Hotel St. Giles

• Sauna
Tonen op kaart

149 reviews over Hotel St. Giles

• 8Manon09-01-2020

Prima hotel met vooral toplocatie!

Dit hotel heeft een toplocatie. Het hotel ligt midden in Londen. Het metrostation en Oxford Street zijn om de hoek. Dit maakt het een ideale uitvalsbasis voor een stedentrip in Londen!

De twinkamer die we geboekt hadden was wat verouderd, maar prima. Het was zeker niet vies, maar ook niet brandschoon.

Het personeel was erg vriendelijk en het in- en uitchecken ging heel erg soepel. Het ontbijt was prima geregeld. Er waren 3 ruime ontbijtzalen met een centraal ontbijtbuffet van prima kwaliteit. Ook bij laat ontbijten nog voldoende keus.

Geen heel modern hotel, maar prima uitvalsbasis voor een stedentrip met als grootste pluspunt de fantastische locatie.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    8Claudia09-07-2019

Goede centrale locatie voor tripje Londen

Na eerst een beetje teleurgesteld te zijn (omdat we vanuit een mooie gang in een oud gedeelte kwamen en een kleine, oude kamer), is dit gelukkig redelijk recht getrokken. Het was bloedjeheet op de kamer en de ventilator die er stond moest vol aan. De volgende ochtend om 5 uur klaarwakker omdat het licht dat door de luxaflex kwam (er was geen gordijn) zo fel was dat je geen oog meer dicht kon doen. Bij navraag receptie zou men voor een gordijn zorgen en idd ; dit was perfect geregeld door een gordijn tussen het raam te doen. Een heerlijke donkere kamer! Ontbijt was standaard maar goed. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer die wij hadden kan zeker wel een update gebruiken maar bedden waren prima. Kleine douche. Prima voor een korte trip en goede locatie, pal aan de Oxford Street (shoppen).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9fred24-04-2019

geweldig !

een echt heel goed hotel , goed personeel erg vriendelijk ontbijt was erg goed. hotel ligt zeer centraal ten opzichte van alle bekende dingen in londen. metro station op 100 m afstand winkels in de omgeving kamer netjes schoon. echt een aanrader , wij gaan zeker nog een x terug

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Hellen24-08-2018

Prima city trip hotel

Prima hotel midden in het centrum schone kamer vraag om een kamer op de 9e verdieping dan heb je prachtig uitzicht prima ontbijt en heel behulpzaam personeel super hotel voor een citytrip

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8M.langendijk08-12-2016

Prima hotel.

Keurig hotel in het centrum van Londen. Alles op loopafstand. Prima kamers. Klein maar je slaapt er alleen. Schoonmaak is prima. Ontbijt was prima en keuze genoeg voor als je niet van een Engels ontbijt houdt.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8Petra11-10-2016

Goed Hotel

Ik was hier met mijn dochter, ik vond het een goed hotel al zijn de kamers wel erg klein, maar het enige wat je doet is er slapen en dat ging prima, goede bedden. Het hotel is schoon en ik vond het personeel erg aardig en behulpzaam vooral de portieren. Alleen het ontbijt was een drama, genoeg keuze maar vreselijk druk niet goed geregeld. Maar als ik weer een keer naar Londen zou gaan kies ik voor dit hotel, maar zonder ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 3Ingrid23-12-2015

Nooit meer

Oude kamers en heel erg klein en vies Ontbijt was zeer slecht voor 10 pond per persoon. Alleen witte kleine pistoletjes. Croissants en bruin brood was niet geleverd. Maar dat was vorig jaar precies hetzelfde. Het is een Engels ontbijt en zeker niet Europees Bedden zijn zeer slecht op de niet gerenoveerde kamers. De spiralen komen erdoor heen Wel om de hoek van de Oxfordstreet Wij komen hier niet meer terug Personeel ook zeer onvriendelijk in het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 8Germain Rega12-08-2015

zeer ok

In dit hotel kon je echt een single-room boeken met 1 éénpersoonsbed,wat de prijs fel drukt.Kamers zijn klein en netjes onderhouden.Keuze ook uit 4 huisrestaurants waar je ook nog bij inchecken een -25% voucher krijgt.Ligging is top,knal aan Oxfordstreet en nauwelijks 50m. van de underground.Ontbijt was verzorgd en genoeg keuze.Bagage werd kosteloos bijgehouden de dag van uitchecken.Zeker voor herhaling vatbaar

Alleen gereisd in augustus 2015

• 3Sigrid23-07-2015

Teleurstellend

Het enigste positieve dat ik over het hotel kan zeggen is: de goede ligging, netheid van de kamers en de föhn was fatsoenlijk. Verder was het ontbijt rotslecht: volgens het hotel een Europees ontbijt, maar ze zijn duidelijk nog niet in Europa gaan ontbijten. Er was géén variatie en zéér weinig keuze. De kamer was zéér klein, slechte bedden, een deken met vieze vlekken op het bed, mini badkamer. In de gangen hing èlke dag de geur van eten, alsof de afvoer van de dampkap in de gang uitkwam. Het personeel werkte tegen zijn goesting: niet vriendelijk. De wifi was betalend. Bij aankomst moesten we 1 pond betalen per koffer die we aan de balie wilden achterlaten omdat we te vroeg waren om in te checken.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7ladysauron20-05-2015

Prima voor stedentrip

Hotel zit op een goede locatie: op 5 min lopen van het british museum, metrohalte op nog geen 100m, kleine 10min lopen naar covent garden en leister square en tal van leuke winkels in de buurt. Hotelkamer was schoon maar wel erg klein. Prima als je met een weekendtas reist, maar 2 koffers zou je amper kwijt kunnen. Badkamer was netjes met een goede douche. Helaas geen gratis WiFi. Ontbijt was niet slecht maar ook weinig bijzonder. 4 soorten cereals, wit en bruin toast, croissant, witte puntjes en echt Engels ontbijt. Op de hoek van de straat van het hotel zit een leuke broodjeszaak en een supermarkt op nog geen 50m afstand. Hier kan je ook prima ontbijt en lunch halen. Ondanks dat het een groot hotel is, hadden we een rustige kamer en altijd plek in de ontbijtzalen. Met dit hotel is niks mis en prima voor een stedentrip. Ik heb veel slechtere hotels gezien voor dezelfde prijs. Ik zou er voor mijn volgende stedentrip zeker weer heen gaan.

Gereisd in mei 2015

3 tips over Hotel St. Giles

• Heidi, 14-08-2013

Na uitchekken kun je je koffers veilig achterlaten aan de receptie om nog even te gaan shoppen of iets anders voor vertrek.

• Kim22, 04-04-2012

Om de hoek ligt een restaurant genaamd Garfunkel's, hier hebben we ontzettend lekker gegeten. Het Dominion Theatre, waar We Will Rock You staat ligt om de hoek.

• A.kesteloo, 17-08-2014

Als we ergens iets wilde bezichtigen, de conciërges weten alles en geven je ook een kaart mee en wat voor bus of underground je moet hebben. Dus een tip is leuk maar het hoeft niet, ze zijn gewoon aardig.

0 vragen over Hotel St. Giles

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages