Hotel Rose Court

Anders

Boek dit nooit !

Floris
21-7-2013

Oud zeer slecht onderhouden hotel.

kamers vol met schimmel en versleten tapijt

echt te ranzig voor woorden

niet het allerbeste hotel

nathalie
21-7-2011

het hotel is wel wat goedkoper dan andere hotels in londen. en als je weet dat het niet het allerbeste hotel is dan valt het wel mee.

wat je aan ontbijt kreeg was prima maar bijna geen keus. toast,jam, kaas, ei en ham. de kamer was wel groot maar heel erg verouderd, dat geldt ook voor de badkamer, die ook schimmel had.

de ligging was wel erg goed. twee straten door en je bent bij een groot metro station

de mensen aan de receptie waren vriendelijk. ook de koffers stallen op de dag van vertrek was geen probleem

Talbot Square hotel Rose court

Mjgirl
3-5-2011

Let op: er zijn er 2 in London. Dit gaat over de Talbot Square.

Van buiten ziet het erg leuk uit met een parkje voor de deur. Lift aanwezig, voor 2 man en koffers en dan istie wel vol. Kamer is in principe groot genoeg, wij hadden een 3 pers kamer. Kastruimte is niet voldoende voor 3 pers. Maar voor een weekend leven vanuit de koffer is geen probleem. Wij zaten in kamer 407 is 4 hoog en naast de lift, die hoorde je dan ook kraken en opengaan. Schijnbaar was er lekkage geweest, want in de hoek zat het behang los en gebobbeld en was niet hersteld. Er zaten ook 2 pleisters (?) aan beide kanten van het raam. Een teken van niet schoonmaken. Klacht over tv die niet naar behoren werkte werd de volgende dag hersteld. Badkamer:oud, vies, kapot, zwarte haar van vorige bewoner hing nog aan een plankje. Ontbijt:2 soorten cornflakes, warme toast, witte bonen in tomatensaus, gebakken eieren, jam, melk, koffie, thee, sap. Internethoek 1 pond per 7 min. eigen laptop is gratis. Waterkoker op de kamer.

In orde

Lot
21-4-2011

Ideaal voor een citytripje van 3 dagen. Je bent uiteindelijk enkel op de kamer om te douchen en te slapen. We hadden een ruime 4 persoonskamer met 4 aparte bedden. Voldoende opbergmogelijkheden. Veel ramen, zodat we voldoende konden verluchten. 's Nachts was er wel veel lawaai.. maar dat is het leven in de stad! De badkamer was wel heel klein. Je moest nogal wat manoeuvers uitvoeren om in de douche te stappen. Het ontbijt was ook in orde. Niet veel variatie, maar wel lekker. Het personeel kon mss iets vriendelijker zijn. Ze waren zo goed als allemaal tegen hun zin aan 't werk, dat was onze indruk. Ook het opbergen van de baggage kon anders. Nu stonden er heel wat koffers gewoon aan de receptie, niet apart in een kamer. Voor de rest: 'We had fun in Londen!'.

Bagger hotel

Joppie
30-3-2011

Hier afgelopen weekend geslapen met mijn dochters. Badkamer is aan vervanging toe zoniet het hele hotel aan de binnenkant. Je kan je kont niet keren in de badkamer en je moet op tijd gaan douchen anders sta je onder een koude straal. Het enige goede is de ideale ligging t.o.v. de bussen en metro en de vriendelijke bediening aan de receptie. Hier komen wij dus nooit meer, jammer.

Echt niet best

arjan
15-11-2010

geen best hotel!

Ontzettend veel achterstallig onderhoud,

ontbijt was ook niet goed.

Alleen de ligging was goed!

Er zijn 2 rose court hotels in Londen W1.

Er zit er één in Great Cumberland Place en één op Talbot Square.

Prima prijs/ kwaliteit verhouding

Sydr
        7-11-2010

Prima hotel voor een stedentrip. Je bent toch de hele dag weg. Daarnaast is het prima bereikbaar met het openbaarvervoer (bussen en 2 metrostations op paar minuten lopen)

Kamers waren schoon (wel klein), receptie vriendelijk en behulpzaam, ontbijt stelt niet veel voor maar was ook prima. (toast, ei, kaas, ham, cereal, koffie/thee en sap)

Prima kwaliteit voor wat je betaald.

Alleen om te slapen is het prima

mad
        5-11-2010

We kwamen hier echt om puur te slapen en te ontbijten! Eerste avond lagen we op een goeie familiekamer alleen douche kwam een klein pisstraaltje uit. Maar nadat we dit gemeld hadden kregen we de volgende dag een nieuwe kamer. Douche deed het! Het is niet echt schoon, maar de bedden lagen prima. Heb heerlijk geslapen. Het is wel erg oud, maar ach om te slapen en te ontbijten vind ik het prima. Ontbijt is ook erg simpel maar wel lekker!

Het is een super gezellig knus hotelletje en alles wat je maar nodig hebt voor een goedkope leuke citytrip. Alles is verzorgd, het personeel is vriendelijk en een leuke buurt. Wat wil je nog meer? Mensen die van luxe houden hebben hier niets te zoeken...Ik ga er weeral naartoe volgende maand en ik weet wat ik moet verwachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Rose Court voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.