Hotel Premier Inn London Kew

Hotel Premier Inn London Kew

8.5Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.5Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn London Kew voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premier Inn London Kew

• 9Jelle Settels16-08-2019

Keurig en betaalbaar hotel

Prima en betaalbare uitvalsbasis voor Londen. Keurig hotel en ruim gesorteerd ontbijt voor een betaalbare prijs. OV? Bus stopt voor de deur en brengt je naar de verschillende metrostations in de buurt. Brentford station is op loopafstand.

Met vrienden

• 6Ger de Koning31-12-2007

Prima hotel, vrij weinig op aan te merken. Het hotel is gelegen in de wijk Brentford gelegen aan de thames en ligt net buiten hartje London het enige minpunt is dat het metrostation Ealing Road ver weg is (taxi) alternatief is het treinstation van Brentford wat geloof ik niet zo ver van het hotel ligt. Verder zijn de kamers heel netjes, goed verzorgd en niks op aan te merken. Ook het receptiepersoneel was vriendelijk alleen het barpersoneel was laks en traag. Maar dat was het probleem niet zo. Toen we vroegen om een andere kamer omdat in de onze veel herrie van de lift kwam werd dit meteen geregeld en dat was geen enkel probleem. Kortom een heel goed hotel alleen niet aan te raden als je beetje centraal in London wilt zitten.

Met vrienden

0 tips over Hotel Premier Inn London Kew

0 vragen over Hotel Premier Inn London Kew

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras