Hotel Premier Inn London Waterloo

Hotel Premier Inn London Waterloo

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn London Waterloo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn London Waterloo in het Nederlands

Zeker een aanrader

Inge
10-10-2016

Een fijn hotel op een super locatie (tussen twee metro stations in, waardoor je zeker keuze had uit 4 metrolijnen). Daarnaast ook dicht bij grote attracties zoals Westminster abbey, big ben, londen eye, londen dungeon etc.

Het ontbijtbuffet bestond uit: engels ontbijt, croissants, blueberry muffins, koffie broodjes, chocolade broodjes, brood (kon ook geroosterd worden), veel soorten cornflakes, verschillende soorten yoghurt, vers fruit, zoet beleg. Daarnaast verschillende soorten melk, koffie/thee, verschillende sapjes. Het enige dat wij misten was hartig beleg. Maar dit zou je evt. kunnen oplossen door bijv. te vragen om een ei te laten koken of bakken (werd ook aangegeven dat dat mocht). Rijen bij het ontbijtbuffet nauwelijks last van gehad. Op een kaartje staat met groen, oranje, rood aangegeven wanneer het druk is.

Vriendelijk personeel, fijn bed (wel zo'n langwerpig plat hotel kussen). Onze douchekop was stuk, binnen 15 min was de loodgieter er om hem te maken. Verder was alles netjes.

Tegenover het hotel is een pleintje. Hier heb je Starbucks, subway en verschillende restaurants. Een aanrader is local (cocktailbar/ italiaans restaurant). Wil je wat verder reizen, dan is CAU aan st katharina doc (bij londen bridge/ londen tower) zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn London Waterloo in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn London Waterloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.