum is op loopafstand.

• christina_07, 24-03-2013

Neem iets mee voor het ontbijt! De picadillylijn stopt op Russel Square, 200m van het hotel.

0 vragen over Hotel Tavistock

Hotel Tavistock info