Hotel Park Plaza Westminster Bridge

Hotel Park Plaza Westminster Bridgesterstersterster

8.9Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Westminster Bridge voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

31 reviews over Hotel Park Plaza Westminster Bridge

• 2018
    9Mariska13-05-2018

Goed hotel met uitstekende ligging

Prima hotel, goede ligging ten opzichte van bezienswaardigheden en op loopafstand van Waterloo Station. Familiekamers zijn ruim genoeg. Onze kamer was schoon en had goede bedden (traagschuim matrassen). Ontbijt vonden wij ook meer dan voldoende, wij hadden Full Englisch, wat inhoudt dat je van zowel Continental als Englisch breakfast gebruik kunt maken. Veel broodjes (zoet en hartig) toast, warme gerechten, joghurt, fruit, sapjes, koffie, thee, warme chocolademelk. Zaten altijd gewoon in de hoofdzaal en niet in een achteraf ruimte. Zwembad tot 20.00 uur met kinderen, maar was altijd wel plek als we in ochtend reserveerde voor de avond. Finse Sauna en Stoomsauna ook inclusief.
    Gewoon een meer dan prima hotel voor een paar dagen Londen.

John, Senior Guest Relations Manager, 09-10-2018

Thank you for taking the time to share your feedback

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 5Liesel en Luca10-01-2018

Tragisch

Service niet goed, behoorlijk ontevreden. Locatie is geweldig.

Suat, Senior Guest Relations Manager, 23-01-2018

sorry om te zien dat je geen geweldig verblijf bij ons hebt gehad. Ik ben teleurgesteld dat we niet aan je verwachtingen voldeden

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Isis16-11-2017

Ik zou hier zo weer verblijven

Mooi hotel, aardig personeel en goed eten. De bar heeft goede cocktails en lekkere hapjes.

Hotel ligt net over de westminster bridge dus je zit zo in het centrum van Londen. Kosten zijn wat aan de hoge kant maar is de moeite waard voornamelijk vanwege de ligging.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Erik14-11-2016

Super hotel voor een weekend Londen

Perfect hotel voor een weekend londen. Midden in het centrum, met alle attracties op loop afstand.

Mooie, nette kamers en prima faciliteiten in het hotel.

Kleine wandeling over Westminster Bridge om bij de metro te komen.

Absolute aanrader.

Gereisd met partner in december 2014

• 3WA23-05-2016

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Geen daglicht in de kamer als je een kamer boekt met binnenzicht, wat een opgesloten gevoel geeft. Is een echt zakelijk hotel als je van luxe houdt is het prima maar prijs kwaliteit vonden wij totaal niet in verhouding. Heb je geen nette kleren aan wordt je amper bekeken wat ik echt niet vind kunnen. Parkeer er nooit je auto want dat is belachelijk duur en dan met name op de dag van vertrek. In ons geval waren we 38 minuten buiten de 24 uur dat de auto van hun mocht staan en moesten we voor deze 38 minuten 15 pond extra betalen terwijl we de auto er al 4 dagen hadden staan dus al aardig wat hadden betaald. kort om wij gaan volgend jaar gewoon weer naar London maar dan zeker niet naar park plaza westminster dat was eens maar nooit meer, wij zijn toch meer gecharmeerd van een gezellig familie hotel.

Suat, Senior Guest Relations Manager, 25-08-2016

Thank you for taking the time to review Park Plaza Westminster on Zoover. We appreciate your feedback

Gereisd met partner in mei 2016

• 4Angela06-05-2016

Mooie ligging maar in veel kamers geen daglicht

Park Plaza is van buiten een mooi hotel met mooie centrale ligging. Veel kamers (superieur rooms) hebben echter geen daglicht, wat toch een raar, opgesloten gevoel geeft in de kamer zelf. Ventilatie daardoor ook niet erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Marc06-03-2014

