Hotel Strand Palace

176 reviews over Hotel Strand Palace in het Nederlands

Amazing new Rooms

Jason McNally
21-5-2018

I have at this hotel many times, but this time I decided to pay a little extra for one of the newly done rooms and I must say they were AMAZING. I cannot get over how different they are! A/C is not really needed in London, but It was a nice change to have it. I am not sure if all rooms have a mini-bar, but mine did and came with free wine and beer. The lobby areas really need looking at, but I think this is going to be done as part of their makeover at some stage.

Dramatisch!

Robbert
11-7-2017

Alleen de locatie t.o.v. OV en bezienswaardigheden goed.

niet;

-geen airco. [ramen konden ivm herrie niet open.]

-net 3*, zeker geen 4*

-alleen engels ontbijt, en nog karig ook.

-kleine kamers, veel te klein bed.

-stug aan de receptie.[verzocht om andere kamer, niet dus!]

-veel te veel betaald via touroperator.

-prijs/kwaliteit slecht.

-schoonmaak, net een zesje.....

-Advies; zoek ander hotel in omgeving, via reisorganisatie en/of kijk op de eigen website van het hotel, vaak aanbiedingen zoals bleek

alleen deed touroperator daar niets mee.! Jammer.

Precies wat nodig was voor de perfecte zakenreis

Rozemarijn
17-3-2017

Goed: kamers, eten, WIFI voorziening en bovenal: de ligging

Minder goed: Redelijk stoffig

Middelmatig

Anne
4-12-2016

Hooguit 2 sterren. Vergane glorie.

Zeer kleine kamer 8e verdieping, Je kon de gasten in naastgelegen kamer horen praten en snurken. Slecht en erg klein bed, leek wel of er een plank onder gelegd was ivm doorzakken. De badkamer erg oud, was met siliconenkit aan elkaar geplakt. Douchen in bad met onhandig douchegordijn, waardoor de badkamervloer elke ochtend blank stond.

Ontbijt en afternoon tea ondermaats.

Voor dezelfde prijs zijn er zeker betere hotels Met een goede ligging. We gaan bier geen 2e keer naartoe.

Aanrader!

Stella
13-5-2014

Uitstekend hotel voor een stedentrip!

Ligt super tov alles, waardoor je veel te voet kunt doen.

Groot hotel, maar vriendelijk personeel en goeie concierge waar je veel info kunt krijgen en kaartjes kunt kopen voor van alles, van metro tot entreekaarten.

Kamer was niet groot, maar gerenoveerd, schoon en met een nieuwe badkamer. Wij lagen op de 7e etage, met uitzicht op een rustige binnenplaats

Ontbijtbuffet was prima en uitgebreid, waarbij je koffie en thee aan tafel geserveerd krijgt.

Ligging dichtbij Covent Garden, Trafalgar Square, London Eye, Big Ben en Westminster Abbey.

Prima prijs-kwaliteit-verhouding!

Prima!!

chantalo1
26-3-2014

Ik ben rond kerst naar Strand Palace geweest met mijn zusje. Het ligt echt goed! We zijn bijna overal heen gelopen vanaf het hotel.

Service kan wel wat beter, ik had het idee ook dat ik nog beter Engels sprak dan de dame achter de balie.

Verder was het ontbijt wel oké. Ja een Engels ontbijt.. totaal niet mijn ding, maar goed dat kan je ook niet anders verwachten in een Engels hotel:).

Al om al een prima hotel en een uitstekende locatie voor een leuk weekendje Londen!

Fijne locatie en hotel!

soezy
2-11-2013

Fijn hotel met goede ligging. Je loopt binnen enkele minuten de grote winkelstraten in, nabij openbaar vervoer. Fijne kamers; netjes, schoon en modern. Zeker voor herhaling vatbaar bij een volgend bezoekje aan London.

Aanrader Camden Market! Zeer gemakkelijk met de metro te geraken.

Mooi hotel, perfect gelegen

tonnyvdknoop
24-8-2013

Met 5 personen verbleven we 3 nachten in dit hotel en we zijn bijzonder tevreden. De ligging is geweldig. Je loopt zo naar Trafalgar Square, Piccadilly Circus en China town. Covent Garden ligt letterlijk om de hoek. De kamers waren verschillend van grootte, maar allemaal goed ingericht en heel schoon. Onze kamers grensden aan een binnenplaats en dat was 's nachts heerlijk rustig. Het personeel was vriendelijk, vooral de concierge(s), bij wie je voor alle informatie terecht kon. Met humor werden de vragen beantwoord en het nodige geregeld. Het ontbijt was goed en er werd altijd direct een tafel voor 5 personen geregeld. Voor een citytrip naar Londen? Dan is dit hotel een aanrader.

in het centrum van londen

erik
18-6-2013

Mooi verzorgd hotel, personeel aan de receptie kon wel wat vriendelijker zijn. Kamers zijn ok, eten is prima en er is veel keuze.

Middelmatig hotel

Bart
16-12-2012

Ben hier verschillende malen geweest.

Voor london goedkoop en het is ook naar. In wezen is dit maar 2 sterren waard.Zoals men schrijft goede concierge en uitstekende ligging.

Maar je moet hier zeker een contemporary room of opgewaardeerde room hebben maar zal stukje duurder zijn veronderstel ik.

Idd kleine kamers , als iemand betere prijs/kwalitietsverhouding weet mag men het mij gerust laten weten. Mvg

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strand Palace in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strand Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strand Palace scoort een 7.55 uit 10 op basis van 176 reviews.