Hotel Prince William ***

Hotel Prince William
5,3

Matig

46 reviews over Hotel Prince William in het Nederlands

Gunstige ligging, dit hotel nooit meer!

Huibert, 1-3-2016

Ligging is gunstig tov metrostation. Ontbijt moest in hotel aan overkant worden genuttigd. Vreselijk gehorig door interne geluiden en verkeer. Dit gaat 's nachts ook door. Geen airco waardoor het op de gang bloedheet is. De kamer is ontzettend klein en minimaal ingericht.

niet doen

Hamming, 13-12-2014

We hebben overnacht in een kast met badkamer, douchen kan alleen als je zeker weten je haar nat wil hebben. Ontbijt waardeloos, alleen brood jam.

LET OP ze zijn aan het verbouwen, je moet inchecken en ontbijten aan de overkant bij een ander hotel. Kamer op de 5de etage geen lift in werking.

Ligt wel dicht bij metro. Op kamer wel redelijk schoon, maar trappenhuis goor

voor weekend London prima hotel.

Arthur Kraan, 17-2-2014

Prince William Hotel is een wat ouder hotel en dat zie je er ook wel aan af, het gebouw ziet er niet spectaculair uit maar de service van de heren van de receptie is geweldig.

de prijs-kwaliteitsverhouding vindt ik prima, als je het hotel tenminste gebruikt om alleen maar te slapen.

Basis

Peggy, 16-1-2014

Basic hotel, goede ligging bij Metro.

Als je enkel komt op city trip en dus niet veel op de kamer hoeft te zijn is dit perfect prijs/kwaliteit.

enkel ontbijt is triest: enkel broodjes (die niet vers waren) en mini croissant met kaas of confituur.

wauw

tessa, 8-9-2013

we waren sceptisch maar het is zeker een prima hotel voor een stedentrip.

Goed voor een keer.

Ziake, 27-4-2013

Goede liging,vriendelijk,onbijt voldoende,proper

Klein,planken van de vloer ongelijk, heel kleine badkamer (over het algemeen een hele kleine kamer.)

Maar voor de prijs was het voldoende.

Vuil, klein! alleen de ligging is goed!

sabrina, 4-4-2012

Kamers zijn vuil, klein en de vloer is niet gelijk!

Ontbijt is maar saai! Bestek vuil en personeel niet vriendelijk!

lift is klein maar goed!

Redelijk low cost hotel in peperduur Londen

The 5 B"s, 8-3-2011

Chaotische ontvangst aan de receptie wat in principe was te wijten aan het boekingskantoor, was snel opgelost.

De kamers zijn klein, goede soms wel erg kleine badkamers. Het geheel was zeer goed schoongemaakt. Lof voor housekeeping. Hadden tijdens onze afwezigheid kamers zeer netjes opgeruimd ( kunnen ze bij het TOWER HOTEL nog een puntje aanzuigen ) .De ramen moeten nodig eens geverfd dat is waar. En de bedden zijn een lachertje. Pluspunt: bijverwarming is er, maar niet nodig, ook is een een ventilator aanwezig.

Het English breakfast en selfservice ontbijt uitstekend- wat nou alleen toast met jam. !!!Er waren verschillen cereals, verschillend broodbeleg, verschillende sappen, melk, koffie en thee zoveel je wilde.

Al met al goed te doen voor weekendje, minimaal comfort, maar netjes en zeer goede ligging. Harrods, Hidepark, Paddington, Kensington, Trein, metro, rondritbussen op loopafstand.

Vuil, geen comfort, ... stress-vakantie!

caroline, 14-11-2010

Wij zijn op woensdagavond laat aangekomen. De kamer was even groot als het bed. De deur klapte met een vaart achter ons dicht omdat de vloer niet waterpas lag(zeker 20cm verschil !)

Wij troffen in ons bed een deken aan met gele urine-achtige kringen. Aan de wc-borstel hing nog een souvernir van de vorige gasten.

Een raampje open doen voor wat frisse lucht, wat nodig is als je boven de guru-grill slaapt, ging niet omdat deze was vastgemaakt met plakband.

Het bed was verschrikkelijk. Als je geen rugpatient bent dan kan je er zeker van zijn dat je na 3 nachten in dit bed er dus wel een bent!

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kortom, geen aanrader!

goed hotel voor wat je betaalt

Ed, 3-11-2010

Hotel qua ligging perfect, vlakbij Hyde park en metrostation.

Kamers erg klein en sober, maar prima voor stedentrip. Ontbijt is hopeloss, maar voor de prijs is er ook niet veel te verwachten.

Wel WIFI in het hotel en vriendelijk personeel.

Kortom voor weinig geld een prima hotelletje om de enkele nachten door te brengen.

We hebben een aantal aanbieders voor Prince William voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prince William in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prince William zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prince William scoort een 5.25 uit 10 op basis van 46 reviews.