Hotel Premier Inn London County Hall

Hotel Premier Inn London County Hall

8.3Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Premier Inn London County Hall?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn London County Hall voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Premier Inn London County Hall

• 8Thea Giesbers22-04-2016

Prima Hotel perfecte ligging

Echt een goed hotel prima ontbijt aardig personeel,om de hoek bij londen eye vlakbij big ben / veel op loopafstand mogelijk.

Gereisd met partner in maart 2016

• 8freek08-08-2014

Perfect centraal gelegen betaalbaar hotel.

Prima gelegen hotel aan de achterzijde in de Country Hall aan de Thames vlakbij Waterloo station, Big Ben, London Eye, gezellige wandeling naar Regent Street/Centrum. Het ontbijt is prima maar druk en uiteraard Engels, je mist kaas, vleeswaren en verschillende soorten brood, maar ok. Als we in Engeland op vakantie zijn en willen overnachten in een hotel boek ik altijd bij Premier Inn. Je weet wat je krijgt. Dit hotel is voor Premier begrippen duur, maar voor hartje Londen prima betaalbaar. Jonge kinderen overnachten gratis (er worden 2 bedden bijgeplaatst) en ontbijten gratis mee. Er is een bad en mogelijkheid om koffie/thee te zetten en een half uur gratis Wifi per dag. Jammer dat er geen airco is. Bestel vooraf travelcards voor metro/bus. De kinderen vinden het fantastisch om bovenin voorin een dubbeldeksbus te zitten, t/m 10 jaar reizen kinderen gratis mee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Lucy Staal25-02-2013

Uitstekend hotel voor bezoek aan Londen.

Leuk hotel met nette kamers. Wij waren met onze dochter van 10 (bed bij geplaatst op de kamer). Kleine badkamer met lekkere douche/bad. Gratis kluisje op de kamer aanwezig. Vnl. Engels ontbijt, maar ook croissants. Lunch en diner zijn goed. Schuin tegenover het hotel zit een goede Italiaan. Hotel ligt aan afgesloten weg dus geen verkeerslawaai en naast de Theems. De Londen Eye ligt pal naast het hotel net als het Aquarium.Ook de Big Ben en House of Parlements op 5 minuten lopen. De metro (Waterloo Station) ligt op 5 minuten lopen. De openbaar vervoer kaart Oyster, kun je van tevoren online bestellen via visitBritain (ned. webshop). Kinderen t/m 10 jaar reizen gratis!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 0mitchell19-06-2012

Tegenvaller

Meestal verblijf ik in een Hilton of andere grote keten, maar vanwege het soepele leeftijdsbeleid Premier Inn geprobeerd. Flink bedrag betaald en ik vond de prijs/kwaliteit verhouding niet oké. Reden: Propere kamer. De kamer was erg hoog en ruim maar heel kil. Er stond een klein en hard bed wat weliswaar schoon was maar je kreeg er geen 'thuis' gevoel. De badkamer was erg klein! maar wel netjes. Verder was alles schoon en netjes maar de locatie viel ook tegen. Vanaf westminster station 15 minuten lopen. Verder wel goede service. Een wel typisch Engelsen hotel. Vrijwel alleen Engelse gasten. Ik vond het te duur voor wat je ervoor kreeg.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Lin-B16-05-2012

Scherp geprijst goed hotel in hartje Londen

Bij Premier Inn weet je wat je krijgt. De hotels zijn qua inrichting bijna altijd hetzelfde. Ook dit hotel. Gevestigd in het oude County Hall, daardoor dikke vloeren en muren en dus ook zelden iets van de andere gasten gehoord. De familiekamers hebben een groot tweepersoons en twee goede eenpersoonsbedden. Ideaal voor een gezin met kinderen. Verder compleet en schoon. Het enige dat je zou kunnen missen is een minibar. Het restaurant is rond de weekenden 's ochtends extreem druk. Het kan dan vervelend zijn om in de rij te moeten voor koffie of geroosterd brood, maar los daarvan prima ontbijt. 's Avonds hier eten is wat ons betreft een aanrader. Voor elk wat wils en niet duur. En dan de ligging. Naast de London Eye, schuin tegenover Big Ben en The Houses of Parliament, op loopafstand van de winkelstraten. Ook de metro en trein is met Waterloo vlakbij. Beter kan niet. De prijs is voor Premier Inn-begrippen hoog, maar voor centraal Londen absoluut niet. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 8Floor Kik-Heerebout29-09-2009

Gratis overnachting, na klachten!

Het hotel was mooi, het personeels vriendelijk, de kamers ruim. Het schoonmaken was er echter een beetje bij in geschoten (vieze wastafel, geen schone handdoeken...). Daar heb ik over geklaagd en op de avond zelf konden ze er niets meer aan doen (wel stapel schone handdoeken gekregen) . De volgende morgen hadden we pech in de badkamer. Het bad lekte echt ontzettend. Toen kwamer die extra handdoeken wel van pas!

Enfin, dat klagen zin heeft, is nu bewezen voor mij. Ik heb het totale bedrag in een cheque ontvangen (121 pond). We gaan dus van het na jaar nog een keer naar London! En weer gewoon naar hetzelfde hotel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Hotel Premier Inn London County Hall info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out