Hotel Park Plaza Sherlock Holmes

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Sherlock Holmes voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Park Plaza Sherlock Holmes in het Nederlands

Anders

Oud en Nieuw

Antonia
9-5-2017

Sfeer,, Kamer, personeel, verzorging, locatie en eten helemaal TOP! De bar is super Maar koud vanwege het feit dat men de deur open lieten Staan.

Goed Hotel

Peter Hiddema
18-8-2013

Zowel voor prive als zakelijk is dit een goed Hotel in Londen.

Prima bed, wel een wat kleine kamer maar dat is vaak zo in dit segment in Londen. De bediening op het terrasje was wel traag. Het ontbijt vond ik matig, (geen kaas bijvoorbeeld). Verder lekkere trendy muziek, goede ligging en leuke bar.

Leuk hotel, redelijk dicht bij Oxford Street

axel.krabbe
31-3-2013

Hotel was okay. Toen we kwamen hadden ze een probleem met de verwarming waardoor het snikheet in de kamer was. Duurde tot 's avonds voordat het opgelost was. Ontbijt buffet was prima, zowel continentaal als Engels.

Prima hotel om een paar dagen te overnachten. Ligging is gunstig tov Oxford Street (om te shoppen) en ook tov de metro, Bakerstreet is vlakbij.

Goede uitvalsbasis voor uitstappen.

filip
1-9-2010

Goede uitvalsbasis voor uitstappen.

Achter de hoek bij madame tussauds.

keurig hotel typisch engels met the time en alles er op en er aan.

Goed hotel

Jur
12-8-2009

Net terug van 4 dagen London, 3 nachten verbleven in het Sherlock Holmes Park Plaza en het is goed bevallen, erg aardig personeel, kamers netjes niet te klein en schoon alleen de douche was niet helemaal goed. We hebben daar alleen van het continentaal ontbijt gebruik gemaakt en dat was uitstekend, genoeg keuze iig. We hadden ruim van te voren geboekt en de kamers waren toen nog te boeken voor een leuke prijs (94 pond incl ontbijt). Ligging van het hotel ook super, er stoppen een aantal bussen voor de deur en op nog geen 5min. lopen zit Baker Street tube station. Zeker een aanrader

Keurig modern hotel

Michelle Wijnands
18-6-2009

Fantastisch hotel. Let op waar je de boeking doet. Er zit veel prijsverschil in de aanbiedingen. Ligt heel dicht bij station Bakerstreet. Je loopt zo naar het centrum in oxfortstreet/regentstreet. Bus stopt vlak voor het hotel. Regent's park is op loopafstand en daar kun je heerlijk relaxen. Ontbijt was prima in het hotel, dit zat bij onze prijs inbegrepen. Continental ontbijt is zeer uitgebreid en lekker vers. Personeel is erg aardig en service gericht. Een zeer goed hotel met prima kamers en uitstekende uitvals mogelijkheden. Nogmaals vergelijk de prijzen van de diverse aanbieders. Dat scheelt je een hoop geld.

Top hotel op uitstekende locatie

Ellen
17-1-2009

Via internet aanbieding geboekt voor 100 euro per nacht, dit is voor Londen een goede prijs voor zo'n hotel. Wel zonder ontbijt, maar starbucks ligt naast het hotel. Het hotel ziet er zeer goed uit, geen oude inrichting waar Londense hotels om bekend staan. Maar modern ingericht. Kamer lag aan de achterkant, lekker rustig en was zeer ruim (had een extra zithoek nr. 413) en voorzien van alle gemakken zoals kluisje, bad, fohn, paraplu, koffie/thee, internetaansluiting en betaalbare roomservice. Badjassen en naaisetje werden direct gebracht na een belletje. Concierge aanwezig die behulpzaam is bij alle vragen die je hebt over de stad en bij wie je tickets kunt kopen van attracties en sightseeing bus. Op loopafstand: bussen (ook naar Stansted en Luton vliegveld), metrostation Bakerstreet, Oxford street.

2008

Wat een aanfluiting

Kilian
14-12-2008

Hotel dat zijn 4 sterren niet waard is.

Ligging van het hotel is goed. Vlakbij de metro halte van Bakerstreet en op loopafstand van oxford street.

We hadden een executive kamer geboekt met een kingsize bed...bleek echt een kleine kamer met een bed van 160 cm breed(vind ik geen king size..). Bij navraag bleek dit toch wel de juiste kamer te zijn. Matras was ook aan vervanging toe, was helemaal doorgelegen. Aantal personeelsleden zijn ronduit onvriendelijk (zeker bij het ontbijt), personeel aan de bar daarentegen maakt een hoop goed. Ontbijt zelf is ook niet al te schokkend, tenzij je allerei zaken tegen meerprijs(op de reeds 18 euro!) bijbesteld.

Nee, voor de prijs die ze hiervoor vragen niet nog eens. Volgende keer een voordeliger hotel en een ontbijtje bij de Pret a Mancher of starbucks, daar zijn er genoeg van onderweg naar het centrum.

Prima hotel!

Andrea
26-11-2008

Hotel is gelegen in baker street, zijstraat van Oxford street, 10 minuten en je bent in alle drukte van het centrum. Hyde park is goed lopend bereikbaar. Neem wel zeker een metrokaart, alles te voet wordt wel heel veel lopen. Het hotel zit midden in de straat. Er zit een leuke bar waar je heerlijk wat kan nemen na een lange dag Londen. Het ontbijt is zeer volledig, vers fruit, harde broodjes, verse jus, koffie, thee, div hartig en zoet beleg. Eieren, bonen en worst, zijn allemaal inclusief. Kamers zijn zeer netjes, als je niet op het uitzicht let, gewoon gordijnen dicht laten. Badkamer is erg netjes. Tevens een fohn en papraplu op de kamer aanwezig.

Kortom een aanrader!

Prima in orde

koen
30-8-2008

Prima hotel nabij centrum van London.

Had zelf een zeer grote kamer (ook naar BE normen). Interieur is mooi en maakt een degelijke indruk.

Leuke bar, niet te groot en niet te klein. Net goed om met enkele collega's na te kaarten bij enkele pints.

Ontbijt prima. Vriendelijke bediening (taxi's worden voor jou tegengehouden)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Sherlock Holmes in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Sherlock Holmes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.