Hotel Somerset

Hotel Somerset
4,5

Matig

11 reviews over Hotel Somerset in het Nederlands

nooit boeken, dit is geen hotel

londen liefhebbers
18-9-2011

2 nachten verbleven in een superklein kamertje, erg gehorig, alles is werkelijk versleten, schimmel en rioolstank in de badkamer, overal los behang en stuckwerk, overal losse (electra)draden, ramen sluiten niet, gordijnen half in de rails, kozijnen vallen uit elkaar, ontbijt??? toast en jam, koffie, werkelijk zeer slecht hotel, op de ligging na dan, advies: geef liever wat meer geld uit voor een schoon en echt hotel

nooit meer

Rikus72
6-1-2011

Wij hadden twee familie kamers, in 1 daarvan zou een kinderbedje staan, die stond er dus niet, maar zou s'avons gebracht worden. Dit is niet gebeurt. de volgende dag stond het bedje er wel maar er zat geen matras in, gelukkig hadden we wel extra dekens en zijn we zelf een beetje creatief geweest.

Het onbijt is niet veel meer dan brood, met jam, pindakaas of marmelade

of yogurt met muslie of cornflaks. geen gekookt eitje of vleeswaren.

de algemene indruk is dat het lijkt of het hotel opgeknapt word, de rollen behang lagen in de ontbijt kamer. maar echt er mee bezig zijn ze niet. ook de kamers waren vies, je moet vooral niet op je witte sokken door de kamer lopen, die zijn dan echt niet wit meer. ook zat er schimmel in de douche gordijnen.

er was een tv op de kamer maar die was niet aan gesloten, kon ook nieter zat namelijk geen stopcontact bij de tv.

plus punt is dat de familiekamers zeer groot zijn, wij hadden 3x1p en een 2p bed + een kinderbedje. en nog had je ruimte zat

dit nooit meer

Leon Bronsdijk
31-10-2010

de kamers zijn vies, niet schoon gemaakt, badkamer stinkt naar riool en de rest van de kamer ook, ontbijt zaal stinkt ook, geen tv zoals bespoken ik kan er eigenlijk niet veel goeds over vertellen alleen dat de metro op 3 min afstand lopen is en dat we discount kregen omdat we hebben lopen zeuren....

verschrikkelijk , nachtmerrie!

Kim
10-8-2010

*slechte service : niemand aan de receptie = je kan niet binnen voor 3uur omdat er niemand aan het onthaal is en omdat je een kaart nodig hebt

*ontbijt : 3 kommen cornflakes , kom yoghurt , fruitsap , aangelengde melk , toastbrood en potten confituur waar al een half jaar uit gegeten wordt. = continentaal ontbijt.

*kamer : vuile onverzorgde kamers ( zie foto's) , muren en tapijt zijn vuil , spleten , onafgewerkt , gordijenen ongelijk , ramen kunnen niet volledig dicht ,badkamerdeur gaat niet dicht,...

ruime kamer met weinig meubilair en slecht onderhouden = dringend aan renovatie toe.

veel te veel geld moeten betalen voor wat we maar gekregen hebben. Dit alles zorgde voor een domper op onze vakantie.

Besluit : schrappen uit de brochures.

1 pluspunt : goede ligging voor metro en bussen.

Hotel Somerset is een hotel dat echt super centraal gelegen is in Londen. Binnen enkele minuten ben je bij het grote metrostation Baker Streek vanuit hier kun je met de metro overal naar toe. Het hotel zelf kan wel een opknapbeurt gebruiken is sterk verouderd. Bedden liggen wel erg goed. Je bent in een grote stad dus je hoeft er alleen maar te slapen. Prijs kwaliteitsverhouding was wel goed. Maar verwacht niet al te veel van dit hotel. Alleen dat het een super goede ligging heeft

leuk stadshotel voor mensen met niet veel wensen.

anita rasenberg
28-6-2009

Voor de prijs/kwaliteit verhouding is dit een prima hotel met super ligging. Het ontbijt is simpel maar prima te doen en leuke sfeervolle ontbijtruimte. Kan je vertellen dat je dit niet vaak in een stad tegenkomt. Ondanks dat de kamers oud zijn en misschien achterstallig onderhoud hebben doet het personeel, in ons geval, er alles aan om het je naar je zin te maken. Even bellen als er iets is of als je iets nodig hebt en ze staan voor je klaar.

Praktisch

Anoniem
15-5-2009

Zeer goede ligging in een sfeervolle buurt. De kamers zijn zeer minimaal, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Ligging super, de rest valt tegen

Mieke Martens
2-3-2009

Toen we binnen kwamen stonden er overal blikken verf. Ze waren dus overal aan het klussen en verven, dit gaf een rommelige indruk.

De kamers waren erg simpel, het is sterk verouderd & de badkamer kon zeker een opknapbeurt gebruiken.

Het ontbijt was heel simpel. Geroosterd brood en cornflakes.

Ligging was super, op loopafstand van Oxford en Regent Street. Metrostation Bakerstreet op 3minuten afstand.

Een echte AFrader

Karen
13-10-2008

Wij zijn er afgelopen weekend geweest voor een weekedje londen. Een middenklasse hotel genomen aangezien wij er toch alleen maar slapen. Aangekomen bij het hotel moesten we op een bel drukken bij de voordeur wij gevraagd of we binnen mochten komen. Het inchecken duurde wat langer omdat ze de sleutel niet kon maken. Eindelijk boven gekomen op onze kamer hebben we de sleutels even gecheckt omdat we het niet vertrouwde. De sleutel werkte niet wat betekende dat wij dus niet het hotel/kamer binnen zouden kunnen komen. De stoelen en vloerbedekking zatenl onder de vlekken. Het bed was netjes met een schone laken opgemaakt. Als je onder deze lakens keek was het echt een vies matras en dan hebben we het nog niet over de badkamer gesproken. De stroomkabels waren met tape aan elkaar geplakt als deze kapot waren en de tv werkte niet. Wij hebben de raam opengehouden dmv een plastic flesje voor frisse lucht. Wij klagen zelden over een hotel! Gelukkig zijn we er niet veel geweest.

ouwe troep

Carola
2-10-2008

wat een vies en oud krot was dit. We hadden een kamer waar net een 2 persoonsbed in kon. Vloerbedekking vies en vol met vlekken. het bed was op gedekt met alleen een onderlaken de veren kwamen door het matras. om de 3 minuten kwam er een bus voorbij dus geen oog dicht gedaan. Raam kon niet open s nachts van wegen de stank van de bussen. douche klein en vies. Wel elke dag schone hand doeken. Ontbijt erg karig. personeel was wel erg vriendelijk maar dat is dan ook het enige positieve van dit krot.

We hebben een aantal aanbieders voor Somerset voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Somerset in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Somerset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Somerset scoort een 4.45 uit 10 op basis van 11 reviews.