352 reviews over Hotel Royal National in het Nederlands

Verrassend goed

Thea,
2-1-2019

Wij kregen een upgrade naar de citysleeper. Een nagelnieuwe kamer met heerlijk bed en nette douche. Voor ons een aangename verrassing omdat reviews een heel ander beeld schetsen. We weten dus niet hoe de andere kamers eruit zien. Locatie top! Continentaal ontbijt stelt niet veel voor, maar was te verwachten. Genoeg tentjes om uitgebreider te ontbijten. We werden netjes geholpen bij de receptie. Je kunt gebruik maken van een bagageopslag. Bij dag van aankomst is dat gratis, bij dag van vertrek 50 p per koffer.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Alleen voor te slapen redelijk

Martin,
19-12-2018

Redelijke kamers, zeer karig ontbijt, vonden nog oude sokken en badkamer oud. Ligging als enige goed.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel op een fantastische locatie!

Kjeld,
1-12-2018

Royal National is een groot hotel in de wijk Saint Pancras. De ligging van het hotel is geweldig, met een bushalte voor de deur waar meerdere buslijnen, onder andere richting Oxford Street, stoppen. Ook ligt het metrostation "Russell Square" op loopafstand. Vanuit Heathrow Airport kun je met de Piccadilly Line zonder over te stappen rechtstreeks naar dit station reizen. Als je met de Eurostar naar Londen reist, kan je vanaf St. Pancras Station een rechtstreekse bus of metro naar Russell Square nemen. Het hotel zelf is prima. De kamers zijn schoon, en er is voldoende ruimte. Het is een kolossaal gebouw met honderden kamers, dus houd er rekening mee dat je binnen het hotel aardig wat moet lopen als je niet dicht bij de ingang zit. Het enige echte minpunt is het ontbijt, wat alleen maar bestaat uit oudbakken broodjes, toast en jam. Er zitten genoeg ontbijtshops in de omgeving waar je veel lekkerder kunt eten, dus dat is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2017

Prima budgethotel

Sanne Ten Veen,
7-10-2018

Prima budgethotel. Kamers zijn netjes en schoon. Wel wat gedateerd.

Als je van geroosterd brood met jam, witte bollen met jam en /of melk met muesli houdt is het ontbijt perfect. Anders kan je voor £ 5,- extra een Engels ontbijt bestellen.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch we gaan nog een keer

Caroline relleke,
7-8-2018

Wij zijn 4 nachten geweest met twee van onze kinderen 1 van 28 en 1 van 14 die hadden samen en twee persoons kamer en ik en me man ook en tweepersoons kamer. Elke morgen netjes opgemaakt bed alles weer fris en schoongemaakt. Het personeel was aardig en behulpzaam. Je kon ze elk uur van de dag en zelfs snachts je vragen stellen. Het ontbijt was een beetje hectische maar het was ook behoorlijk druk en dit lag niet zo zeer aan het personeel maar aan de mensen die daar logeerde. Sommige hebben geen fatsoen als ze niet in hun eigen huis zijn. Het hebberige en bouwen van ontbijt bordjes en dan niet alles opeten en weg lopen en alles laten staan. Al liepen er genoeg personeel om op te ruimen maar omdat het zo druk was liepen ze soms een beetje achter met opruimen dus waarom niet je eigen bende even op het karretje zetten bij de uitgang. Het ontbijt was simpel maar daar boek je ook. Maar het was fantastisch wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet heen gaan, lees dit eerst aub

Annoniem,
12-7-2018

We hadden ruim van tevoren gebeld voor een 2persoons bed maar toen we daar aankwamen kregen wij een 2x 1 persoonsbed, we zijn terug naar de receptie gegaan en stond een rij en die mensen kregen wel een 2persoonsbed. We hadden nog gezegt dat we graag naar de andere huizen wouden kijken (dus niet tegen het hotel zelf) en wat blijkt, toen tegen het hotel uitzicht. Het stroom doet het niet hiero, vlekken en spinnenwebben op de kamer. Als het kon had ik dit ‘hotel’ laten sluiten. Ik weet niet als hun wel getraind zijn maar als je toevallig naar binnenstapt laat je dan 1 niet misleiden door het uiterlijk van het hotel, 2 als je een kamer reseveerd of iets, maak duidelijk wat je wel wil. Het ontbijt is niet eens ontbijd, en er staat dat ze een zwembad hebben enzo, maar dat staat alleen op de site, niks in het hotel. Nooit meer. Ondanks dat zit ik hier toch met mijn vriendin en kunnen wij het gezzelig houden. Sluiten dit ‘hotel’!!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Ik denk niet snel nog een keer

Monique,
10-5-2018

Heel groot hotel. Echt low budget hotel. Flink verouderde kamer, badkamer waar schimmel op het plafond zat, verroestte douchestang en gebladerde verf op het plafond van de kamer. Wel elke dag schone handdoeken, vloer was schoon. Wij zaten in een rustig deel, niet aan de drukke weg. Geen geluidsoverlast in de nacht. Ontbijt minimaal, brood was taai geroosterd. Wij hebben 1 malig voor 5 pond Engels ontbijt gedaan. Lange rij bij de eetzaal voor het ontbijt, maar konden ontbijten in de andere eetzaal. Prima oplossing.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet slecht maar het kan zeker beter.

RoDi,
5-3-2018

Aankomst was omstreeks 1 uur in de nacht. Kort vriendelijk ontvangst. Harde bedden, veel lawaai (oordopjes echt nodig). 2 familieleden kregen na eigen verzoek ander kamer met zachter bed. Netjes geregeld. Eetzaal is ongezellig, net zoals restaurant. Bediening is vriendelijk. Ontbijt was weinig variatie. Voor 5 pond bijbetalen kun je er wel meer bij krijgen, zoals worstjes, ham en ei enz. Schoonmaak is iedere dag, is oke. Dit is een hotel om echt te gebruiken voor de nacht en verder is het niet geschikt voor de gezelligheid. Er zijn zoveel kamers, dat je van een massa hotel kunt praten. Voor grote groepen en schoolreis uitermate geschikt. In de info van het hotel wordt gesproken over faciliteiten. Fitness, jacuzzi, sauna, zwembad. Enz. Echter dat is niet waar. Niets is er. Je zult bij een sportclub in de buurt een abbonement moeten nemen om van die faciliteiten gebruik te kunnen maken. Dat is dus misleidend.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Thom,
24-11-2017

Waardeloos hotel. Hadden inclusief ontbijt, maar bij aankomst moesten we bij betalen. Kamer zat aan een drukke straat, hierdoor de hele nacht wakker gelegen.

Gereisd met partner in november 2017

Wij hebben genoten

Gerrit,
18-10-2017

Prima hotel. Schoon en netjes. Ook de service is een goede voldoende. De ligging is perfect (tussen Camden Town en Oxford Street). Enige nadeel was dat overdag boven onze kamer werd verbouwd, maar dat is tijdelijk en alleen overdag. Verwacht geen uitgebreid ontbijt, het is tenslotte een 3-sterren hotel, maar voor ons was het een prima ontbijt. Wij hebben ontzettend genoten!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal National in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal National zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.