Aparthotel Park Plaza London Riverbank

Aparthotel Park Plaza London Riverbank

8.6Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza London Riverbank voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

11 reviews over Aparthotel Park Plaza London Riverbank

• 2018
    9Magña11-06-2018

Fantastisch!

Een geweldig hotel! Super service en alles is zeer modern ingericht. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt was super! Wij hadden een zeer grote,nette kamer met geweldig uitzicht aan de Theems, op the Houses of Parliament en de Big Ben. De ligging was dus vanzelfsprekend ook geweldig! We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad in dit mooie hotel.

Front of House Manager, Front of House Manager, 14-06-2018

Dear Magña,

Thank you for your wonderful feedback and I am happy to see that you have enjoyed your stay. We look forward welcoming you back soon.

Kind regards, Gabriella Kolber

Gereisd met vrienden in december 2016

• Oude reviews

7linda25-10-2012

valt tegen

Verzocht om een kamer met uitzicht op de voorkant. Big Ben. I.v.m. autistische zoon met een liefde voor dit gebouw. Ook uitgelegd. Kreeg een kamer aan achterzijde. Herrie van treinen en uitzicht op leeg gebouw en vuilcontainers.....Hard bed queensize. Verder best mooi hotel. Goede ligging. Concierge erg behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Sabine11-12-2011

Tophotel

Geweldig mooi hotel met ruime kamers. Zelfs eigen badjassen met slofjes aanwezig. Vriendelijk personeel en zeer goed en vers ontbijt. Ligt ook erg gunstig gelegen in Londen. Met 3 minuten lopen naar bus/metro station Vauxhall en met 5 minuten in hartje centrum:-))) Komen zeker terug in dit hotel!

Gereisd met vrienden in december 2011

• 9Evelien10-08-2011

Perfect

Dit hotel ziet er echt keurig uit en is helemaal van nu! Wij hadden een hele mooie, ruime en schone kamer. Als je het hotel uitloopt dan zie je rechts de Big Ben al, het heeft dan ook een perfecte ligging. Met 5 minuten lopen ben je bij een halte van de hop on hop off bus. Hiermee kom je op de meeste touristiche plekjes en dan kun je daar je eigen weg gaan. Al met al een leuk en luxe hotel voor een stedentrip!

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Hans Siepman11-10-2010

Super de luxe strak hotel

Hier waren we met familie. Het was een mooie luze kamer, niet gehorig ondanks het feit dat de trein langs komt. Je loopt in 10 minuten naar de metro en je staat zo in het centrum. Mooi uitzicht op de rivier en op de regeringsgebouwen. Uitgebreid engels ontbijt met alles er op en er aan. Maar je moet er wel van houden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze lopen zo voor je de straat op en houden een taxi aan. De bar is best prijzig, maar ach je bent er even uit hé?

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 10Sandra & Wouter03-02-2010

Weekendje @ Parkplaza Riverbank

Zeer mooi en luxe hotel, van alle gemakken voorzien, gezellige bar met lekkere coctails ! Kamers zeer netjes, modern en luxe afgewerkt, zeer mooie badkamers. Roomservice is toppie, zou er best weer eens boeken! Ligging tov de stad is redelijk te noemen, in principe goed te doen te voet maar t zal toch 'n 20 min. lopen in beslag nemen. Zo kun je wel de stad goed in je opnemen natuurlijk. Tour met de bus is wel aardig (gemakkelijk en overzichtelijker dan de gewone bus) maar in verhouding toch ietwat kostbaar. 2 dagen bustour met boot kost 50 pond. In vergelijking: Dagkaart openbaar vervoer kost 5,80 pond (bus/metro). Hier kun je dus ook overal mee naartoe alleen is het even puzzelen en je hebt geen presentatie aan boord.

Gereisd met partner in december 2009

• 10Jeannette10-05-2009

SUPER

wij zijn hier een week geweest mijn man is rolstoel gebruiker en ook voor hem was het hier goed te doen in de aangepaste luxe kamer super personeel wij gaan hier zeker nog eens naar toe

Gereisd met partner in mei 2009

• 9cjm16-02-2009

Aanrader Topstad

Ligt vlakbij centrum.piccadyli circus,house of parlement.big ben . ect.TIP vraag alles wat je wil weten aan de concierge deze kunnen alles regelen en weten overal de weg ook tickets kan je daar bestellen .Daar bespaar je een hoop wachttijd mee.goed hotel.De metro is top en ook de bussen zijn zeer goed te doen.Topstad .We gaan zeker nog een keer terug naar Engeland.

Gereisd met partner in februari 2009

• 10Chris08-02-2009

Mooi hotel, alleen 5 sterren heeft uitzicht

Mooi hotel wat wij voor 391 pond per kamer voor 4 nachten moesten betalen, een redelijke prijs zeker gezien de normale tariefen van dit hotel. Ligging top, alle attracties waren eigenlijk wel op loopafstand en anders nam je gewoon de metro van Vauxhall of Westminster. Geen ruime kamer, maar alles wat nodig was zat er wel in.

Gereisd met oudere kinderen in september 2008

• 8NN27-06-2007

Voor een (gereduceerde) kamerprijs van 197 pond (305 euro) per nacht, exclusief ontbijt, levert dit hotel niet wat het pretendeert. De stunning view op de Big Ben heb ik vanuit mijn hotelkamer niet gezien, het uitzicht beperkte zich tot de gordijnen van de overburen. Over een lekkend toilet heb ik drie keer geklaagd, er werd geen actie op ondernomen. Pluspunten: goed eten, centrale ligging en voor Londense begrippen een ruime kamer. Veel en veel te duur.

Alleen gereisd in juni 2007

Aparthotel Park Plaza London Riverbank info