Hotel Strand Palace

Tonen op kaart

176 reviews over Hotel Strand Palace

• 5Robbert11-07-2017

Dramatisch!

Alleen de locatie t.o.v. OV en bezienswaardigheden goed. niet; -geen airco. [ramen konden ivm herrie niet open.] -net 3, zeker geen 4 -alleen engels ontbijt, en nog karig ook. -kleine kamers, veel te klein bed. -stug aan de receptie.[verzocht om andere kamer, niet dus!] -veel te veel betaald via touroperator. -prijs/kwaliteit slecht. -schoonmaak, net een zesje..... -Advies; zoek ander hotel in omgeving, via reisorganisatie en/of kijk op de eigen website van het hotel, vaak aanbiedingen zoals bleek alleen deed touroperator daar niets mee.! Jammer.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Rozemarijn17-03-2017

Precies wat nodig was voor de perfecte zakenreis

Goed: kamers, eten, WIFI voorziening en bovenal: de ligging

Minder goed: Redelijk stoffig

Zakelijk gereisd in januari 2017

• 5Anne04-12-2016

Middelmatig

Hooguit 2 sterren. Vergane glorie. Zeer kleine kamer 8e verdieping, Je kon de gasten in naastgelegen kamer horen praten en snurken. Slecht en erg klein bed, leek wel of er een plank onder gelegd was ivm doorzakken. De badkamer erg oud, was met siliconenkit aan elkaar geplakt. Douchen in bad met onhandig douchegordijn, waardoor de badkamervloer elke ochtend blank stond. Ontbijt en afternoon tea ondermaats. Voor dezelfde prijs zijn er zeker betere hotels Met een goede ligging. We gaan bier geen 2e keer naartoe.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Stella13-05-2014

Aanrader!

Uitstekend hotel voor een stedentrip! Ligt super tov alles, waardoor je veel te voet kunt doen. Groot hotel, maar vriendelijk personeel en goeie concierge waar je veel info kunt krijgen en kaartjes kunt kopen voor van alles, van metro tot entreekaarten. Kamer was niet groot, maar gerenoveerd, schoon en met een nieuwe badkamer. Wij lagen op de 7e etage, met uitzicht op een rustige binnenplaats Ontbijtbuffet was prima en uitgebreid, waarbij je koffie en thee aan tafel geserveerd krijgt. Ligging dichtbij Covent Garden, Trafalgar Square, London Eye, Big Ben en Westminster Abbey. Prima prijs-kwaliteit-verhouding!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 8chantalo126-03-2014

Prima!!

Ik ben rond kerst naar Strand Palace geweest met mijn zusje. Het ligt echt goed! We zijn bijna overal heen gelopen vanaf het hotel. Service kan wel wat beter, ik had het idee ook dat ik nog beter Engels sprak dan de dame achter de balie. Verder was het ontbijt wel oké. Ja een Engels ontbijt.. totaal niet mijn ding, maar goed dat kan je ook niet anders verwachten in een Engels hotel:). Al om al een prima hotel en een uitstekende locatie voor een leuk weekendje Londen!

Gereisd in december 2013

• 9soezy02-11-2013

Fijne locatie en hotel!

Fijn hotel met goede ligging. Je loopt binnen enkele minuten de grote winkelstraten in, nabij openbaar vervoer. Fijne kamers; netjes, schoon en modern. Zeker voor herhaling vatbaar bij een volgend bezoekje aan London. Aanrader Camden Market! Zeer gemakkelijk met de metro te geraken.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9tonnyvdknoop24-08-2013

Mooi hotel, perfect gelegen

Met 5 personen verbleven we 3 nachten in dit hotel en we zijn bijzonder tevreden. De ligging is geweldig. Je loopt zo naar Trafalgar Square, Piccadilly Circus en China town. Covent Garden ligt letterlijk om de hoek. De kamers waren verschillend van grootte, maar allemaal goed ingericht en heel schoon. Onze kamers grensden aan een binnenplaats en dat was 's nachts heerlijk rustig. Het personeel was vriendelijk, vooral de concierge(s), bij wie je voor alle informatie terecht kon. Met humor werden de vragen beantwoord en het nodige geregeld. Het ontbijt was goed en er werd altijd direct een tafel voor 5 personen geregeld. Voor een citytrip naar Londen? Dan is dit hotel een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8erik18-06-2013

in het centrum van londen

Mooi verzorgd hotel, personeel aan de receptie kon wel wat vriendelijker zijn. Kamers zijn ok, eten is prima en er is veel keuze.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 5Bart16-12-2012

Middelmatig hotel

Ben hier verschillende malen geweest. Voor london goedkoop en het is ook naar. In wezen is dit maar 2 sterren waard.Zoals men schrijft goede concierge en uitstekende ligging. Maar je moet hier zeker een contemporary room of opgewaardeerde room hebben maar zal stukje duurder zijn veronderstel ik. Idd kleine kamers , als iemand betere prijs/kwalitietsverhouding weet mag men het mij gerust laten weten. Mvg

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 8Nico13-12-2012

Ideaal als uitvalbasis voor Londen

Waren in dit hotel tijdens olympische spelen. Ideaal gelegen om alle bezienswaardigheden van Londen te ontdekken. Kregen upgrade naar een ruimere kamer met supergroot bed. Kamer was super. Bij ontbijt beetje wachten in drukke periode. Ontbijt is goed met redelijk ruime keuze

Gereisd met partner in augustus 2012

4 tips over Hotel Strand Palace

• angelique peters, 09-04-2012

M&M's world shop in de buurt van Picadilly circus. Dit moet je gezien hebben ...3 etages met alle kleuren M&M's van de werled en heel veel gadgets ! ( Buiten alle bekende bezienswaardigheden om natuurlijk haha ! )

• Stella, 13-05-2014

Excursie Londen-per-fiets olv een Nederlandse gids. Covent Garden 's avonds is erg gezellig. Eten bij 'Wellington', ligt op de hoek van de straat

• chantalo1, 26-03-2014

Phantom of the Opera is zeker de moeite waard!

0 vragen over Hotel Strand Palace

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• WatersportKanoën
    • BuitensportenGolfbanen