8,7

138 reviews over Hotel St. Giles in het Nederlands

Prima city trip hotel

Hellen,
24-8-2018

Prima hotel midden in het centrum schone kamer vraag om een kamer op de 9e verdieping dan heb je prachtig uitzicht prima ontbijt en heel behulpzaam personeel super hotel voor een citytrip

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel.

M.langendijk
8-12-2016

Keurig hotel in het centrum van Londen. Alles op loopafstand.

Prima kamers. Klein maar je slaapt er alleen. Schoonmaak is prima.

Ontbijt was prima en keuze genoeg voor als je niet van een Engels ontbijt houdt.

Gereisd met vrienden in december 2016

Goed Hotel

Petra
11-10-2016

Ik was hier met mijn dochter, ik vond het een goed hotel al zijn de kamers wel erg klein, maar het enige wat je doet is er slapen en dat ging prima, goede bedden. Het hotel is schoon en ik vond het personeel erg aardig en behulpzaam vooral de portieren. Alleen het ontbijt was een drama, genoeg keuze maar vreselijk druk niet goed geregeld. Maar als ik weer een keer naar Londen zou gaan kies ik voor dit hotel, maar zonder ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Nooit meer

Ingrid
23-12-2015

Oude kamers en heel erg klein en vies

Ontbijt was zeer slecht voor 10 pond per persoon. Alleen witte kleine pistoletjes. Croissants en bruin brood was niet geleverd. Maar dat was vorig jaar precies hetzelfde. Het is een Engels ontbijt en zeker niet Europees

Bedden zijn zeer slecht op de niet gerenoveerde kamers. De spiralen komen erdoor heen Wel om de hoek van de Oxfordstreet

Wij komen hier niet meer terug

Personeel ook zeer onvriendelijk in het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

zeer ok

Germain Rega
12-8-2015

In dit hotel kon je echt een single-room boeken met 1 éénpersoonsbed,wat de prijs fel drukt.Kamers zijn klein en netjes onderhouden.Keuze ook uit 4 huisrestaurants waar je ook nog bij inchecken een -25% voucher krijgt.Ligging is top,knal aan Oxfordstreet en nauwelijks 50m. van de underground.Ontbijt was verzorgd en genoeg keuze.Bagage werd kosteloos bijgehouden de dag van uitchecken.Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Teleurstellend

Sigrid
23-7-2015

Het enigste positieve dat ik over het hotel kan zeggen is: de goede ligging, netheid van de kamers en de föhn was fatsoenlijk. Verder was het ontbijt rotslecht: volgens het hotel een Europees ontbijt, maar ze zijn duidelijk nog niet in Europa gaan ontbijten. Er was géén variatie en zéér weinig keuze. De kamer was zéér klein, slechte bedden, een deken met vieze vlekken op het bed, mini badkamer. In de gangen hing èlke dag de geur van eten, alsof de afvoer van de dampkap in de gang uitkwam. Het personeel werkte tegen zijn goesting: niet vriendelijk. De wifi was betalend. Bij aankomst moesten we 1 pond betalen per koffer die we aan de balie wilden achterlaten omdat we te vroeg waren om in te checken.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima voor stedentrip

ladysauron
20-5-2015

Hotel zit op een goede locatie: op 5 min lopen van het british museum, metrohalte op nog geen 100m, kleine 10min lopen naar covent garden en leister square en tal van leuke winkels in de buurt.

Hotelkamer was schoon maar wel erg klein. Prima als je met een weekendtas reist, maar 2 koffers zou je amper kwijt kunnen. Badkamer was netjes met een goede douche. Helaas geen gratis WiFi.

Ontbijt was niet slecht maar ook weinig bijzonder. 4 soorten cereals, wit en bruin toast, croissant, witte puntjes en echt Engels ontbijt.

Op de hoek van de straat van het hotel zit een leuke broodjeszaak en een supermarkt op nog geen 50m afstand. Hier kan je ook prima ontbijt en lunch halen.

Ondanks dat het een groot hotel is, hadden we een rustige kamer en altijd plek in de ontbijtzalen.

Met dit hotel is niks mis en prima voor een stedentrip. Ik heb veel slechtere hotels gezien voor dezelfde prijs. Ik zou er voor mijn volgende stedentrip zeker weer heen gaan.

Gereisd anders in mei 2015

Verouderd en basic

Kelwau
9-12-2014

Verouderd en Basic hotel. Kamer klein waarvan de badkamer aan een groot onderhoud toe was. Kamer zeer slecht geïsoleerd (heb oordopjes moeten kopen zowel voor het straat als ganglawaai). Ontbijt zeer basic net zoals de eetzaal zelf. Van gezelligheid is absoluut geen sprake. Geen variatie qua brood, geen light of halfvolle producten of mager beleg. Personeel vriendelijk. Toplocatie.

Gereisd met partner in november 2014

Perfect voor weekend Londen

Nick Struik
1-12-2014

Elke keer als ik Londen voor enkele dagen bezoek overnacht ik in dit 3 sterren hotel. Toegegeven de kamers zijn klein, maar goed ingericht, met alles erop en eraan. En alles word elke dag goed schoongemaakt. Als je een weekendje Londen hebt, en alleen in het hotel bent om te slapen raad ik dit hotel zeer zeker aan. Plus, aan het hotel vast (met ingang in het hotel) zit een gezellige hippe pub.

Gereisd met vrienden in maart 2013

redelijk maar niet eerlijk

jan thoma
11-1-2014

Het hotel is op zich redelijk maar na het afrekenen met je creditcard halen ze ongevraagd en zonder akkoord extra geld van je kaart terwijl je duidelijk bij het verlaten van het hotel bevestiging had dat alles betaald is. Tevens betalen ze het geld van de autorisatie van je kaart ook niet terug wat echt niet eerlijk is. Waren vaste klant en meermaals geweest maar nu is vertrouwen weg

Gereisd met partner in december 2013

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Giles in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Giles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.