Hotel Royal National

Tonen op kaart

363 reviews over Hotel Royal National

• 8Grietje31-01-2020

Uitstekend

Zeer vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, prima kamers, thee en koffie kunnen zetten op de kamer, dagelijks schoongemaakt; ik begrijp niets van de slechte recensies!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    3Rogelina Helmijr07-09-2019

Nooit meer

Verschrikkelijk warm heel veel lawaai Ondanks dat je met je partner ben 2x bedden van 1 persoon Later achter gekomen voor 10 pond kon je en kleine ventilator aanschaffen als je ventilator terug brengen krijg wel je geld terug . Ik heb review gelezen maar ik dacht mensen overdrijven nou ja helemaal gelijk Maar voor de rest leuk gehad in Londen we zijn voor nothing hill karnaval gegaan Veel succes wie daar wil verblijven

Zakelijk gereisd in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Thea02-01-2019

Verrassend goed

Wij kregen een upgrade naar de citysleeper. Een nagelnieuwe kamer met heerlijk bed en nette douche. Voor ons een aangename verrassing omdat reviews een heel ander beeld schetsen. We weten dus niet hoe de andere kamers eruit zien. Locatie top! Continentaal ontbijt stelt niet veel voor, maar was te verwachten. Genoeg tentjes om uitgebreider te ontbijten. We werden netjes geholpen bij de receptie. Je kunt gebruik maken van een bagageopslag. Bij dag van aankomst is dat gratis, bij dag van vertrek 50 p per koffer.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    4Martin19-12-2018

Alleen voor te slapen redelijk

Redelijke kamers, zeer karig ontbijt, vonden nog oude sokken en badkamer oud. Ligging als enige goed.

Gereisd met partner in december 2018

• 7Kjeld01-12-2018

Prima hotel op een fantastische locatie!

Royal National is een groot hotel in de wijk Saint Pancras. De ligging van het hotel is geweldig, met een bushalte voor de deur waar meerdere buslijnen, onder andere richting Oxford Street, stoppen. Ook ligt het metrostation "Russell Square" op loopafstand. Vanuit Heathrow Airport kun je met de Piccadilly Line zonder over te stappen rechtstreeks naar dit station reizen. Als je met de Eurostar naar Londen reist, kan je vanaf St. Pancras Station een rechtstreekse bus of metro naar Russell Square nemen. Het hotel zelf is prima. De kamers zijn schoon, en er is voldoende ruimte. Het is een kolossaal gebouw met honderden kamers, dus houd er rekening mee dat je binnen het hotel aardig wat moet lopen als je niet dicht bij de ingang zit. Het enige echte minpunt is het ontbijt, wat alleen maar bestaat uit oudbakken broodjes, toast en jam. Er zitten genoeg ontbijtshops in de omgeving waar je veel lekkerder kunt eten, dus dat is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Sanne Ten Veen07-10-2018

Prima budgethotel

Prima budgethotel. Kamers zijn netjes en schoon. Wel wat gedateerd.

Als je van geroosterd brood met jam, witte bollen met jam en /of melk met muesli houdt is het ontbijt perfect. Anders kan je voor £ 5,- extra een Engels ontbijt bestellen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Caroline relleke07-08-2018

Fantastisch we gaan nog een keer

Wij zijn 4 nachten geweest met twee van onze kinderen 1 van 28 en 1 van 14 die hadden samen en twee persoons kamer en ik en me man ook en tweepersoons kamer. Elke morgen netjes opgemaakt bed alles weer fris en schoongemaakt. Het personeel was aardig en behulpzaam. Je kon ze elk uur van de dag en zelfs snachts je vragen stellen. Het ontbijt was een beetje hectische maar het was ook behoorlijk druk en dit lag niet zo zeer aan het personeel maar aan de mensen die daar logeerde. Sommige hebben geen fatsoen als ze niet in hun eigen huis zijn. Het hebberige en bouwen van ontbijt bordjes en dan niet alles opeten en weg lopen en alles laten staan. Al liepen er genoeg personeel om op te ruimen maar omdat het zo druk was liepen ze soms een beetje achter met opruimen dus waarom niet je eigen bende even op het karretje zetten bij de uitgang. Het ontbijt was simpel maar daar boek je ook. Maar het was fantastisch wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 1Annoniem12-07-2018

