Hotel Shaftesbury Premier London Hyde Park

7.2Prijs/kwaliteit
6.8Service
7.3Ligging

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Shaftesbury Premier London Hyde Park voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Shaftesbury Premier London Hyde Park in het Nederlands

• 7Henk07-04-2011

Geweldige uitsvalsbasis

EEn goede plek om londen vanuit te verkennen! Aan te raden!

7Eten
    7Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

• 7Pauline24-05-2010

Goed vertoeven

Goed verzorgt en de kamer zag er erg netjes uit. Het hotel is groter dan je verwacht als je ervoor staat en je wordt netjes behandeld. Het is vlakbij de metro van Paddington waardoor je snel overal naartoe kan. Vlakbij kun je leuk ontbijten, als je niet in het hotel wilt ontbijten. Het personeel is erg vriendelijk en willig om je te helpen.

8Prijs/kwaliteit
    8Service
    8Ligging

• 2Leo02-01-2010

Kamers waren in orde, ontbijt en service slecht

Klein stadshotel ongeveer 20 minuten lopen naar centrum . Kamers waren in orde, ontbijt slecht. Ontbijtruimte was zeer ongezellig (kelder). Personeel (Pakistanen)spraken slecht Engels, heel irritant! Prijs was redelijk maar wij betalen de voende keer toch liver wat meer.....

2Eten
    7Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    2Service
    5Ligging

• 7Marjolein24-10-2009

Fraai hotel in mooie wijk.

Het hotel ligt op steenworp afstand van Metro Bayswater.Vandaar kun je direct naar Victoria [15 min]om naar de luchthaven te komen per snelle trein.Goed te doen. Het personeel van het hotel is matig enthousiast,erg afstandelijk,en iedereen komt uit Polen. Kamers keurig en schoon. Ontbijt zouik niet doen,peperduur en je zit in een souterrain alwaar het net en ziekenhuiswachtkamer lijkt. Beter even naar buiten lopen en daar zit een heerlijke gezellige starbuck's.Ook een leuke kruidenier met verse broodjes.Dus bespaar geld en laat dat ontbijt in het hotel schieten. Vraag wel en kamer die niet te dicht bij de lift is want de lift laat steeds een stem horen die je zegt dat de deuren gaan sluiten als de lift arriveert.

Ik vond het een goed hotel,maar boek volgende keer tòch meer de buurt van Harrod's en/of Oxfordstreet.

5Eten
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

Met vrienden

• 9Robert Calis19-06-2009

Klein maar prima!

De kamers waren vrij klein (maar dat is overal in Londen), maar waren stijlvol ingericht en waren keurig schoon. Kamers waren wel beetje gehorig, maar niet storend. Airco werkte wel en dat was prettig. Het ontbijt is uitstekend. Naast de engelse zooi, heb je keuze uit eieren met spek, toast en verse fruit salade. Zeker de moeite waard.

De locatie is geweldig, vlakbij Hyde Park en metro stations van de central en de circle line. Kortom supermakkelijk bereikbaar.

Kortom een ideaal hotel om een paar dagen van Londen en al zijn bezienswaardigheden te genieten.

10Eten
    9Prijs/kwaliteit
    8Service
    9Ligging

• 9gea17-03-2009

een verrassend leuk hotel,

De ligging is ideaal, vlakbij verschillende metrostations. dus je kunt alle kanten uit. de wijk is ook prima. Het hotel heeft hele mooie kamers, maar klein. Maar heel erg compleet en van alle gemak voorzien. Zelfs een strijkplank was op onze kamer aanwezig. Minpunt was het uitzicht wat wij hadden. Of beter gezegd wel een raam, maar geen uitzicht. Maar als je hier voor een paar nachten verblijft en je gaat om Londen te ontdekken is dit helemaal goed. Ik zou in iedergeval weer terug gaan naar dit Hotel. Het ontbijt was ook goed, eigenlijk helemaal geen klagen.

8Prijs/kwaliteit

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats