Hotel Pembury

5,7

6 reviews over Hotel Pembury in het Nederlands

Netjes, goedkoop en ideale ligging

Laura
23-6-2014

Erg goed hotel voor prima prijs.

Vooraf wel getwijfeld vanwege slechte recensies maar hier bleek niets van waar te zijn!

Het was goedkoop, netjes en de locatie was vlakbij een metro station en met uitzicht op een park. Er was geen geluidsoverlast en ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Het ontbijt was niet uitgebreid maar wat ons betreft prima. De kamers leken net opgeknapt te zijn want alles zag er erg netjes uit.

Hotel voor een korte trip.

27-9-2013

Geschikt voor een korte trip, minder voor een langer verblijf. De geluidsisolatie is gebrekkig, je vindt er pas rust als je buur boven of naast je kamer slaapt en niet snurkt. Ontbijt, aangezien inbegrepen in de prijs, geen commentaar. in ieder geval beter dan wanneer je extra opgelicht wordt.

Een wolf in schaapskleren.

3-7-2013

Vanaf het ontbijtterras hadden we vrij uitzicht over de uitpuilende afvalcontainers in het binnenhof. Het ontbijt bestond uit altijd dezelfde toast, jam, kaassneetjes en gekookte ham. Geen afwisseling. Het personeel legde het brood van de afgeruimde tafels met blote handen terug in het broodmandje. De muesli uit de kom lag verspreid op de grond en op het tafelkleed en dat werd tussendoor niet schoongemaakt. Het bed werd niet dagelijks opgemaakt. Geen telefoon op de kamer. Het bed lag op een kapotte lattenbodem en het knarste bij elke beweging. Over het algemeen was het heel luidruchtig in het hotel! De prijs/kwaliteitsverhouding is negatief.

Schoon, maar luid.

25-4-2013

Het hotel is ideaal gelegen (metrostation in de buurt), de kamer is nieuw, schoon en prima. De badkamer is klein, maar voldoende. Enige (erge) manco: gehorigheid van de kamer. Elk geluid van de kamer, zelfs de aangrenzende kamers en de kamers die hierboven werd gehoord. Helaas geen nachtrust gekregen.

We hadden een gerenoveerde kamer. Hotel was schoon en het personeel was vriendelijk. De badkamer was veel te klein en het hotel was erg luid. Het ontbijt was slecht georganiseerd, zeer eenvoudig en saai. Zeer goed is de korte weg naar de metro. Bij het hotel hoort een gratis autoparkeerplaats.

Slechtste hotel ooit

Thierry Bekaert
4-2-2013

Dit is het slechtste hotel waar we ooit zijn geweest.

De service en het ontbijt viel wel mee (eenvoudig kaas/hesp/confituur/cornflakes buffet. Voor Engels ontbijt moest je meer dan 3 pond per ontbijt/pp opleggen). Mensen waren relatief beleefd. De omgeving en bereikbaarheid was ook meer dan OK. Vlakbij underground Finsbury voor Victoria line en picadilly line.

maar...

Héél kleine kamer.

Enkel 1 ongezellig wit licht aan het plafond, dus je moet uit je bed om het licht aan/uit te doen.

Er hing nog tandpasta van de vorige aan het badkamerkastje in een badkamer waar net een douche, toilet en mini-mini lavabo in past.

Enorm slechte geluidsisolatie. Tussen 3u 's nachts en de ochtend, hebben we mogen genieten van luidpratende, stappende, met deuren slaande andere bezoekers.

Er zaten kleine insectjes in de kamer...

Kortom, ons zie je daar nooit meer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Pembury voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pembury in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pembury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.