Hotel Radisson Edwardian May Fair

HotelWeer vandaag16°6°
Hotel Radisson Edwardian May Fair
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Edwardian May Fair voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Radisson Edwardian May Fair in het Nederlands

Een tegenvallend verblijf in dit 5 stereen hotel, zeker de sterren niet waard! Bij aankomst lang wachten op kamer, niet juiste kamer. Volgende dag verhuizen wat ook niet vlekkeloos verliep. Ook erg gehorig, veel last van verkeer, maar ook in het hotel etc. Lijkt alsof men het aanbod ook niet goed aankan. Komt rommelig over. Ook ontbijt wat normaal goed is, een keer overgeslagen omdat alles "op"was. De service komt daardoor maar matig over op een paar uitzonderingen na. Kamers en sanitiar wel ruim en schoon. Ligging is echter fantastisch en het grootste voordeel van dit hotel!

Geweldig hotel!

Saskia, 22-9-2009

Wij hadden dit hotel aangeboden gekregen, is wel prijzig maar daar krijg je ook heel veel luxe voor. De ligging is perfect; 3 minuten lopen van Greenpark metrostation. Winkelstraten in direkte omgeving, Starbucks om de hoek.

Geweldig verblijf, een echt 5 sterren hotel, waar ook veel beroemde mensen logeren.

Prima hotel, doch wat ver uit het centrum van Londen gelegen.

erg mooi hotel, maar dat mag je ook verwachten van een intercontinental!

natuurlijk ook niet goedkoop...

enige slechte herinnering die ik eraan heb, is het brandalarm dat afging op zondagochtend om 8 uur!

niet bevorderlijk voor de kater die ik had.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Edwardian May Fair in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Edwardian May Fair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Edwardian May Fair scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.