Hotel Seymour

Hotel Seymour
5,5

56 reviews over Hotel Seymour in het Nederlands

Prima plek om Londen te verkennen!

rinus pientje,
24-11-2018

De locatie is ideaal : 5 minuten lopen naar metrostation Paddington.

Hotel is erg basic maar als je er met de juiste verwachtingen naartoe gaat prima te doen.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ik kom hier zeker weer!

Ijf,
10-11-2017

Dit hotel licht op super lokatie je bent zo met de bus in het centrum . De bushalte is om de hoek in pread streat. De terug weg stopt hij bijna voor de deur.

Elke dag word je kamer schoongemaakt bed opgemaakt nieuw toilet papier enz

Fijne bedden!

Kleine badkamer maar prima!

Wel smalle kleine kamer maar genoeg je bent toch de hele dag weg.

Ook fijn een föhn tv met afstands bediening... Ik ben hier inmiddels 2 keer geweest zou het zo weer doen.

Ook ontbijt prima lekker geroosterd brood met kaas ham enz jam melk cornflakes soorten enz... de ontbijt ruimte is ook vernieuwd. Er is altijd plek je hoeft nooit te wachten. Voor mij prima hotel voor paar nachten Londen... Ik kom er weer...

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Veen vies hotel. Waardeloze douchen en toilet.

Tukker,
22-8-2017

Alleen schone handelen elke dag vond ik goed. Andere dingen vond ik ondet de maat. Dus heel slecht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

best ok

Vicky
7-1-2017

Had bewust het goedkoopste hotel geboekt en had dan ook niet veel verwacht, maar eigenlijk was het best ok, de bedden waren schoon en dat vind ik belangrijk, we waren toch enkel maar daar om te slapen. Het grootste nadeel vond ik de zingende/biddende man die ons telkens tussen half 7 en 7 wekte. Naast hotel waren gebedsruimtes dus veronderstel dat dit daar vandaan kwam, maar het leek wel of er iemand aan onze deur aant zingen was. Voor de rest viel het wel mee, als ik klasse wil moet ik een Hilton boeken, want in Londen is zowiezo alles heel basic en verouderd. Heb het er toch naar mijn zin gehad :-)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

afrader!

renate
14-8-2015

Receptie is in een apart gebouw, je krijgt de sleutel van een ander gebouw waar de kamer is. Personeel is zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Kamer is netjes, badkamer en toilet is meer een kast. Maar het is schoon. TV doet het niet. Na inchecken naar show. Bij terugkomst staan er twee prostituees op de hoek voor het hotel. Op de kamer klinkt het alsof er een klant in de kamer naast ons is. De hele nacht onrust en herrie. Een vreselijke nacht als je met twee tieners daar bent!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heel goed te doen

Fred Okkerse
27-6-2015

Ik las diverse slechte beoordelingen nadat we geboekt hadden, dus voordat we zouden vertrekken was ik voorbereid. Maar..aangenaam verrast. OK, we hadden een kamer helemaal boven, geen lift, wel 60 treden, kamer was smal en warm omdat het de dagen ervoor al rond de 27 graden was. Raam kan niet helemaal open voor de veiligheid. Maar we waren met 3 personen, dochter van 17 op 1 kamer en het was best te doen. Waar krijg je nog elke dag schone handdoeken en wordt je bed opgemaakt? Ontbijt bestond uit bordje met ham en 2 kaassoorten en diverse jam kuipjes, onbeperkt (geroosterd) brood en keuze uit verschillende cornflakes, muesli, havermout chocopops en melk thee en klein yoghurt erbij. Ik ben fors en had genoeg kan ik je vertellen. Hotel ligt op 3min lopen van Paddington station en is perfect om Londen te verkennen. Nadeel? Rumoerige stad, dus ook 's nachts. Toilet-douche is klein maar te doen. Wel wat gedateerd hotel. balie personeel soms onvriendelijk. (hang af wie er zit)

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Erg slecht.

Kris Stephen Storm
7-12-2014

Hotel is erg verouderd, ze hebben diverse andere huizen wat onder seymour valt. Kamer klein en ontzettend warm ga hier niet id zomer heen. Verder badkamer kan j j niet keren of wat dan ook erg slecht. Veiligheid vreselijk alle branddeuren dicht ramen kunnen niet open kortom zit je boven en breekt dr brand uit verbrand je levend. Ik zou lekker ff doorsparen en gewoon een ander hotel pakken zoals ibis. Prijs is goedkoop ligging goed maar daarmee is alles gezegd.

Gereisd met partner in november 2014

handige plek om Londen te verkennen

Hans Bakker
17-2-2014

Goedkoop budgethotel.We zaten in een soort van "dependance", die vroeger Berkely Court hotel heette. Het meeste is gezegd,; zeer gedateerd hotel. enorm aantal traptreden en geen lift, (we zaten helemaal boven), kamers klein en erg warm, verwarming kon niet worden geregeld. Badkamer/toilet was van inzetmodel caravan , wel schoon. Ontbijt verschrikkelijk, na twee keer overgeslagen (betere ontbijttenten in Praed Street om de hoek). Prima uitgangspunt voor het verkennen van de stad (vlakbij metrostation Paddington), veel dinermogelijkheden in de buurt.. Alleen om te slapen prima, bedden van goede kwaliteit.

Gereisd met partner in februari 2014

Prima hotel voor twee sterren

Sandra
12-12-2013

Veel reacties over de slechte kwaliteit van dit hotel. Je weet dat het een twee sterren hotel is, dus veel kan je ook niet verwachten. Ik wil er wel bij zeggen dat alles reuze meevalt!

De kamer is klein, maar goed te doen voor een stedentrip. Je bent er namelijk alleen om te slapen. Wij konden de eenpersoonsbedden aan elkaar schuiven tot een tweepersoonsbed. Badkamer(tje) is inderdaad net uit een caravan, maar ook prima.

Ontbijt is koffie, thee, melk en wat sapjes, daarnaast kun je brood roosteren met daarop een plakje kaas, worst of jam, er is ook de mogelijkheid om muesli te nemen.

Dit hotel raden wij aan als je niet al te veel wilt uitgeven, maar het toch prima wilt hebben. De locatie is namelijk PERFECT! Loopafstand van Oxfordstreet en Hyde Park. Metrostation Paddington is om de hoek.

Personeel ook erg vriendelijk.

Mochten wij nog een keer terug gaan naar Londen, overwegen wij dit hotel weer te boeken.

Gereisd met partner in december 2013

Simpel maar prima

B. Korfer
4-11-2013

Goed hotel voor de prijs, badkamer klein, maar alles wat je nodig hebt, is er. Ontbijt

was goed, brood, beleg, jam, musli, joghurt,

koffie, thee, warme en koude melk, jus. Bedden

waren goed, kamer was schoon. Afstandsbediening tegen borg bij de receptie te halen. Locatie perfect, personeel vriendelijk. Als er iets is, moet je het zeggen, er wordt dan gelijk aan gewerkt.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seymour in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seymour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.