Unieke ligging

Prachtig nieuw hotel. Zeer moderne kamers met alles wat je nodig hebt. Nadeel is misschien wel dat het een zeer groot hotel is, iets wat zich zeker manifesteert bij het ontbijt: er zijn wel verschillende zalen operationeel met verschillende ontbijtbuffetten maar alles toch nogal massaal. Ontbijtbuffet niet van het allerbeste dat we al mochten meemaken. Vriendelijke ontvangst en vlotte check-in en check-out (in ons geval). De standaardkamers geven niet uit naar buiten toe. Nergens kunnen er ramen geopend worden: is ook zowat de nieuwe trend bij grote hotels: verluchting via airco. Je kijkt uit op een soort binnenplaats en zou zowaar vergeten de gordijnen te openen. Serieuze meerprijs voor kamers 'met uitzicht'. Dit is het op zich niet waard aangezien je normaal bij een citytrip nauwelijks op je kamer vertoeft. Zoals reeds zo vaak gezegd over dit hotel een sublieme ligging. Ondanks de nekele nadelen zouden we bij een volgend bezoek aan London zeker terug voor dit hotel opteren.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Corry Giepmans23-12-2013

goed hotel

Bij aankomst een kamer met uitzicht op een muur. Daarvoor betaal je te veel om dit uitzicht te hebben. Nadat we geklaagd hebben, en een andere kamer wilde, kregen we deze ook. Het personeel was uiterst vriendelijk, deed alles om je het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Geweldig! Zo ook de ligging. Alleen ik zou de volgende keer geen ontbijt erbij boeken. Voor veel minder kun je dit ook elders. En hoef je niet in de rij te staan. De massage was een aanrader. Zou zo weer teruggaan naar dit hotel.

Gereisd met partner in december 2013

• 6beau05-12-2013

Meer verwacht

N.a.v. de lovende beoordelingen hier op zoover hadden wij meer verwacht. Hotel ligt inderdaad heel centraal wat zeker een pluspunt is. De prijs/kwaliteit verhouding met onze kamer vind ik slecht. Er was slecht schoongemaakt, zo zaten de vlekken tegen de muren. Ook waren er verschillende dingen stuk zoals het toilet en de stekkerdoos ook de douche werd niet warm. Daarintegen is het personeel erg vriendelijk en tot een hoop bereid. Helaas konden ze niks voor ons betekenen toen onze vlucht geannuleerd werd en we een nacht bij wilden boeken, het hotel zat vol. Eten hebben wij buiten de deur gedaan. Hopelijk volgende keer beter.

Gereisd met partner in december 2013

• 10Rowan20-09-2013

Geweldig!

Wat een prachtig hotel is dit zeg! In het echt nog mooier dan op de foto's. Erg vriendelijk personeel, kamers elke dag piekfijn in orde en de ligging... Super!! Big Ben, The Thames, London Eye, IMAX Theatre, London Dungeon etc allemaal op een paar minuten loopafstand. Ik ben 100% zeker dat ik hier nog een keer terug kom :D.

Gereisd met partner in september 2013

2 tips over Hotel Park Plaza Westminster Bridge

• pjdewit, 16-06-2012

Doe een boottocht naar Greenwich over de Thames

• Paul Aubroeck, 03-01-2012

Met de auto?

Parkeer je auto bij APCOA.co.uk (station approach) . Parkeerplaats ligt recht t.o. hotel. Je betaald slechts 10 pond per 24/u. Parkeerplaats is bewaakt. Let op. Er zijn meer parkeergarages waar het tarief aanmerkelijk hoger ligt.

1 vraag over Hotel Park Plaza Westminster Bridge

• Anton, 18-06-2013

Welke luchthaven?

Als ik in dit hotel wil verblijven op welke luchthaven(Heathrow, Stansted bv) kan ik dan het beste aanvliegen. Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden. Alvast bedankt voor het antwoord.

Ellen, 22-06-2013

Hallo Anton,

London City is het dichtsbij,maar het vliegen daar heen is duurder dan naar de andere vliegvelden Je hebt keuze uit Heathrow, Stansted, Luton, Southend, Gatwick en London city. Het maak eigenlijk ook niet veel uit waar je naar toe vliegt. Het openbaar vervoer naar hartje Londen is super geregeld.Voor elke beurs is er wel vervoer. Trein, bus, ondergrondse je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een verbinding van. Veel plezier

Hotel Park Plaza Westminster Bridge info

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen