Hotel Park Plaza Westminster Bridge ****

Hotel Park Plaza Westminster Bridge ****

Hotel Park Plaza Westminster Bridge
Hotel Park Plaza Westminster Bridge
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Westminster Bridge voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Park Plaza Westminster Bridge in het Nederlands

Tragisch

Liesel en Luca, 10-1-2018

Service niet goed, behoorlijk ontevreden. Locatie is geweldig.
Suat, Senior Guest Relations Manager, 23-1-2018

sorry om te zien dat je geen geweldig verblijf bij ons hebt gehad. Ik ben teleurgesteld dat we niet aan je verwachtingen voldeden

Ik zou hier zo weer verblijven

Isis, 16-11-2017

Mooi hotel, aardig personeel en goed eten.

De bar heeft goede cocktails en lekkere hapjes.

Hotel ligt net over de westminster bridge dus je zit zo in het centrum van Londen. Kosten zijn wat aan de hoge kant maar is de moeite waard voornamelijk vanwege de ligging.

Super hotel voor een weekend Londen

Erik, 14-11-2016

Perfect hotel voor een weekend londen. Midden in het centrum, met alle attracties op loop afstand.

Mooie, nette kamers en prima faciliteiten in het hotel.

Kleine wandeling over Westminster Bridge om bij de metro te komen.

Absolute aanrader.

Zeker niet voor herhaling vatbaar

WA, 23-5-2016

Geen daglicht in de kamer als je een kamer boekt met binnenzicht, wat een opgesloten gevoel geeft. Is een echt zakelijk hotel als je van luxe houdt is het prima maar prijs kwaliteit vonden wij totaal niet in verhouding. Heb je geen nette kleren aan wordt je amper bekeken wat ik echt niet vind kunnen. Parkeer er nooit je auto want dat is belachelijk duur en dan met name op de dag van vertrek. In ons geval waren we 38 minuten buiten de 24 uur dat de auto van hun mocht staan en moesten we voor deze 38 minuten 15 pond extra betalen terwijl we de auto er al 4 dagen hadden staan dus al aardig wat hadden betaald. kort om wij gaan volgend jaar gewoon weer naar London maar dan zeker niet naar park plaza westminster dat was eens maar nooit meer, wij zijn toch meer gecharmeerd van een gezellig familie hotel.
Suat, Senior Guest Relations Manager, 25-8-2016
Thank you for taking the time to review Park Plaza Westminster on Zoover. We appreciate your feedback

Park Plaza is van buiten een mooi hotel met mooie centrale ligging. Veel kamers (superieur rooms) hebben echter geen daglicht, wat toch een raar, opgesloten gevoel geeft in de kamer zelf. Ventilatie daardoor ook niet erg goed.

Unieke ligging

Marc, 6-3-2014

Prachtig nieuw hotel. Zeer moderne kamers met alles wat je nodig hebt. Nadeel is misschien wel dat het een zeer groot hotel is, iets wat zich zeker manifesteert bij het ontbijt: er zijn wel verschillende zalen operationeel met verschillende ontbijtbuffetten maar alles toch nogal massaal. Ontbijtbuffet niet van het allerbeste dat we al mochten meemaken. Vriendelijke ontvangst en vlotte check-in en check-out (in ons geval). De standaardkamers geven niet uit naar buiten toe. Nergens kunnen er ramen geopend worden: is ook zowat de nieuwe trend bij grote hotels: verluchting via airco. Je kijkt uit op een soort binnenplaats en zou zowaar vergeten de gordijnen te openen. Serieuze meerprijs voor kamers 'met uitzicht'. Dit is het op zich niet waard aangezien je normaal bij een citytrip nauwelijks op je kamer vertoeft. Zoals reeds zo vaak gezegd over dit hotel een sublieme ligging. Ondanks de nekele nadelen zouden we bij een volgend bezoek aan London zeker terug voor dit hotel opteren.

goed hotel

Corry Giepmans, 23-12-2013

Bij aankomst een kamer met uitzicht op een muur.

Daarvoor betaal je te veel om dit uitzicht te hebben.

Nadat we geklaagd hebben, en een andere kamer wilde, kregen we deze ook. Het personeel was uiterst vriendelijk, deed alles om je het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Geweldig! Zo ook de ligging.

Alleen ik zou de volgende keer geen ontbijt erbij boeken.

Voor veel minder kun je dit ook elders. En hoef je niet in de rij te staan.

De massage was een aanrader. Zou zo weer teruggaan naar dit hotel.

Meer verwacht

beau, 5-12-2013

N.a.v. de lovende beoordelingen hier op zoover hadden wij meer verwacht. Hotel ligt inderdaad heel centraal wat zeker een pluspunt is. De prijs/kwaliteit verhouding met onze kamer vind ik slecht. Er was slecht schoongemaakt, zo zaten de vlekken tegen de muren. Ook waren er verschillende dingen stuk zoals het toilet en de stekkerdoos ook de douche werd niet warm. Daarintegen is het personeel erg vriendelijk en tot een hoop bereid. Helaas konden ze niks voor ons betekenen toen onze vlucht geannuleerd werd en we een nacht bij wilden boeken, het hotel zat vol. Eten hebben wij buiten de deur gedaan. Hopelijk volgende keer beter.

Geweldig!

Rowan, 20-9-2013

Wat een prachtig hotel is dit zeg! In het echt nog mooier dan op de foto's.

Erg vriendelijk personeel, kamers elke dag piekfijn in orde en de ligging... Super!! Big Ben, The Thames, London Eye, IMAX Theatre, London Dungeon etc allemaal op een paar minuten loopafstand. Ik ben 100% zeker dat ik hier nog een keer terug kom :D.

Suat, Senior Guest Relations Manager, 25-8-2016

In een woord: Fantastisch!!!

janneke, 20-5-2013

Dit hotel straalt klasse uit, en komt dit na. Fantastische architectuur, zeer mooi uitzicht op de 'Big Ben' en 'London Eye'. Het eten is heerlijk, de kamers zijn netjes en schoon. Het personeel is zeer professioneel en klantvriendelijk. Er is elke avond live muziek, waardoor er een zeer goede sfeer is. Het eten is zeer goed, kortom, er is eigenlijk weinig om over te klagen. Misschien 1 kleine aanmerking, je moet 5 min lopen naar de metro, maar dit is te verwaarlozen, de rest is zo waanzinnig goed! Zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Ik vind dat je zeer veel kwaliteit krijgt voor de prijs die je betaalt.

Het is een echte aanrader. Ik ga de volgende keer weer naar dit hotel, zonder twijfel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Westminster Bridge in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Westminster Bridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Plaza Westminster Bridge scoort een 7.76 uit 10 op basis van 30 reviews.