Hotel Premier Inn London Kensington Olympia

HotelWeer vandaag23°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn London Kensington Olympia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premier Inn London Kensington Olympia in het Nederlands

Doen!

Wijnandts, 7-8-2013

Zijn hier eind juli 2013 geweest.

Schoon, vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Uitstekende uitvalsbasis voor een stedentrip in Londen.

Wellicht niet spot-goedkoop, maar na 'n dag sjokken & sjouwen is het heerlijk om terug te vallen op een goed hotel.

Eén zeurdingetje: Geen kaas bij 't ontbijtbuffet, maar als dat alles is?

Fijn kindvriendelijk hotel

karin, 14-8-2011

Vaker in londen geweest, echter nu voor het eerst Premier Inn.

Voor ons niets anders meer, Hotels in Londen zijn duur daar houden we rekening mee maar vaak valt het dan nog erg tegen, zoniet bij Premier Inn.

We hadden een familie kamer welke echt heel groot was, zelfs in de badkamer liepen wij elkaar niet in de weg.

Ontbijt was voortreffelijk en voor kinderen gratis.

Persoonlijk was zeer vriendelijk. Ligging kan iets beter, wel dichtbij Harrods, History Museum, Science, maar naar metro is onhandig lopen, via groot kruispunt met veel stoplichten. Op de hoek wel een grote Tesco die 24 uur per dag open is, handig om even flesjes drinken en eten te halen. Bedden zijn erg comfortabel. Hotel ligt aan drukke doorgaande route naar het centrum, maar ondanks dat onze kamer aan de voorkant lag hebben wij hier geen last van gehad.Ontbijtruimte is niet erg groot, dus soms even wachten voordat je kan ontbijten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn London Kensington Olympia in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn London Kensington Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn London Kensington Olympia scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.