Niet heen gaan, lees dit eerst aub

We hadden ruim van tevoren gebeld voor een 2persoons bed maar toen we daar aankwamen kregen wij een 2x 1 persoonsbed, we zijn terug naar de receptie gegaan en stond een rij en die mensen kregen wel een 2persoonsbed. We hadden nog gezegt dat we graag naar de andere huizen wouden kijken (dus niet tegen het hotel zelf) en wat blijkt, toen tegen het hotel uitzicht. Het stroom doet het niet hiero, vlekken en spinnenwebben op de kamer. Als het kon had ik dit ‘hotel’ laten sluiten. Ik weet niet als hun wel getraind zijn maar als je toevallig naar binnenstapt laat je dan 1 niet misleiden door het uiterlijk van het hotel, 2 als je een kamer reseveerd of iets, maak duidelijk wat je wel wil. Het ontbijt is niet eens ontbijd, en er staat dat ze een zwembad hebben enzo, maar dat staat alleen op de site, niks in het hotel. Nooit meer. Ondanks dat zit ik hier toch met mijn vriendin en kunnen wij het gezzelig houden. Sluiten dit ‘hotel’!!!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Monique10-05-2018

Ik denk niet snel nog een keer

Heel groot hotel. Echt low budget hotel. Flink verouderde kamer, badkamer waar schimmel op het plafond zat, verroestte douchestang en gebladerde verf op het plafond van de kamer. Wel elke dag schone handdoeken, vloer was schoon. Wij zaten in een rustig deel, niet aan de drukke weg. Geen geluidsoverlast in de nacht. Ontbijt minimaal, brood was taai geroosterd. Wij hebben 1 malig voor 5 pond Engels ontbijt gedaan. Lange rij bij de eetzaal voor het ontbijt, maar konden ontbijten in de andere eetzaal. Prima oplossing.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 4RoDi05-03-2018

Niet slecht maar het kan zeker beter.

Aankomst was omstreeks 1 uur in de nacht. Kort vriendelijk ontvangst. Harde bedden, veel lawaai (oordopjes echt nodig). 2 familieleden kregen na eigen verzoek ander kamer met zachter bed. Netjes geregeld. Eetzaal is ongezellig, net zoals restaurant. Bediening is vriendelijk. Ontbijt was weinig variatie. Voor 5 pond bijbetalen kun je er wel meer bij krijgen, zoals worstjes, ham en ei enz. Schoonmaak is iedere dag, is oke. Dit is een hotel om echt te gebruiken voor de nacht en verder is het niet geschikt voor de gezelligheid. Er zijn zoveel kamers, dat je van een massa hotel kunt praten. Voor grote groepen en schoolreis uitermate geschikt. In de info van het hotel wordt gesproken over faciliteiten. Fitness, jacuzzi, sauna, zwembad. Enz. Echter dat is niet waar. Niets is er. Je zult bij een sportclub in de buurt een abbonement moeten nemen om van die faciliteiten gebruik te kunnen maken. Dat is dus misleidend.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

18 tips over Hotel Royal National

• Yvonne Wouters, 30-10-2013

Je kan al vroeg je koffers brengen tegen een kleine betaling en daarna Londen gaan verkennen! Zorg dat je een kaart hebt van Londen! Oxfordstreet en het Britisch Museum zijn dichtbij en dat is ideaal voor mensen die dat leuk vinden! Ook een parkje in de buurt waar je even rustig kunt zitten (uiteraard bij mooi weer).

• ncdaniels, 31-10-2013

Nog een paar tips : het hotel ligt op loopafstand van het British museum Tegenover de metro uitgang is een supermarkt Tesco express Bij de uitgang van het hotel ligt aan de overkant een winkelcentrum waar ook verschillende eettentjes zitten en ook leuke winkels.

• Anouk, 07-02-2014

Neem mini's mee om je brood mee te beleggen

2 vragen over Hotel Royal National

• NANCY74, 28-04-2017

laders

zijn de stekkers in dit hotel universeel om een gsm op te laden? Of moet je een speciale stekker kopen?

• Peelen, 25-10-2016

Tranfer

Hallo ,zou iemand mij kunnen vertellen wat de beste manier van transfer is met de trein of metro of bus vanaf vliegveld Stansted naar Hotel royal national

Hotel Royal National info

• Aantal sterrenstersterster