Hotel Ramada Encore London West

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Encore London West voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ramada Encore London West in het Nederlands

prima hotel!

frans
16-3-2009

De Ramada is een prima hotel. Het enige nadeel is dat het wat ver van de Londense binnenstad ligt. Het metrostation North-Acton ligt echter op 5 min. lopen dus je komt evengoed overal snel. De kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk en alles klopt. het was een prettig verblijf.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 16 2009 21:23:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Zéér goed hotel voor een weekendje Londen

Werner en Christel
11-11-2008

Drie dagen-twee nachten verbleven in dit hotel Een zéér net en modern hotel met een vriendelijke service al was het personeel van de keuken niet voorzien om veel mensen van avondeten te voorzien binnen een aanvaardbare termijn bv 2u aan tafel zitten voor een twee gangen menu met pasta is vrij lang-ontbijt is uitgebreid en verzorgd -voor de rest zeker een aanrader en een tiental minuten van de metro-gelegen aan een drukke verkeersas maar hiervan heb je helemaal geen last gezien de dubbele beglazing + nog een tweede raam met dubbel glas aan de buitenzijde Voor een weekendje met zijn tweetjes een topper !!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met partner in november 2008

Gunstig gelegen hotel met eigen parkeerplaats (betaald) en

Edwin
22-6-2008

Gunstig gelegen hotel met eigen parkeerplaats (betaald) goed bereikbaar met auto. Wel deprimerende omgeving (gelegen tussen drukke wegen en bedrijventerrein). Prima ontbijt, Starbucks-koffie verkrijgbaar. Kamers zonder bad maar met douche, toilet en wastafel. Kortom degelijk, net en modern hotel.

Gereisd Familie in juni 2008

D-reizen

Zeer goed hotel voor mensen die London willen ontdekken

L.L.J. Geus
19-3-2008

Zeer goed hotel voor mensen die London willen ontdekken. Hotel ligt aan Central-line die dwars door london gaat. Met de metro ongeveer 15 minuten tot aan Liverpool Street. Omgeving van hotel is netjes en goed verlicht. Ontbijt is redelijk, niks bijzonders, maar goed genoeg. Kamers zijn keurig en enorm schoon. Nadeel is wel de houten vloer. Dit ziet er leuk uit, maar kraakt enorm. Geluid aan straatkant valt mee (wij zaten vijfde verdieping). Pluspunt is ook dat elke kamer een internetpc heeft. Echt ideaal. Personeel is vriendelijk; hotel had Nederlandse stagaire. Samenvattend: Zeker een aanrader voor wie een goede slaapplek wil hebben in London. Dik 3 sterren waard.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

We zijn in december 2006 in het Ramada Encore hotel en het

P. van der Hout
5-2-2007

We zijn in december 2006 in het Ramada Encore hotel geweest en het was een prima hotel. Fijne kamers en zeker voor Engelse begrippen gewelidig ontbijt. Hotel ligt wel een stuk uit het centrum, maar de metro is dichtbij, dus dat is goed te doen. Hotel was schoon, ruim, heeft dubbele beglazing, de bedden waren goed en het ontbijt heerlijk. Een aanrader.

Gereisd Familie in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Goed hotel, vrij nieuw en hierdoor is alles zeer Schone,

Richard
13-8-2006

Goed hotel, vrij nieuw en hierdoor is alles zeer comfortabel. Schone, ruime kamers en goed ontbijt tegen gunstige prijzen. Ligging is wel wat ver van het centrum, maar als je de weg weet met de metro ben je er binnen 10 min. Al met al zeker aan te bevelen.

Gereisd Anders in Sun Aug 13 2006 18:21:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Encore London West in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Encore London West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.