Hotel Qbic Design Londen City

Hotel Qbic Design Londen City

8.9Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Qbic Design Londen City voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Qbic Design Londen City

• 2018
    9Jacquelientje30-06-2018

Best ever

Beste hotel in londen voor een normale prijs. Heerlijk geslapen in qbic londen en als je boekt boek dan ook het ontbijt. echt zo heerlijk vers fruit verse wafels enzo. Echt top. Heerlijke feel door veel planten in de lobby en ontbijt ruimte. Leuk retro meubilair en enorm vriendelijk personeel die wel en stapte extra willen doen. Beetje hip en trendy maar iedereen voelt zich er thuis. Daarbij zijn ze een 'groen' hotel met zonnepanelen enzovoort. Als je geen last hebt van claustrofobie neem dan een kamer zonder ramen..... geen geluiden van buiten af en lekker donker en daardoor heerlijk geslapen op een goed handgemaakt matras. Dit voelt bijna als een promo stukje maar ik was dan ook zo aangenaam verrast. Ga eens kijken of jij dat ook bent als je naar Londen gaat.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Anne12-05-2018

Aanrader!

Prima hotel! Schone kamers. Niet groot, maar wij waren ook alleen op de kamer om te slapen. Naast een parkje en ook de underground zit vlakbij, dus je bent zo in hartje Londen. Wij waren een paar uur te vroeg in het hotel, maar mochten toch direct naar onze kamer.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Songa Jansen12-01-2018

Mooi, speels hotel

Mooi hotel, wat goed ontworpen is. De kamers en bedden zijn prima en zien er heel gezellig uit. Eten is ook goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• Oude reviews

8im9021-10-2016

Modern hotel met fantastische bedden

Modern hotel met fantastische bedden, koffie, thee water enz zo op de gang te halen. Op de kamer geen opbergruimte voor je kleding en koffer waardoor het snel rommelig wordt. Ook is er geen koelkast of bureau, het is dus echt een slaapkamer, maar dat wordt ook zo aangeschreven. Wij hadden daarnaast een no-window kamer, dit is niet aan te raden. Je hebt geen idee wat voor weer het is en je wordt vreemd wakker van kunstlicht. Ontbijt hebben we niet gehad in het hotel omdat we dat aan de dure kant vonden, 2 minuten lopen zit er een supermarkt met alles wat je nodig hebt. De badkamer is heerlijk ruim. Ga je voor een stedentrip en ben je weinig op je kamer dan is dit zeker perfect als je voor een goed bed en goede douche gaat. Let er wel op dat je niet een metro halte verder uitstapt, dan zit je wel in een slechte buurt. Hotel ligt op het randje van goed naar slecht, Lopend naar London Bridge enz is te doen, ongeveer 10-15 min. Metro voor de deur van het hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Naomi ter Haar29-09-2016

Altijd mijn favoriet in Londen!

Meermaals verbleven in Qbic London, altijd even heerlijk. Lekkere bedden, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt. Alles is schoon en goed verzorgd. Tikkeltje aan de prijs maar de kwaliteit en ligging zijn dan ook erg fijn.

Alleen gereisd in januari 2016

• 10Carolien van der Ven15-09-2016

Geweldig hotel

Design voor een betaalbare prijs. Echt een perfect hotel voor een paar dagen Londen; wij hebben er 5 nachten gezeten. Metro om de hoek. Als je niet in het hotel wilt ontbijten, zit er een supermarktje aan de overkant van de weg. Koffie gratis in de gang. Vriendelijk personeel, fijne ruimte om te hangen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Mariska01-05-2016

Geweldige aanrader voor verblijf in Londen!

QBIC Hotel is een geweldig design hotel met schone kamers in afwisselende styling. Waar de ramen ook nog gewoon open kunnen.Ook is er airco aanwezig. Groot 2 persoonsbed met goed matras. Heerlijk ruime regen douche. Gratis koffie en thee. Het design en styling van het restaurant fantastisch. Er is een kleine doch afwisselenden menu kaart met ecologische gerechten. Het ontvangst bij aankomst was zeer vriendelijk met erg behulpzaam personeel. Het hotel ligt op 300 afstand van metro station Aldgate East. In 10 minuten sta je in hartje Londen. Of 15 minuten lopen tot de Tower Bridge. Dit hotel is absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Kim29-09-2015

Super fijn hotel!

Wij hebben een heel erg fijn verblijf gehad in het Qbic hotel. Het is een gezellig design hotel op vijf minuten loopafstand van het metrostation Aldgate East. We zijn heel fijn ontvangen en alle medewerkers waren even service gericht. De kamers zijn stijlvol, gezellig en praktisch ingericht. Zelden zo een fijn bed gehad in een hotel! Het ontbijt was ook erg fijn, bewust en gevarieerd.

Wij komen er graag nog eens terug!

Zakelijk gereisd in september 2015

• 9PetraHM05-06-2015

Aanrader voor stedentrip

Begin juni 4 nachten hier geweest voor een stedentrip met dochter. Bij de boeking maakte ik een vergissing (1 persoon ipv 2). Na een mail hierover werd dat direct gewijzigd. Ligging is prima, voor de deur een parkje waar het met mooi weer gezellig druk is. London City Airport is binnen een half uur bereikbaar met metro en DLR. Kamer was prima in orde. Airco kon niet lager dan 19 graden, en met open raam hoorde je vrij veel lawaai van de straat, hoewel de straat zelf heel rustig is. Handdoeken waren zo groot en dik dat ik ze niet zo heel praktisch vond. Ontbijt was prima. Wij hadden inclusief ontbijt geboekt. Je kon dan kiezen uit de hele kaart, maar ook nemen van het buffet. Uitstraling binnen is erg relaxed. In de lift hangen dagelijks nieuwe quotes, vaak erg grappig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 7Alex02-06-2015

Trendy

Het hotel is zeer trendy en heeft een bijzondere uitstraling. Een grote foto boven je bed, felle kleuren en de badkamer als huisje in je kamer. Je hebt in ieder geval het gevoel dat je niet in een standaard hotel bent zoals je er al tientallen van binnen hebt gezien. Nadeel daarvan is wel dat de kamer niet zo praktisch is. Ik miste bijvoorbeeld een fatsoenlijke kast om kleren op te hangen, maar ik miste ook een raam en frisse lucht. Als de praktische zaken ook in orde zouden zijn, dan had dit hotel een hogere beoordeling gekregen. De medewerkers zijn namelijk vriendelijk en behulpzaam, de lobby beneden is erg gezellig en ook het ontbijt is uitstekend: veel keuze en alles vers. Tot slot ligt het hotel ook ideaal. Je steekt schuin over en je staat in het metro station Aldgate East.

Gereisd met vrienden in september 2014

Hotel Qbic Design Londen City info