7,9

10 reviews over Hotel St. James' Court in het Nederlands

Personeel zéér vriendelijk.

Bianca
10-8-2018

Nette maar verouderde kamer op de 7e verdieping. Bad waarin je met douchegordijn moet douchen. Douchekop niet verstelbaar, niet handig met een lengte 185 cm...

Ontbijt apart bijbetaald, erg druk en rommelig. In de bar een speciaal bier besteld wat geserveerd werd met een longdrinkglas!

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam en verdient een dikke 10. Maar de prijs van de kamer staat absoluut niet in verhouding met hetgeen men hiervoor krijgt.

Veel te duur voor wat je krijgt

Eva
9-2-2017

Het hotel zelf was heel mooi, en het personeel was erg vriendelijk en een goede ligging. De kamer was in orde en redelijk schoon, op zich hadden we alles wat we nodig hadden, een bed, bad en douche, maar voor de grote prijs die je betaalt hadden we echt wel wat beters verwacht. De kamer was erg klein, het bed was klein, en alles was enorm verouderd. Nergens op de website van het hotel zelf staan foto's van deze kamer of badkamer. Op basis van de foto's die er wel opstaan verwachtten we een mooie, moderne kamer, met een moderne badkamer, maar alles was enorm oud en echt geen 4 sterren en dat geld waard. De WiFi werkte ook slecht en we konden het water van de kamer naast ons duidelijk horen stromen. De wellness is mannen en vrouwen gescheiden, dus dat is ook niet echt gezellig. Volgende keer nemen wij voor dit geld een ander, mooier hotel in Londen want die zijn er zeker.

Gereisd Met partner in februari 2017

Dit Hotel is zeker de moeite waard

hermans2
15-10-2013

Crowne Plaza St. James is zeker de moeite waard, het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Kamers schoon, zijn ruim van opzet en van alle gemakken voorzien. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en altijd bereid je op een vriendelijk toon te woord te staan. Het ontbijt was zeer smakelijk en had een ruime keus aan brood, beleg en diverse soorten fruit en dranken. Kortom, we hebben een fijne tijd doorgebracht in het hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Super hotel

Maarten
18-4-2012

Super goed hotel, mooie kamer, ruime kamer. Lekker eten goede service, uitstekkende ligging vlakbij buckingham palace. Metrostation dicht bij. Een aanrader

Gereisd Met partner in maart 2012

Heerlijk hotel!

arjenveldman
3-9-2011

Met de jaarwisseling een heerlijk verblijf gehad in dit grote en mooie hotel. Personeel is vriendelijk waarbij gezegd moet worden dat het personeel bij de receptie zeer vriendelijk is. Dat maak je wel eens anders mee.

Het ontbijt is goed.

Hotel ligt fantastisch t.o.v. alles wat je in Londen zou willen zien en doen. Dat is, vinden wij, lopend zeer goed te doen. Anders is de metro (St. James Park) om de hoek.

Gereisd Met partner in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Window dressing

G. Wessels
28-11-2009

Aan de buitenkant een mooi hotel, kamers zien er ook goed uit maar ook zonder dat je weet dat je je in de buurt van een metrostation bevindt, merk je het wel aan het gerinkel in de minibar en het schudden van je bed. Dit hotel drijft op stagiars, aan wie je alles een aantal keren moet uitleggen voor iets begrepen werd of geregeld kan worden. De temperatuur op de kamers was moeilijk te regelen en liep uiteen van "koud" tot "sauna". De hele nacht werden we geregeld wakker van meubilair dat ergens in het gebouw werd verschoven over een tegelvloer. Bij een poging om hier de volgende ochtend een klacht over in te dienen, was de reactie alleen maar dat dit niet mogelijk was omdat er 's nachts niets was gebeurd en dat we dan maar 's nachts hadden moeten bellen want nu was er toch niets meer aan te doen. Er werd nauwelijks opgekeken van de computer maar de enige vraag die werd gesteld was hoe we zouden gaan betalen. Mooie buitenkant maar waardeloze service, zeker voor dat geld!

Gereisd Zakelijk in november 2009

Mooi!!!

Anita
8-8-2009

Echt een heel sjiek hotel met een goede ligging vlakbij twee metrostations. Goed restaurant met ook voor de vegetariërs onder ons een goede keus. We hadden een heel mooie kamer met een erkertje. Dat samen met het pak sneeuw dat er in Londen lag, zorgde voor een heel romantische sfeer. Het is geen goedkoop hotel, maar z'n geld wel waard!

Gereisd Met partner in maart 2008
2008

Ontgoocheling

Jelle Van Donder
6-8-2008

Wij verbleven hier 2 jaar geleden voor een 4 tal nachten. In de boekjes was ons 'een prachtig aristocratisch hotel vol luxe beloofd'. Toen we arriveerde was het echter veel minder. Enkele vb:

• We kregen een kamer op het bovenste verdiep. Naast onze venster kwamen de pijpen van de keuken en derglijke uit: immens veel geluidshinder. Na de opmerking aan de balie kregen we direct een andere kamer. Kamers zijn ruim maar helemaal afgeleefd en lang niet zo mooi dan voorgesteld.

• Als je niet vroeg opstaat voor het ontbijt zit de ontbijtzaal helemaal vol ( deze is immers niet voorzien op de accomodatie ) en moeten we naar een bijgebouw. Het ontbijt is niet slecht maar we vonden het toch wat karig.

• Voor de prijs die we moesten betalen was dit niet in verhouding. Natuurlijk we zitten in Londen en daar is dat natuurlijk normaal.

Het personeel was wel zeer vriendelijk en het hotel had een zeer goede liging.

Londen is duur. Misshien is daarom het hotel dan toch niet zo slecht.

Gereisd Met partner in augustus 2006
2007

Fijn hotel, zeer vriendelijke bediening, ontbijt is te op

Els
28-5-2007

Fijn hotel, zeer vriendelijke bediening, ontbijt is te gebruiken op nr. 51 in bijgebouw (op 5 sterren nivo!!). Dit is een soort huiskamer, dus geen grote ontbijtruimte en wachtrijen, maar prive gevoel. De grote ontbijtruimte is er ook, dus wie hier de voorkeur aan geeft kan dat ook doen. Heerlijke kamer, zeer rustig,geen verkeersgeluiden te horen. Een aanrader. De metro op korte afstand.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Van 30 oktober tot 1 november 2004 hebben wij in dit hotel

Wendy
29-12-2004

Van 30 oktober tot 1 november 2004 hebben wij in dit hotel verbleven. Het was een heel mooi hotel, met een mooie kamer. Aangezien wij een extra bed op de kamer hadden leek de kamer klein, maar ze was normaal van grootte. De badkamer was heel proper, en het hotel in het algemeen gaf ook een heel propere en goed onderhouden indruk. Goede service en lekker ontbijt. Het restaurant van het hotel hebben we niet uitgeprobeerd. De ligging is goed maar niet super. Je ligt wel vlak aan Buckingham Palace maar vrij ver van Oxford Street en dergelijke, maar met de Londense transportmogelijkheden geraak je overal!

Gereisd Anders in december 2004

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. James' Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. James' Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.